دانلود نسخه هک شده بازی Sine Mora EX برای PS4 – ریلیز Playable

دانلود نسخه هک شده بازی Sine Mora EX برای PS4 – ریلیز Playable


منبع: دانلود ها

155

1398/5/29

13:18


اگر از گیمرهای قدیمی‌تر باشید یقینا River Raid را به یاد دارید، همان بازی هواپیمایی آتاری معروف که کنترل هواپیمایی را بر عهده داشتید و به جنگ هواپیماها و تانک‌ها و… دشمن می‌رفتید. این بازی‌ها که در کالبد اسپیس شوترها هم به دنیای گیمرها آمدند، به تدریج با ورود بازی‌ها به نسل جدید فراموش شدند. از آن‌سو باز هم اگر از گیمرهای قدیمی باشید نام «گوییچی سودا» یا همان سودا ۵۱ را شنیده‌اید، فردی که نبوغ جنون آمیزی دارد و طرفداران و البته مخالفان زیادی هم دارد. او خالق بازی‌هایی چون No More Heroes ،Killer 7 ،Fatal Frame IV ،Killer Is Dead و… هست و استودیو بازیسازی Grasshopper Manufacture را تاسیس کرده است؛ استودیویی که سازنده بازی Sine Mora بوده و حالا بعد از گذشت ۵ سال از ساخت بازی اصلی که برای کنسول‌های نسل قبل عرضه شد، نسخه ارتقا یافته آن با نام Sine Mora Ex را برای کنسول‌های نسل فعلی به کمک ناشری جدید یعنی THQ Nordic عرضه کرده است.

Sine Mora EX PS4-Playable

Update v1.02; ID: CUSA-08076

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Sine-Mora-EX

اولین چیزی که در بازی Sine Mora EX جلب نظر می‌کند داستان جدی آن در پشت پرده ظاهر ساده آن است. داستان بازی برخلاف سایر آثار دیگر هم‌سبک، نسبتا غنی بوده و جالب‌تر اینکه بسیار تاریک و خشن است! کلیت داستان بازی چیز جدیدی نیست و روایتگر یک امپراتوری خبیث هست که سیارات را تک به تک نابود می‌کند و قصد حکمرانی بر دنیای کهکشان بازی را دارد، اما قصه‌های فرعی که در خلال بازی به صورت مونولوگ از کاراکترهای اصلی بازی به سمع و بصر گیمر داده می‌شود، به این داستان کلیشه‌ای پروبال داده و آن را قوی کرده است.

دنیای بازی را کاراکترهایی تشکیل می‌دهند که حیوانات سخنگو هستند و طراحی آرت ورک آن‌ها بی‌نظیر است (در طول بازی به هیچ وجه کات سینی برای نمایش سه بعدی این کاراکترها وجود ندارد) و ظاهر خشن و بزن بهادر آنها، حکایت از دنیای خشن داستان بازی دارد. این افراد که جزو گروه مقاومت هستند، هر یک بنا به دلایل شخصی وارد کارزار مبارزه با دشمن شده و عمده این دلایل مساله انتقام‌جویی است.

منبع توضیحات: دیجیاتو

info

Sine Mora is a side-scrolling shoot’em up that provides a unique challenge, where time is the ultimate factor. Mixing classic shooter sensibilities with contemporary presentation, Sine Mora is a gorgeous shoot’em up offering both a Story Mode that weaves an over-the-top tale and an Arcade Mode that provides deep, satisfying gameplay to challenge fans of the genre.

Sine Mora EX Features:

• 16:9 Aspect ratio (instead of 16:10 which is still an option)

• Full English Voice Overs (Original Hungarian ones are still available as an option)

• Local co-op for up to 2 players in Story mode

• 3 New versus modes: Race, Tanks, Dodgeball

• New challenge levels

• Improved Rendering

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Sine Mora EX v1.02 PS4-Playable با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو