دومین تریلر رسمی فیلم ترسناک Annabelle Comes Home منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

628

1398/3/8

14:17


دومین تریلر رسمی فیلم ترسناک Annabelle Comes Home منتشر شد

در تازه ترین اخبار کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما دومین تریلر رسمی فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) را منتشر کرده که در ادامه این پست می توانید آن را تماشا کنید.

اوایل امسال بود که اولین تریلر فیلم ترسناک Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) منتشر شد و ما شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. حال در تازه ترین اخبار دومین تریلر این فیلم نیز منتشر شده که در آن شاهد تصاویر جدید هستیم. در این تریلر شاهد نمایش موزه مرموز وارن‌ ها هستیم که در یک مکان ممنوعه و خطرناک قرار داده شده که ورود افراد به آن ممنوع شده است. با این حال، دوست جودی وارن، دختر اد و لورن، بدون اجازه وارد این موزه خواهد شد که این موضوع باعث آزادی آنابل می‌شود و در ادامه این عروسک شیطانی آرتیفکت‌ های وارن‌ ها را تسخیر می‌کند و حال به دنبال اجرای برنامه انتقام خود از این خانواده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

مکینا گریس در نقش جودی، پاتریک ویلسون در نقش نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن، کتی ساریف، مدیسون ایزمن و استیون بلکهارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle Comes Home حضور دارند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Annabelle بر عهده گری دوبرمن بوده است. پیش از این دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) را نیز بر عهده داشته است. فیلم Annabelle Comes Home در تاریخ 28 ژوئن 2019 (7 تیر 1398) اکران خواهد شد. علاوه بر این، فیلم The Conjuring 3 (احضار روح 3) قرار است در تاریخ 11 سپتامبر 2020 (21 شهریور 1399) اکران شود که به‌ زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز آغاز خواهد شد. برای دانلود فیلم های ترسناک می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو