دانلود نسخه هک شده بازی Tales of Berseria برای PS4 – ریلیز DUPLEX

دانلود نسخه هک شده بازی Tales of Berseria برای PS4 – ریلیز DUPLEX


منبع: دانلود ها

225

1398/5/27

20:36


داستان بازی Tales of Berseria، پیش در آمدی بر حوادث «زستیریا» (Tales of Zestiria) است و در واقع چند هزار سال قبل از آن اتفاق می‌افتد. در دنیای زیستریا نشان داده شد که در دوره‌های زمانی مختلف شرارت و احساسات منفی موجودات به اندازه‌ای گسترش پیدا کرده که آنها را به شیاطین تبدیل می‌کند. در این بین فرد یا افرادی با عنوان پیشوا نیز ظهور پیدا کرده و وظیفه دارند با کمک نژادی به نام «سرف» (Seraph) که عناصر ۴ گانه را کنترل می‌کنند، به مقابله با شیاطین و رییس آن‌ها، «ارباب مصیبت» (Lord of Calamity) بپردازند. در داستان این بازی سؤالات بسیاری مانند دلیل نوع همکاری پیشوا و سرف‌ها، ریشه‌ی سرف‌ها، «نُرمین» و انواع آن‌ها و دلیل دیده نشدن‌شان توسط انسان‌ها و بسیاری موارد دیگر بی‌پاسخ باقی ماند؛ اما بازی Tales of Berseria می‌تواند به تمام این سؤال‌ها پاسخ بدهد.

Tales of Berseria (CUSA-05105) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Tales-of-Berseria

داستان بازی Tales of Berseria از نقطه‌ای آغاز می‌شود که «آرتوریوس» (شخصی که در آینده به عنوان پیشوا انتخاب می‌شود)، برای متوقف کردن شیاطین و بازگرداندن صلح به جهان، در یک روز خاص برادر خود و «ولوت» (Velvet)، شخصیت اصلی داستان را مقابل چشمان وی قربانی می‌کند و ولوت را نیز که در طول زمان و تلاش برای نجات برادرش به شیطانی تبدیل شده است، به زندان می‌اندازد. حدود سه سال از این ماجرا می‌گذرد و ولوت به شدت از آرتوریوس کینه به دل گرفته است که زنی از نژاد «مالاک» (Malak) (در زستیریا با نام سرف شناخته می‌شوند.) ولوت را از زندان نجات داده و از وی می‌خواهد تا انتقام خود را بگیرد. از این نقطه به بعد وظیفه‌ی ولوت است که جهان را برای رسیدن به هدف نهایی خود به هم بریزد.

ولوت انسانی است که به علت نفرینی به شیطان تبدیل شده و قصد کشتن ناجی دنیا را دارد و در این راه افراد بسیاری زیادی را که طرفدار وی هستند به قتل می‌رساند. وی ظاهر انسانی خود را حفظ کرده اما می‌تواند دست خود را در مواقع لزوم تغییر شکل بدهد و با جذب موجودات، انسان‌ها، مالاک‌های اطراف خود قدرتش را افزایش بدهد.

داستان بازی به خوبی روایت می‌شود و شما با افراد بسیاری از نژادها یا طرفداران و مخالفان پیشوا مواجه شده و با آن‌ها همراه می‌شوید. به علاوه روایت آن به اندازه‌ای خوب است که حتی تا آخرین صحنه‌ی داستانی نیز در بیشتر موارد نمی‌توانید حادثه‌ای که رخ خواهد داد را به درستی پیش‌بینی کنید و غافل‌گیر خواهید شد. از طرفی شما نقش شیطانی را بر عهده دارید که به علت انتقامی شخصی در حال به آشوب کشیدن دنیا است و تا اواخر بازی به سختی می‌توان تصمیم گرفت که آیا یک قهرمان ناجی هستید یا یک شیطان نابودگر؛ هم‌چنین روند حوادث به گونه‌ای است که بارها این تصمیم شما را زیر سؤال خواهد برد.

علاوه بر داستان اصلی بازی، هر کدام از شخصیت‌ها و مکان‌های موجود در بازی نیز دارای داستان‌های مخصوص به خود هستند و با وجود اینکه ماجرا به زیبایی روایت می‌شود، اگر می‌خواهید هر چه بیشتر با زوایای شخصیتی افراد و دنیای اطراف ولوت آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود آن‌ها را هم انجام بدهید.

منبع توضیحات : دنیای بازی

info

A tale of emotion versus reason…

In TALES OF BERSERIA, players embark on a journey of self-discovery as they assume the role of Velvet, a young woman whose once kind demeanor has been replaced and overcome with a festering anger and hatred after a traumatic experience three years prior to the events within TALES OF BERSERIA. Velvet will join a crew of pirates as they sail across the sea and visit the many islands that make up the sacred kingdom of Midgand in an all-new adventure developed by the celebrated team behind the TALES OF series. Veteran TALES OF character designer Mutsumi Inomata has personally designed Velvet and famous Japanese animation studio, ufotable, returns to animate the game’s breathtaking cutscenes delivering truly epic and emotional storytelling in their unique style.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو