دانلود نسخه هک شده بازی Slain Back from Hell برای PS4 – ریلیز Playable

دانلود نسخه هک شده بازی Slain Back from Hell برای PS4 – ریلیز Playable


منبع: دانلود ها

377

1398/5/29

13:19


در دنیای امروز که پر شده است از عناوین پر زرق و برق با هزینه های ده ها و بعضا صدها میلیون دلاری، عناوینی هستند که نه به مانند بازی های AAA هزینه های ساخت گزاف و تبلیغات زیاد دارند. و نه به اندازه ی عناوین انلاین محور پرطرفدار هستند. عناوینی که درست است که از کم و کاستی ها مختلف رنج می برند و با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند اما این دسته عناوین به نوبه خود نفسی تازه در این صنعت پرهیاهو می دمند و گاهی بازیبازان را از داستان های پیچیده و گیم پلی پر جزییات، به سمت یک عنوان دوبعدی لذتبخش هدایت می سازند. بازی Slain Back from Hell یکی از این دسته عناوین بی حاشیه و لذتبخش است. عنوانی که چالش در پیشروی را از عناوین بزرگی مانند سری souls یا nioh برگرفته و به جهانی دوبعدی اورده است.

Slain Back from Hell PS4-Playable

Update v1.01; ID: CUSA-06465

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Slain-Back-from-Hell

اگر شما به خاطر دوبعدی بودن بازی و تجربه عناوینی چون limbo و inside انتظار دارید تا با داستانی قوی روبه رو شوید، باید بگوییم سخت در اشتباهید. داستان بازی Slain Back from Hell بسیار کلیشه ای شروع شده و در نهایت کلیشه ای نیز به پایان می رسد. داستان در مورد جنگجویی به نام باثورین(bathoryn)است که وظیفه دارد شش قلمرو(six realm) را از نابودی و ویرانی نجات دهد. کل داستان بازی همین است!!! روایت داستان هم از طریق نوشته هایی که هنگام برخورد با شخصیت های مختف بازی پدیدار میشود صورت می گیرد(لازم به ذکر است که فونت و رنگ نوشته ها می توانست بهتر و خوانا تر باشد) داستان به معنای واقعی کلمه فقط بهانه ای برای خلق لوکیشن ها و دنیاهای مختلف و پیشبرد بازی است. البته نقد زیادی هم در این زمینه بر سازندگان وارد نیست چون تمرکز اصلی انها روی گیم پلی و موسیقی بازی بوده است.

اگر قرار باشد به یک بازی لقب دارک سولز دوبعدی را بدهیم، بلاشک این لقب برازنده ی بازی Slain Back from Hell است. درجه سختی این بازی با فاصله ی بسیار زیاد، از تمامی بازی های دوبعدی هم سبک بیشتر است. حرف سازندگان nioh و dark souls را هنگام انتشار نسخه اول این بازی ها به یاد بیاورید”شما به دفعات زیاد خواهید مرد”. این جمله برای بازی slain نیز کاملا صدق می کند. شما دفعات زیادی در این بازی خواهید مرد. خیلی بیشتر از انچه انتظارش را دارید. مرگ هایی با روش های مختلف. از افتادن داخل مواد مذاب یا چاهی از نیزه گرفته، تا ذوب شدن با اسید و تکه تکه شدن به دست دشمنان!!!

در این بازی شما صدها بار مرده، از جای چک پوینت اخر زنده شده، جلو رفته و دوباره می میرید. به همین راحتی. پس اگر شما به خاطر دوبعدی بودن بازی فکر می کنید کار آسانی در پیش داشته،به راحتی دشمنان را کشته و باس فایت ها را پشت سر هم شکست می دهید، باید بگوییم سخت در اشتباهید. این بازی تا درجه بسیار بالا صبر و طاقت شما را درباره ی مردن های پی در پی( و بسیاری از اوقات ناعادلانه) می سنجد. این بازی پتانسیل این را دارد که شما پس از ناکامی در پیشروی در یک مرحله از بازی، قید همه چیز را زده،فحشی زیر لب نثار سازندگان بازی( و اگر خیلی عصبانی باشید کل صنعت گیم) کرده، از زیر تخت خود تفنگ شاتگان را برداشته و مغز خود را بترکانید!!!

منبع توضیحات: گیمفا

info

You control the fate of Bathoryn, a doomed hero in a Gothic world, who seeks to liberate six cursed realms from six deadly overlords.

He must battle his way through this blighted land, packed with gruesome and lethal creatures before ascending (or sometimes descending) into a stronghold, all the while defeating fiendish traps and vile monsters alike.

Accompanied by the heavy metal visuals is an even heavier metal soundtrack recorded by Curt Victor Bryant (formally of Celtic Frost).

Features

Challenging ‘elemental’- based melee and magical combat

6 hours of bone-crushing, metal-fuelled mayhem & grisly gore

Choose from 3 unique weapons in your fight against the demon hordes.

Full soundtrack recorded by Curt Victor Bryant formally of Celtic Frost. \m/

Cunningly concealed secrets (shhh).

Boss fights, mini-boss fights, sub-mini-boss fights & macro-sub-mini-boss fights.

No laborious levelling, no tedious grinding, no wimpy crafting!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Slain Back from Hell v1.01 PS4-Playable با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو