تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سینمایی Shazam مشخص شد

منبع: بلاکس آپ

137

1398/3/4

15:38


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سینمایی Shazam مشخص شد

در تازه ترین اخبار تاریخ پخش نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم سینمایی Shazam! (شزم) اعلام شده است. برای دانلود جدیدترین فیلم های روز دنیا می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Shazam را اعلام کرده است. بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر تایید کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Shazam در تاریخ 2 جولای 2019 (11 تیر 1398) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی و فیزیکی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ 16 جولای 2019 (25 تیر 1398) خواهیم بود. فیلم شزم در فروردین امسال اکران خود را آغاز کرد و توانست در کل دنیا 361.6 میلیون دلار بفروشد، که 138.2 میلیون دلار آن مربوط به فروش در آمریکای شمالی بود. در ادامه می توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم شزم را مشاهده کنید:

خلاصه‌ی داستان رسمی این فیلم:

همه ما ابرقهرمانانی را درون خود داریم اما فقط کمی جادو نیاز است تا بتوانیم آن را بیرون بیاوریم و از آن استفاده کنیم. در رابطه با بیلی بتسون (با بازی اشر انجل) می‌توان گفت که او تنها با فریاد زدن یک کلمه، می‌تواند از یک پسر بچه یتیم ۱۴ ساله به یک ابرقهرمان بزرگسال و قوی هیکل به نام شزم (با بازی زکری لی‌وای) تبدیل شود. با اینکه شزم از لحاظ فیزیکی قدرتمند و خداگونه است، اما از درون هنوز هم قلب یک کودک را دارد. حال شزم با این جسم، دقیقا کارهایی را که یک نوجوان با دیدن قدرت‌های ابرانسانی دوست دارد انجام دهد، انجام می‌دهد و با آنها خوش می‌گذراند؛ آیا می‌تواند پرواز کند؟ آیا دید اشعه ایکسی دارد؟ می‌تواند از دستانش رعد و برق پرتاب کند؟ او با انجام چند آزمایش، تمام این کارها را انجام می‌دهد. با این حال، او باید هرچه سریعتر، نحوه کنترل و استفاده از قدرت‌های جدید را بیاموزد تا بتواند با نیروهای شروری که توسط دکتر تادئوس سیوانا (با بازی مارک استرانگ) کنترل می‌شوند، مبارزه کند. 

در فیلم شزم، بازیگرانی همچون اشر انجل در نقش ویلیام «بیلی» بتسون، زکری لی‌وای در نقش شزم، مارک استرانگدر نقش دکتر تادئوس سیوانا، جک دیلن گریزر در نقش فردریک «فردی» فریمن، جایمن هانسو در نقش شزم، فیث هرمن در نقش دارلا دادلی، گریس فالتون در نقش مری برامفیلد، ایان چن در نقش یوجین چوی، یوون آرمند در نقش پدرو پنیا، مارتا میلانز در نقش روزا واسکز، کوپر اندروز در نقش ویکتور واسکز و جان گلاور در نقش آقای سیوانا ایفای نقش دارند. وظیفه کارگردانی فیلم شزم بر عهده دیوید اف. سندبرگ، براساس فیلمنامه‌ای از هنری گیدن و دارن لمکه، بوده که او بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت)، شناخته شده است. همچنین دنباله فیلم Shazam نیز در دست ساخت است و هنری گیدن برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با برادران وارنر قرارداد همکاری امضا کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو