برجسته کردن لب با دارچین + دستورالعمل های ساده و خانگی

برجسته کردن لب با دارچین + دستورالعمل های ساده و خانگی


منبع: زیبامون

293

1398/6/12

17:49


در این بخش از زیبامون با چند تا دستورالعمل ساده و خانگی برای برجسته کردن لب ها با دارچین آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

برجسته کردن لب با دارچین + دستورالعمل های ساده و خانگی

لب های زیبا، خوش رنگ و پر حجم میتونن خیلی راحت زیبایی چهره رو بیشتر نشان دهند! روش های زیادی برای برجسته کردن لبها وجود داره اما ما در این بخش از زیبامون دات کام روش های ساده و در دسترسی رو به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از مواد ساده و خانگی لب هایی برجسته تر و جذاب تر داشته باشید!

دارچین یکی از ادویه های پرکاربرد در تمام آشپزخانه هاست که نه تنها طعم و عطر خوبی رو برای دسرها و غذاها ایجاد میکنه بلکه میتونید از این ادویه شیرین و خوشبو برای برجسته کردن لب ها نیز استفاده کنید! برای اینکه با روش استفاده از دارچین برای برجسته کردن لب ها آشنا شوید حتما در ادامه با ما همراه باشید و با دستورالعمل های ساده و خانگی برای برجسته کردن لب با دارچین آشنا شوید.

 

دارچین چگونه می تواند لب ها را برجسته تر کند؟

 

دارچین و زیبایی لب

 

دارچین حاوی روغن کاسیا (cassia oil) هست که فواید زیادی داره. این ماده آرامش بخش بوده و در صورت استفاده موضعی برای پوست، هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. اما زمانی که بر روی پوست لب مورد استفاده قرار میگیره باعث تحریک غشا مخاطی لب ها شده و با افزایش گردش خون در زیر پوست لب، باعث میشه تا لب هایی برجسته تر و پرحجم تر داشته باشید.

به همین دلیل هست که از دارچین به عنوان ارزان ترین، ایمن ترین و طبیعی ترین روش برای برجسته سازی و پرحجم کردن لبها یاد میشه. روش های زیادی برای استفاده از دارچین برای برجسته کرن لب وجود داره که در ادامه با تعدادی از این دستورالعمل ها آشنا خواهید شد.

 

دستورالعمل های خانگی برای برجسته کردن لبها با دارچین

 

پودر دارچین و وازلین برای برجسته کردن لب

 

وازلین

 

وازلین یکی از مرطوب کننده های عالی برای پوست هست و دارچین نیز کمک میکنه تا لب هاتون پرحجم شوند. برای استفاده از این روش به 1 قاشق پودر دارچین و نصف قاشق وازلین نیاز داریم. پودر دارچین و وازلین رو در یک ظرف مناسب به خوبی مخلوط کرده و سپس وی لب ها ماساژ دهید. اجازه بدید این ترکیب چند دقیقه روی لب بمونه و بعد با یک پارچه مرطوب آن را پاک کنید و بعد روی لبها بالم لب بزنید. 

اگر احساس کردید پوست لب احساس سوزش و سوزن سوزن داره سریع تر مواد رو از روی لب پاک کنید و مقداری روغن روی لب بزنید.

 

اسکراب لب با دارچین و شکر

 

شکر

 

اسکراب شکر و دارچین باعث لایه برداری از پوست لب شده و با افزایش گردش خون در لب، کمک میکنن تا لبهایی برجسته تر و زیباتر داشته باشید. برای استفاده از این روش به یک قاشق شکر، یک قاشق پودر دارچین و یک قاشق روغن زیتون یا روغن نارگیل نیاز داریم. این مواد رو در یک ظرف مناسب مخلوط کنید تا یک خمیر و اسکراب ضخیم داشته باشید. به جای شکر میتونید از نمک هم استفاده کنید.

این اسکراب رو با نوک انگشتان روی لب به مدت 5 تا 10 دقیقه و به آرومی ماساژ بدید و در نهایت لب ها رو پاک کره و مقداری بالم لب بزنید.

 

برق لب دارچینی برای برجسته شدن لبها

 

برق لب

 

برای استفاده از این روش شما به یک برق لب و مقداری روغن دارچین نیاز دارید! 2 تا 3 قطره از روغن دارچین رو درون برق لب ریخته و با اپلیکاتور، به خوبی این روغن رو با برق لب مخلوط کنید. از این برق لب به طور مرتب استفاده کنید و شاهد تاثیر اون در برجسته شدن لبهاتون باشید. 

روغن دارچین خیلی سریع باعث افزایش گردش خود در پوست لب میشه و ترکیب این روغن با برق لب نه تنها لبهاتون رو برجسته میکنه بلکه درخشش زیبایی رو هم برای لبها به دنبال داره.

 

دارچین و نعنا برای پر حجم شدن لب

 

روغن نعنا

 

برای استفاده از این روش به پودر دارچین و مقداری روغن نعنا نیاز داریم. نصف قاشق پودر دارچین رو با یک قطره روغن نعنا مخلوط کنید و روی لب بمالید. این ترکیب رو چند دقیقه روی لب ماساژ دهید و بعد با یک پارچه مرطوب پاک کرده و بالم لب بزنید. 

نعنا و دارچین هر دو دارای اثر یکسان بوده و کمک میکنن تا لبها برجسته تر بشن. البته لازمه در این روش احتیاط داشته باشید و بیشتر از یک قطره روغن نعنا استفاده نکنید.

 

دارچین و روغن ویتامین E برای برجسته شدن لب

 

کپسول ویتامین ای

 

در این روش باید یک اسکراب طبیعی با دارچین و روغن ویتامین E درست کنید. اسکراب دارچین نه تنها باعث لایه برداری و تمیز شدن پوست لب میشه بلکه تاثیر خوبی هم در برجسته شدن لب ها داره و روغن ویتامین E هم کمک میکنه تا پوست لب مرطوب شده و دچار چین و چروک نشود.

برای استفاده از این روش باید یک قاشق پودر دارچین رو با چند قطره از روغن ویتامین E مخلوط کرده تا حالت خمیری ایجاد بشه. این اسکراب رو به آرومی و به مدت 5 تا 10 دقیقه رو لب ماساژ بدید.

 

مطالب پیشنهادی:

آموزش برجسته کردن لبها با خط لب

آموزش برجسته کردن لبها در منزل + معرفی ماسک و برق لب حجم دهنده

آموزش برجسته کردن لب با آرایش

بزرگ شدن لب بدون تزریق در خانه و در یک هفته - ویدیو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو