دانلود فیلم قسمت ۴ (چهارم) مردان آهنین ۱۴۰۳ (تکرار)

منبع: شبونه

1

1403/1/5

00:32


فیلم کامل قسمت ۴ (چهارم) مردان آهنین ۱۴۰۳ (تکرار) قسمت 4 مردان اهنین را در این صفحه اماده کرده ایم. https://video-vcdn.varzesh3.com/videos-quality/2024/03/23/D/2ugbpzjf.mp4 دانلود مسابقه مردان آهنین توانسته در نوروز 1403 طرفداران زیادی را به دست اورد و علاقمندان به این مسابقه اگر نتوانستند که از رسانه ملی تماشا کنند پیشنهاد میکنیم که در این صفحه تماشا …

دانلود فیلم قسمت ۴ (چهارم) مردان آهنین ۱۴۰۳ (تکرار)

فیلم کامل قسمت ۴ (چهارم) مردان آهنین ۱۴۰۳ (تکرار) قسمت 4 مردان اهنین را در این صفحه اماده کرده ایم.

دانلود

مسابقه مردان آهنین توانسته در نوروز 1403 طرفداران زیادی را به دست اورد و علاقمندان به این مسابقه اگر نتوانستند که از رسانه ملی تماشا کنند پیشنهاد میکنیم که در این صفحه تماشا کنند مسابقه ای که بسیار مهیج و جذاب است و حتما از دیدن آن لذت خواهید برد.

علاقمندان به این مسابقه باید یادشان باشد که چندین سال پیش این مسابقه برگزار میشد که به علت چاقو کشی و درگیری در یکی از این مسابقات در نهایت این مسابقه متوقف شد تا اینکه دوباره در سال 1403 پخش آغاز شد .

ساعت پخش مسابقه مردان آهنین از شبکه‌های تلویزیونی در ایام عید نوروز مورد توجه کاربران فضای مجازی است. مجری مردان آهنین علیرام نورایی است.این مسابقه با اجرای علیرام نورایی در ایام نوروز هر شب از ساعت ۲۰ روی آنتن تلویزیون می‌رود.

اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه ۸۰ خورشیدی مخاطبان تلویزیونی، شب‌های نوروزی را با مشاهده قدرت‌نمایی مردانی به پایان رساندند که لقب آهنین داشتند. دوست‌داران آن برنامه هنوز نام‌هایی همچون «محراب فاطمی»، «مجتبی ملکی»، «رضا قرایی»، مرحوم «روح‌الله داداشی» و … را در ذهن دارند. هر چند که در چند سال گذشته ایده‌هایی برای پخش مجدد این رقابت در تلویزیون طرح شد اما در پنج سال گذشته دیگر رسانه ملی علاقه‌ای به پخش آن نداشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو