لب های بزرگ را چطور آرایش کنیم؟

لب های بزرگ را چطور آرایش کنیم؟


منبع: آرگا

196

1399/7/23

23:05


در این مطلب روش هایی برای آرایش لب بزرگ و درشت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم به کمک روش های ذکر شده بتوانید گریم لب زیبا و بی نظیری را داشته باشید.

لب های بزرگ را چطور آرایش کنیم؟

نحوه گریم کردن لب‌های پهن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما لب هایتان خیلی بزرگ است می توانید به کمک ترفندهای آرایشی به لب های خود فرم و حالت بی نظیری را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. 

نحوه آرایش لب بزرگ با روش های آسان و کاربردی

داشتن لب های برجسته آرزوی هر خانمی است و اگر لب های شما خیلی بزرگ می باشد و دارای فرمی نامناسب است می توانید به کمک گریمی مناسب عیب موجود در لب هایتان را بپوشانید و روی برجسته بودن آن ها تاکید بیشتری داشته باشید. در مطالب قبلی گریم لب نازک و برجسته کردن لب ها را مشاهده کردید در ادامه با روش هایی برای گریم لب بزرگ در خدمت شما خواهیم بود.

میکاپ لب بزرگ

آموزش گریم لب بزرگ

لب ها اصلی ترین اجزای صورت به شمار می روند و اگر آرایش آن ها بدرستی انجام شود میکاپ خانم ها و دختران جوان جذاب و بدون نقص به نظر می رسد از این رو بهتر است شما قبل از میکاپ لب هایتان ابتدا فرم آن ها را بشناسید سپس از مدلی مناسب برای گریم لب هایتان استفاده نمایید.

برای گریم کردن لب های بزرگ و پهن باید خطوط را در قسمت پایین و بالای لب ها مقداری داخل تر از خط های اصلی بکشید تا از حجم بزرگی لب ها کاسته شود و لب های شما دارای برجستگی متعادل و یکسانی گردد و علاوه بر این فرم آن ها با سایر اجزای صورت تان تناسب پیدا کند.

برای آرایش لب های گوشتی و بزرگ خط لب نباید در زیر خط اصلی لب ها کشیده شود بلکه باید خط لب را به صورت دقیق روی خط اصلی لب ها بزنید.

میکاپ لب های بزرگ

بعد از کشیدن خط لب به کمک مداد سفید خطی کمرنگ را در وسط لب هایتان بکشید سپس از رژلب با رنگ تیره برای میکاپ لب هایتان استفاده نمایید همچنین برای این فرم لب ها نباید از رژلب های مایع و براق استفاده نمایید و رژلب های مات برای میکاپ لب های شما انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

نحوه آرایش لب درشت

برای کشیدن خط لب نیز بهتر است از خط لب مومی استفاده نمایید زیرا این جنس خط لب ها نرم می باشند و به راحتی روی لب ها حرکت می کنند همچنین رنگ خط لب را باید همرنگ با رژلب یا یک درجه تیره تر از رنگ رژلب انتخاب نمایید.

میکاپ لب بزرگ

در این مطلب با نحوه میکاپ لب بزرگ آشنا شدید که امیدواریم بتوانید به کمک روش ذکر شده به لب هایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو