اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

142

1398/3/4

17:37


اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate منتشر شد

به تازگی اولین تریلر فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) منتشر شده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار هستیم. برای دیدن این تریلر بسیار زیبا در ادامه با ما همراه باشید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) را منتشر کرده است که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستیم. در این تریلر شخصیت جدید گریس با بازی مکنزی دیویس، به‌عنوان یک شخصیت نیمه انسان و نیمه ترمیناتور معرفی می‌شود که باید از دنی راموس در برابر ترمیناتور جدید با بازی گابریل لونا دفاع کند که بسیار پیشرفته است و تهدید بزرگی نمایش داده می‌شود که از هیچ کاری برای رسیدن به اهداف خود چشم پوشی نمی‌کند. همچنین در طول تریلر شاهد بازگشت سارا کانر با بازی لیندا همیلتون نیز هستیم که ظاهرا هدف پنهانی دارد و تمرکز بیشتر این تریلر روی بازگشت او و معرفی گریس است. همچنین برای لحظاتی کوتاه شاهد بازگشت T-800 با بازی آرنولد شوارزنگر، هستیم. در ادامه شاهد این تریلر جدید هستید:

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است. فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate در تاریخ 1 نوامبر 2019 (۱۰ آبان ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو