دانلود کامل قسمت ۱۰ مردان آهنین ۱۴۰۳ نیمه نهایی

منبع: شبونه

1

1403/1/16

11:36


مسابقه مردان آهنین به قسمت نیمه نهایی خود رسیده است مخاطبان این مسابقه با تماشای قسمت نیمه نهایی بی‌صبرانه منتظر هستند تا فینال مردان آهنین برگزار شود این مسابقه هیجان انگیز که از اول فروردین ماه آغاز شده است یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در یک ماه اخیر محسوب می‌شود که توانسته طرفداران زیادی را …

دانلود کامل قسمت ۱۰ مردان آهنین ۱۴۰۳ نیمه نهایی

مسابقه مردان آهنین به قسمت نیمه نهایی خود رسیده است مخاطبان این مسابقه با تماشای قسمت نیمه نهایی بی‌صبرانه منتظر هستند تا فینال مردان آهنین برگزار شود این مسابقه هیجان انگیز که از اول فروردین ماه آغاز شده است یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در یک ماه اخیر محسوب می‌شود که توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد.

دانلود کامل قسمت ۱۰ مردان آهنین ۱۴۰۳ نیمه نهایی

دانلود

در دهه ۸۰ مسابقه مردان آهنین آغاز به کار کرده بود و خیلی زود توجه علاقمندان به ورزش را به خود جلب کرد اما به یکباره این برنامه به دلیل حواشی که به وجود آمد متوقف شد و حالا بعد از گذشت یک دهه در سال ۱۴۰۳ روند خود را ادامه داده است.

حالا مسابقه مردان آهنین خیلی ای‌تر و با آیتم‌های استاندارد برگزار می‌شود که شرکت کننده‌ها نیز دارای فیزیک بدنی بسیار زیادی هستند و تکنیک لازم را برای اجرای آیتم‌های این مسابقه در اختیار دارند.

مسابقات قوی‌ترین مردان ایران از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱ به‌صورت مداوم در ایام نوروز پخش می‌شد که همین حواشی ذکرشده، تعطیلی آن را قطعی کرد. در سال ۱۳۹۷ هم در یک بازه زمانی ۱۵ قسمتی پخش شد که با استقبال مردم روبه‌رو نشد. حالا بعد از یک وقفه ۶ ساله، بار دیگر قرار است این مسابقات از تلویزیون پخش شود.

باید دید بعد از وقفه‌ای طولانی و حرف و حدیث‌هایی که در این رقابت‌ها وجود داشت و حمایت‌هایی که از برخی ورزشکاران از سوی داوران رخ می‌داد، این دوره با قضاوت محراب فاطمی و ماهری‌پور چطور پیش رفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو