فیلمبرداری و ساخت فیلم ترسناک Annabelle Comes Home به پایان رسید

منبع: بلاکس آپ

194

1398/2/27

22:48


فیلمبرداری و ساخت فیلم ترسناک Annabelle Comes Home به پایان رسید

طبق تازه ترین اخبار فیلمبرداری و ساخت فیلم Annabelle Comes Home به پایان رسیده است. برای دانلود فیلم های ترسناک می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که اولین تریلر Annabelle Comes Home منتشر شد و ما در آن شاهد اولین تصاویر این فیلم ترسناک بودیم. در طول تریلر، دوست جودی وارن، دختر اد و لورن، به طور خیلی غیر منتظره باعث آزاد شدن آنابل می‌شود و این عروسک حالا به دنبال انتقام خود از خانواده وارن است. حال طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، فیلمبرداری فیلم سینمایی Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) به پایان رسیده است و وارد مراحل پس از تولید شده است.

فیلم سینمایی «آنابل 2» ساخته "دیوید سندبرگ" نسبت به نسخه اول افت فاحشی از لحاظ فروش داشت و حالا سازندگان نسخه سوم امیدوارند که موفقیت آنابل یک را تکرار کنند. داستان فیلم از روی عروسکی واقعی به نام آنابل الهام گرفته شده و پس از سینمایی عروسک قاتل موفق‌ترین فیلم با این موضوع است. در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

این فیلم با نگاهی به قصه فیلم ترسناک و پرفروش "احضار" ساخته شده و خط اصلی داستان آن در ارتباط با این فیلم است. فیلم‌نامه درام دلهره‌آور ترسناک «آنابل» را "گری دابرمن" نوشته و درباره عروسک مرموز و بدشگون آنابل است که در قصه فیلم «احضار» حضور داشت.

مکینا گریس در نقش جودی، پاتریک ویلسون در نقش نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن، کتی ساریف، مدیسون ایزمن و استیون بلکهارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle Comes Home حضور دارند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Annabelle بر عهده گری دوبرمن بوده است. پیش از این دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) را نیز بر عهده داشته است. فیلم Annabelle Comes Home در تاریخ 28 ژوئن 2019 (7 تیر 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو