چند پوستر جدید از فیلم مورد انتظار Terminator: Dark Fate منتشر شد

چند پوستر جدید از فیلم مورد انتظار Terminator: Dark Fate منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

333

1398/6/21

16:39


چند پوستر جدید از فیلم مورد انتظار Terminator: Dark Fate منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چند پوستر جدید از فیلم مورد انتظار Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) منتشر شده است که در ادامه می توانید آنها را تماشا کنید.

مدتی پیش بود که تریلر جدیدی از فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) منتشر شد، که در آن تریلر ما شاهد تصاویر جدید و هیجان انگیزی بودیم. حال در تازه ترین اخبار پوستر های جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. این پوسترها توسط کمپانی فاکس قرن بیستم که وظیفه نمایش این فیلم در بازارهای بین المللی را دارد، منتشر شده است. در این پوسترها ما شاهد شخصیت هایی چون T-800، سارا کانر و REV-9 Endo هستیم. در این پوسترها شاهد نوشته «سرنوشتت را انتخاب کن» هستیم، که به نام فیلم اشاره دارد. در ادامه می توانید سه پوستر جدید را مشاهده کنید:

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate ایفای نقش دارند. تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator را برعهده داشته است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است. فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate در تاریخ 1 نوامبر 2019 (۱۰ آبان ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) اکران شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو