معرفی مکان های دیدنی ونکوور کانادا و تصاویر جذابیت های زیبای این شهر برای گردشگران

معرفی مکان های دیدنی ونکوور کانادا و تصاویر جذابیت های زیبای این شهر برای گردشگران


منبع: آرگا

246

1398/3/10

18:29


شهر ونکوور یکی از جاذبه های دیدنی بسیار زیبا در کشور کانادا است این منطقه توریستی دارای جاذبه های دیدنی بسیار متنوعی است. مکان های دیدنی ونکوور همیشه دارای جذابیت بوده و شما می توانید در این شهر جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی مشاهده کنید.

در مطالب گذشته مکان های دیدنی مونترال و دیدنی های تورنتو کانادا را مشاهده کردید در این مطلب با نقاط گردشگری ونکوور آشنا می شویم. ونکوور یکی از مناطق خوش آب و هوای کانادا است طبیعت زیبای این شهر برای هر گردشگری جذب کننده است و موجب شده تا سالانه گردشگران زیادی به این مناطق سفر کنند. چشم اندازهای بکر و متنوع این شهر آن را به یکی از مهم ترین مکان های دیدنی در کانادا تبدیل کرده است. بیشتر گردشگرانی که به ونکورر سفر کرده اند کوه گروس را به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه ها و مکان های دیدنی ونکوور می شناسند از سوی دیگر پارک هایی با فضای سبز و وسعت بالا همچون پارک استنلی در این شهر دارای طبیعتی خیره کننده است.

مکان های دیدنی ونکوور کانادا

در ونکوور محله های قدیمی که وجود دارد بخشی از جذابیت های فرهنگی، تاریخی و طبیعی در این شهر است که بیش از پیش موجب محبوبیت آن شده است. در این شهر موزه های هنری و کافه ها نیز یکی دیگر از مناطق گردشگری به حساب می آیند شما نیز اگر از علاقه مندان به جاذبه های توریستی در ونکوور هستید می توانید در این مطلب همراه ما باشید و با محبوب ترین این جاذبه ها بیشتر آشنا شوید.

 مکان های پر جاذبه ونکوور

فلای اور کانادا:

یکی از چشم اندازها و جذابیت های گردشگری که می توانید در ونکوور شاهد آن باشید لذت پرواز از ارتفاعات این مناطق است پرواز نهایی که تجربه آن می تواند هر فرد را جذب خود کند یکی از تفریحات و مکان های گردشگری ونکوور است. از طریق این تکنولوژی می توانید در هوا پرواز معلق داشته باشید که البته از اطمینان بالایی برخوردار است.

 مکان های دیدنی منطقه ونکوور

مرکز خرید متروپولیس ات متروتان:

این جاذبه و مکان های دیدنی ونکوور برای افرادی است که به خرید کردن علاقه مند هستند این مرکز خرید بزرگ می تواند امکانات زیادی را در اختیار شما گردشگران عزیز قرار دهد و از جذابیت های ویژه ای برای خرید استفاده خواهید کرد.

دیدنی ونکوور

آکواریوم ونکوور:

آکواریومی عظیم که دارای گونه های مختلفی از آبزیان است این آکواریوم های شیشه ای بزرگ که امروزه در بیشتر نقاط دنیا جذب کننده هستند نوعی فرهنگ سازی برای حفاظت از محیط زیست آبزیان است. این آکواریوم در پارک استنلی ونکوور قرار دارد و حیواناتی همچون دلفین، شیر دریایی و کوسه در آن نگهداری می شود.

 مکان های دیدنی ونکوور

موزه مردم شناسی ونکوور:

این موزه در پوینت گری قرار دارد و به دلیل آثار هنری ارزشمندی که می توان در آن مشاهده کرد از جذابیت بالایی برخوردار است. مجموعه عظیم و مهمی که از هنری نورث وست کوست در این موزه قرار دارد آن را به عنوان یکی از مکان های دیدنی ونکوور به شهرت رسانده است.

جذابیت های ونکوور

کوه گراوس:

در این کوه نیز می توانید تفریحات متنوعی را تجربه کنید استفاده از تله کابین و لذت گشت و گزار در این منطقه کوهستانی نیز می تواند برای گردشگران بسیار جذب کننده باشد.

 مکان های دیدنی جذاب ونکوور

پارک استنلی:

اما یکی از جاذبه های مهم و شناخته شده ای که در ونکوور می توان به آن اشاره کرد پارک استنلی است که به عنوان بزرگ ترین پارک شهری شناخته می شود. در این پارک می توانید چشم اندازهایی از ساحل، صخره و دریا را مشاهده کنید که آن را به عنوان یکی از جاهای دیدنی ونکوور مشهور کرده است.

 مکان های جذاب ونکوور

گستاون:

منطقه ای تاریخی و قدیمی که در زندیکی مرکز شهر واقع شده است این منطقه دوست داشتنی داری کافه رستوران های مختلفی است که توجه شمار ار به خود جلب خواهد کرد.

 مکان های خاص ونکوور

جزیره گرانویل:

شبه جزیره ای کوچک که به لحاظ هنری از رونق بالایی برخوردار است و دارای یک بازار عمومی است این بازار همه روزه باز است و می توانید در هر یک از غرفه های آن مواد مختلفی را خریداری کنید.

 مکان های توریستی ونکوور

جهان علم ونکوور:

جهان علم یا ساینس ورلد یکی دیگر از مکان های دیدنی ونکوور است که دارای مجموعه ای از نمایشگاه های های هنری است تئاتر اومنی مکس نیز می تاند در حال حاضر یکی از این جذابیت ها باشد.

 مکان های دیدنی در ونکوور

پارک کویین الیزابت:

پارکی با مساحت ۵۲ هکتار که دارای مناظری بسیار دیدنی است و با قدم زدن در آن می توانید چشم اندازهای بسیاری دیدی و زیبایی را مشاهده کنید. این پارک در تمام فصل های سال دارای طبیعتی سرسبز است و همیشه می توان در آن چشم اندازهای زیبا و طبیعی را مشاهده کرد.

 مکان های دیدنی تاریخی ونکوور

گالری هنری ونکوور:

این گالری به عنوان یکی از بزرگترین پارک های کانادا شناخته می شود و در آن می توان مجموعه ای از آثار هنری را در زمان معاصر مشاهده کرد این گالری یک

گالری تاریخی، بین المللی و هنری است.

 مکان های ویژه ونکوور

کامرشال درایو:

برای رسیدن به کامرشال درایو باید از خیابان ونابلز عبور کید و می توانید ۱۳ خیابان این منطقه را قدم بزنید در این منطقه ۴۰۰ حرفه و کسب و کار رونق دارد. کامرشال درایو یکی از مکان های توریستی ونکوور است که می توانید در آن بوتینک ها و فروشگاه های غذایی مختلفی را ببینید.

 مکان های دیدنی مهم ونکوور

پارک لایت هاوس:

این پارک با نام پارک فانوس دریایی نیز شناخته می شود که در ساحل غربی ونکوور قرار دارد این منطقه دارای جذابیت های طبیعت گردی مختلفی است که بسیار جذاب است.

 مکان های دیدنی مدرن ونکوور

جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی ونکوور بسیار متنوع هستند از جمله دیگر جاذبه های معروف و شناخته شده در این شهر می توان به موزه ونکوور، باغ گیاه شناسی وندوسن، پل معلق کاپیلانو، ساحل کیتسیلانو و … اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو