جدیدترین مدل مو برای پاییز 2019 و 98 + عکس

جدیدترین مدل مو برای پاییز 2019 و 98 + عکس


منبع: زیبامون

829

1398/6/26

11:44


در این بخش از زیبامون با جدیدترین مدل موها برای پاییز 2019 و 98 آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل مو برای پاییز 2019 و 98 + عکس

این روزها حال و هوای پاییزی بیشتر از هر وقت دیگه احساس میشه و بهتره که با شروع فصل جدید، شما هم یک شروع تازه داشته باشید و تغییراتی رو در سبک و استایلتون ایجاد کنید و تغییر دادن مدل و استایل موها میتونه بهترین انتخاب باشه!

اگر قصد دارید برای فصل پاییز مدل و استایل موهاتون رو تغییر بدید بهتره از جدیدترین مدل موهایی که برای پاییز 2019 و 98 ترند شده اند ایده بگیرید. ما در این بخش از زیبامون چند نمونه از جدیدترین مدل موها برای پاییز 2019 رو گردآروی کرده ایم که برای ایده گرفتن گزینه مناسبی هستند. با ما همراه باشید.

 

مدل مو چتری با لبه های بلند

 

مدل مو چتری با لبه های بلندتر

 

اگر دوست دارید مدل موهاتون یک تغییر جذاب و متفاوت داشته باشه میتونید به سراغ چتری کردن موها بروید. مدل موی چتری که لبه های کناری آن بلندتر هست، جز مدل های پرطرفدار و شیک برای پاییز 2019 هست و بعد از استایل کردن موها، مثل یک قاب چهره رو در بر میگیره و جذابیت زیادی رو برای شما به همراه خواهد داشت. این مدل مو رو هم میتونید با موهای دم اسبی شده و هم با موهایی که در بالای سر به صورت گوجه ای جمع کرده اید، استایل کنید.

مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه برای پاییز 2019 و 98 + عکس

 

موهای بلند با حالت فر ملایم و ساحلی

 

موهای بلند موج دار

 

تمام شدن فصل تابستان به معنی خداحافظی با موهای موج دار نیست! اگر موهای بلندی دارید فقط کافیه انتهای موهاتون رو کمی قیچی کنید تا مرتب شوند و بعد حالت موج دار یا فر ملایم و ساحلی برای موهاتون ایجاد کنید. با این مدل مو در فصل پاییز استایل جذاب تری خواهید داشت.

 

مدل مو باب برای موهای فرفری و پرحجم

 

مدل مو فرفری کوتاه و پرحجم

 

اگر شما هم جز افرادی هستید که به طور طبیعی موهای فرفری دارید بهتره در فصل پاییز موهاتون رو کوتاه کنید تا حالت فرفری موها بهتر دیده شده و حجم موهاتون رو بیشتر کنه. این مدل مو پرحجم با حالت فر ریز طبیعی جز ترندهای مدل مو در پاییز 2019 هست!

مدل های مختلف مو و آرایش برای پاییز 2018 در هفته مد نیویورک

 

مدل موی باب متوسط با حالت گرد

 

مدل مو باب گرد

 

اگر به موهای کوتاه و متوسط علاقه مند هستید، مدل موی باب با حالت گرد میتونه جز انتخاب های خیلی خوب برای شما باشه. این مدل مو تقریبا با هر مدل صورت تناسب داره و زیبایی خیلی خوبی رو برای موها ایجاد می کنه. 

 

مدل مو باب کوتاه و صاف

 

مدل مو باب صاف

 

اگر دوست دارید استایل موهاتون ظاهری طراحی شده و شیک داشته باشه می تونید از مدل موی باب کوتاه و صاف استفاده کنید. البته لازمه بدونید این مدل مو برای موهایی صاف و یکدست گزینه مناسب تری هست و برای اینکه ظاهر صاف و یکدست موها همیشه حفظ بشه لازم هست که موهاتون رو حتما با سشوار یا اتو مو صاف کنید و هر 2 تا 3 هفته یک بار، برای مرتب کردن انتهای مو به سالن زیبایی مراجعه کنید.

رنگ مو ترند و پرطرفدار برای پاییز 98 + تصویر

 

مدل مو لایه ای به سبک دهه 70 میلادی

 

مدل مو لایه ای

 

مدل موی متوسط با حالت لایه ای و خرد شده که کمی حالت موج دار داره و با چتری های متوسط تکمیل میشه، جز مدل موهایی هست که در 70 میلادی بسیار پرطرفدار بوده و در پاییز 2019 نیز دوباره پرطرفدار و ترند شده است!

 

مدل موی چتری به سبک بوهو

 

موهای بلند با چتری صاف

 

موهای بلند با چتری های کوتاه و صاف نیز جز مدلهای پرطرفداری هست که هیچوقت قدیمی نمیشه و جذابیت خیلی زیادی رو هم برای چهره خانوم ها ایجاد میکنه. بهتره موهاتون رو کمی موج دار کنید تا زیبایی این استایل مو بهتر و بیشتر دیده بشه.

 

مدل مو متوسط ساده و کلاسیک

 

مدل مو متوسط و کلاسیک

 

اگر شما جز اون دسته از خانم هایی هستید که همیشه به دنبال سادگی هستند، پس حتما مدل موهای ساده و کلاسیک رو بیشتر می پسندید. مدل موهایی که کمترین لایه بندی رو در استایل کردن دارند و میشه به راحتی با یک شانه ساده، ظاهر موها رو مرتب کرد. این سبک از مدل موهای ساده و کلاسیک میتونه جز انتخاب های خیلی خوب برای شروع فصل پاییز باشه.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو