دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition + Update v1.07 برای کامپیوتر

دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition + Update v1.07 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

899

1398/5/7

23:49


نبرد مرگبار یا همان بازی Mortal Kombat Komplete نام مجموعه بازی رایانه ای در سبک مبارزه ای و ماجرایی است که ایده اصلی آن متعلق به اد بون و جان توبیاس می باشد که تاکنون ۱۱ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر فایتینگ و ۳ نسخه در ژانر ماجرایی منتشر شده است، رایدن شخصیت محبوب و اشنایی که از اولین نسخه های بازی Mortal Kombat در بازی نقش اصلی را داشت. او با کمک یک نشان شیشه ای می توانست آینده را ببیند، او در این داستان متوجه می شود که شائو خان شخصیت منفی این داستان سعی دارد تا اتحاد بین اعضای مورتال را از بین ببرد و خودش بتواند بر دنیا تسلط داشته باشد.

رایدن که از این نقشه شوم شائو خان مطلع شد سعی کرد تا مانع این کار او شود. بازی Mortal Kombat در چند شماره ی آخر خود بویژه زمانی که به بعد سوم پا گذاشت عمق گیم پلی خود را از دست داد و دل طرفدارانش را آزرد اما Mortal Kombat 9 به ریشه های حقیقی سبک بازی Mortal Kombat بازگشته طوری که تمام طرفداران قدیمی این سری با گیم پلی سریع و خونین آن ارتباط برقرار می کنند و تمام ضربات و فنون تک به تک در ذهنشان مرور می شود.

Mortal Kombat Komplete Edition PC-FLT

دانلود-بازی-Mortal-Kombat-Komplete-Edition

مطالب مرتبط

گیمرهای جدید هم که تازه می خواهند پای در دنیای بازی Mortal Kombat Komplete Edition بگذارند فراموش نشده اند زیرا در عین حال که باید با ضربات مبارزان آشنا باشید می توانید در همان دقایق اول با گیم پلی بازی آشنا شده و از آن لذت کافی را ببرید. هوش مصنوعی همان روال قدیمی را در پیش گرفته و اگر کمی با بازی های اولیه این سری آشنا باشید می توانید به راحتی حرکات هوش مصنوعی را تشخیص داده و طی یک ضد حمله جان هوش مصنوعی را به خطر بیندازید!

گیم پلی سریع و آتشین این بازی به قدری اعتیادآور است که شما را مجبور می کند بازیهایی مثل Street Fighter و Tekken را به کلی فراموش کنید و از این پس به لذت بردن از Mortal Kombat 9 بپردازید، ضربات تنوع کمی دارند ولی ترکیب این حرکات چند ضرب های فوق العاده ای را ترتیب می دهد.

جلوه های خون و بیرون ریختن معده و روده ی حریفان همواره در بازی های Mortal Kombat وجود داشته اند ولی در این بازی به بیشترین حد خود رسیده اند و مرزهای خشونت در یک بازی کامپیوتری را شکسته و پا را بسیار فراتر از عواطف انسانی گذاشته اند. بسیاری از شخصیت های معروف این سری در این بازی قرار گرفته اند و طراحی و انیمیشن های ملموسی دارند که برای همه بویژه طرفداران قدیمی قابل شناسایی هستند.

طراحی شخصیت ها در بازی Mortal Kombat Komplete با دقت خاصی انجام شده و جزئیات لباس ها و اندامشان قابل تحسین است، محیط ها و پس زمینه ها دارای نکات ریز هستند که توجه بسیار ویژه ی گروه سازنده به این بخش را نشان می دهد که همین توجه باعث شده محیط ها به قدری زیبا باشند که حتی گاهی حواستان را پرت کنند، نورپردازی محیط در کنار رنگ بندی مناسب لباس و فضاها هر بیننده ای را مجبور به تحسین می کند، صحنه های سینمایی و صحنه های اجرای Fatality های مرگبار بسیار خونین طراحی و اجرا شده اند.

info

The newest chapter of the iconic fighting franchise is now available! Experience the deadliest tournament with all the kombatants and their unique fatalities. Players enter the realm to face the Kombatants in Mortal Kombat Komplete Edition, delivering all of the downloadable content (DLC), including intrepid warriors Skarlet, Kenshi and Rain, as well as the notorious dream stalker Freddy Krueger. Additionally, the game offers 15 Klassic Mortal Kombat Skins and three Klassic Fatalities (Scorpion, Sub-Zero and Reptile).

Mortal Kombat Komplete Edition features dynamic gameplay including Tag Team, Challenge Tower and a full feature length story mode. Players choose from an extensive lineup of the game’s iconic warriors and challenge their friends in traditional 1 vs. 1 matches, or gamers can spectate battles and interact directly with Kombatants online during the King of the Hill mode. The game supports the Mortal Kombat Tournament Edition Fight Stick and delivers full controller capability. Players will also be able to access achievements and leaderboard stats.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:32-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor:Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz | AMD Athlon X2, 2.8 GHz or better

Memory:2 GB RAM

Graphics:NVIDIA GeForce 8800 GTS | AMD Radeon 3850 or better

DirectX®:10

Hard Drive:10 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported.

سیستم پیشنهادی:

OS:64-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor:Intel Core i5 750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4GHz or better

Memory:4 GB RAM

Graphics:NVIDIA GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6950 or better

DirectX®:11

Hard Drive:10 GB HD space

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو