تریلر جدید فیلم Terminator: Dark Fate منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

153

1398/6/9

19:56


تریلر جدید فیلم Terminator: Dark Fate منتشر شد

به تازگی تریلر جدید فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) از پارامونت پیکچرز منتشر شده است که در آن شاهد اتفاقات هیجان انگیزی هستیم. 

چند ماه پیش در تیزر تریلری که از فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) منتشر شد ما شاهد اولین تصاویر این فیلم هیجان انگیز بودیم. حال به تازگی دومین تریلر این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری هستیم و به گونه با خط داستانی فیلم آشنا می شویم. در تریلر جدیدی که از فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) منتشر شده است شخصیت سارا کانر در بخشی از آن می گوید که توانسته جلوی این روز را بگیرد و آینده بشریت را تغییر دهد، اما ظاهرا سرنوشت بشر هنوز تغییر نکرده است و در طول تریلر شاهد نمایش روز داوری دیگری هستیم که حال قرار است جلوی آن گرفته شود. در ادامه شما شاهد این تریلر هستید:

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate ایفای نقش دارند. تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator را برعهده داشته است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است. فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate در تاریخ 1 نوامبر 2019 (۱۰ آبان ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو