زیباترین مکان های دنیا برای سفر | هیجان و زیبایی در کنار هم

زیباترین مکان های دنیا برای سفر | هیجان و زیبایی در کنار هم


منبع: همگردی

272

1398/6/6

14:43


بگذارید ذهن شما را به سمت زیباترین مکان های دنیا برای سفر ببریم. 11 مکان زیر به احتمال زیاد لیست زیباترین مناطق جهان را پر خواهند کرد، ولی حتی اگر سه محل از مکان های پیشنهادی ما را ببینید، می توانید خود را فردی خوش شانس به حساب آورید. خاص ترین مکان های دنیا به دو دسته گرمسیری و سردسیری تقسیم بندی شده اند. مهم نیست که کجای دنیا زندگی می کنید، همیشه جاذبه های فوق العاده ای برای دیدن وجود دارند که در اینجا ما چند نمونه از آن ها را برای شما عنوان کرده ایم.

دیدنی ترین مکان های دنیا برای سفر

مکان های گرمسیری

کاوایی در هاوایی

مدال بارانی ترین مکان روی زمین از آن یک بهشت گرمسیری است، به نام کاوایی. در این بهشت هاوایی که یکی از زیباترین مکان های دنیا برای سفر هست، شما می توانید تفریح های مختلفی مثل شنا، کوه نوردی، دوچرخه سواری و حتی شیرجه از ارتفاع بلند را تجربه کنید.

کاوایی در هاوایی

بورا بورا

بورا بورا جزیره ای است که زمانی آتشفشان بوده، پس از مدتی فروکش کرده و صخره ای عظیم را تشکیل داده است. اکوسیستم صخره ای جزیره اجازه می دهد که آب شفاف و امواج محدود شده به صخره ها، یک پناهگاه محافظت شده را ایجاد کنند.

بورا بورا

مزارع برنج تراسی شکل لانگ شنگ، چین

لانگ شنگ از اسم لانگجی گرفته شده که به معنای ستون فقرات اژدهاست. از بالا که به این مزارع برنج در کشور چین نگاه می کنید، به نظر شبیه به یک اژدها در میان کوه دیده می شوند.

مزارع برنج تراسی شکل لانگ شنگ

آبشار ویکتوریا، زیمبابوه

آبشار ویکتوریا در زیمبابوه بزرگترین آبشار جهان است. این آبشار که یکی از خاص ترین مکان های دنیا به حساب می آید، 1.088 متر مکعب از آب را در هر ثانیه به زیر یک صخره 350 پوندی منتقل می کند.

آبشار ویکتوریا

رودخانه آمازون، برزیل

رودخانه آمازون متعلق به بزرگ ترین جنگل بارانی جهان هست و طویل ترین رودخانه به حساب می آید. همچنین جنگل های اطرافش نشان دهنده بیش از نیمی از جنگل های بارانی جهان هستند.

رودخانه آمازون

کوه های رنگین کمانی ژانگیه دانکسیا، چین

این کوه های رنگین کمانی که یکی از زیباترین مناطق جهان به حساب می آیند، وضعیت آب و هوایی و فرسایش را در زیباترین حالت خود نشان می دهند. رنگ های چشمگیر در سرتاسر کوه نتیجه مواد معدنی کم رنگی هستند که درون ماسه سنگ وجود دارند و ماسه ها را به رنگ قرمز، سبز و زرد در می آورند.

کوه های رنگین کمانی ژانگیه دانکسیا

رایلی، تایلند

رایلی مکانی جادویی در یک شبه جزیره کوچک در تایلند هست، جایی که فقط می توانید از طریق قایق به آن دسترسی پیدا کنید. در این مکان شگفت انگیز شما می توانید روزهای خود را با صحره نوردی، کاوش در غارها و یا شنا کردن به سمت جزایر اطراف سپری کنید.

رایلی

مکان های سرد و قطبی

قلعه نوشوانشتاین، آلمان

این قلعه واقع در جنوب آلمان بوده و متعلق به قرن نوزدهم میلادی است. جالب هست بدانید که سازندگان قلعه زیبای خفته در دیزنی لند از این مکان که یکی از زیباترین مناطق جهان بوده، تاثیر گرفته اند. نکته جالب درباره این مکان این است که در ماه های تابستان به عنوان نمادی از پناهندگی و صلح مورد بازدید قرار می گیرد.

قلعه نووشوانشتاین

نورهای شمالی، ایسلند

نمایش طبیعی رنگ های مختلف در آسمان قطب شمال یکی از بزرگترین دیدنی های گردشگری ایسلند است. متأسفانه، به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن این پدیده، از قبل برای سفری طولانی وقت خود را خالی کنید تا حتما حداقل یکبار آن را ببینید.

نورهای شمالی

قطب جنوب

قطب جنوب به طور متوسط ​​سردترین، بادگیرترین، خشک ترین و بلندترین قاره جهان است. این قاره با این وجود اینکه بیابانی بوده، ولی میلیون ها پنگوئن را از گونه های مختلف در خود جای می دهد.

قطب جنوب

بیسون پارک ملی یلواستون، وایومینگ

پارک ملی یلواستون، قدیمی ترین پارک ملی در آمریکا و به احتمال زیاد جهان است. در طول پارک رانندگی کنید و با تعدادی از حیوانات حیات وحش رو به رو شوید.

بیسون پارک ملی یلوستون

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو