مدل های آرایش پرطرفدار در فصل پاییز، ترند آرایش پاییزی 2019

مدل های آرایش پرطرفدار در فصل پاییز، ترند آرایش پاییزی 2019


منبع: زیبامون

504

1398/6/5

18:18


چند نمونه از مدل های آرایش پرطرفدار و ترند برای پاییز 2019 و 98 رو در این بخش از زیبامون دات کام ببینید!

مدل های آرایش پرطرفدار در فصل پاییز، ترند آرایش پاییزی 2019

با پایان فصل تابستان و نزدیک شدن به روزهای پاییزی لازم هست که با سبک آرایش تابستانی خداحافظی کنید و از مدل های آرایشی که برای فصل پاییز پرطرفدار و ترند هستند، استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت بیشتری در این فصل از سال داشته باشید. 

ما در این بخش از زیبامون دات کام نمونه هایی از مدل آرایش پاییزی که در این فصل از سال ترند و پرطرفدار هستند رو برای شما همراهان عزیز گردآوری کرده ایم تا با ایده گرفتن از این مدل های جدید و زیبا، آرایشی شیک و جذاب برای فصل پاییز داشته باشید.

 

پوست درخشان و گلگلون

 

پوست درخشان و گلگلون

 

برای فصل پاییز گونه های قرمز و گلگون جز ترندهای جذاب برای آرایش پوست هست. این سرخ بودن گونه ها باید به گونه ای باشد که انگار پوست در اثر سرما سرخ شده و حالت طبیعی و زیبایی رو برای پوست صورت ایجاد کنه. برای این کار باید رژگونه ها رو بر روی سیب گونه ها بزنید و بعد کمی به سمت بالا محو کنید تا حالت طبیعی برای گونه ها ایجاد کنند.

 

آرایش چشم با رنگ های خاص و متفاوت

 

آرایش چشم با رنگهای خاص و زیبا

 

این بار به جای استفاده از رنگ های تیره برای آرایش چشم به سراغ رنگ های روشن و خاص بروید و از این طریق شادابی بیشتری برای چشم هاتون ایجاد کنید. در کنار این سبک از آرایش چشم لازم هست از رژلب خنثی و یک لایه ریمل مشکی استفاده کنید تا زیبایی رنگ آرایش چشم بهتر و بیشتر دیده بشه.

 

خط چشم گرافیکی

 

خط چشم گربه ای

 

خط چشم گربه ای جز مدل هایی هست که هیچ وقت قدیمی نمیشه. این بار برای فصل پاییز پیشنهاد میکنیم دنباله خط چشم رو کمی به سمت بیرون امتداد بدید و یک خط چشم گربه ای خاص و متفاوت داشته باشید.

 

مژه های بلند و پرپشت

 

مژه های بلند و پرپشت

 

اگر مژه های بلندی دارید حتما با استفاده از چند لایه ریمل مشکی، از ریشه تا انتهای مژه رو به ریمل آغشته کنید تا مژه هاتون بلندتر و پرپشت تر دیده بشه. علاوه بر این میتونید با لیفت مژه یا کاشت مژه هم زیبایی مژه هاتون رو چندین برابر افزایش بدید.

 

رژلب قرمز پررنگ

 

آرایش صورت با رژلب قرمز

 

رژلب قرمز پر رنگ و رژلب هایی که دارای تناژ قهوه ای هستند یکی از گزینه های خیلی خوب برای آرایش پاییزی خواهند بود. پیشنهاد میشه حتما یک رژلب قرمز خوش رنگ و متناسب با رنگ پوستتون برای این فصل از سال داشته باشید.

 

ابروهایی با حالت طبیعی

 

مدل ابرو طبیعی

 

در چند وقت اخیر، داشتن ابروهایی با حالت طبیعی یا نچرال بسیار پرطرفدار بوده و جز ترندهای آرایشی محسوب میشه. در فصل پاییز هم توصیه میشه حالت طبیعی ابروهاتون رو حفظ کنید تا ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشید.

 

آرایش چشم اسموکی

 

آرایش چشم اسموکی

 

شما میتونید با اضافه کردن مقداری سایه براق و درخشان به گوشه داخلی چشم و یا سایه چشم نقره ای و طلایی، زیبایی آرایش چشم دودی یا اسموکی رو بیشتر کنید و در فصل پاییز آرایش جذابی داشته باشید. البته بهتره در کنار این سبک از ارایش چشم، سایر قسمت های صورت رو خیلی طبیعی و لایت آرایش کنید.

 

پوست فوق العاده مرطوب و شاداب

 

پوست فوق العاده مرطوب و شاداب

 

بهتره در فصل پاییز توجه بیشتری به مراقبت از پوست داشته باشید تا پوستتون طراوت و شادابی خیلی خوبی داشته باشه و فقط با یک مرطوب کننده درخشان، زیبایی پوستتون تکمیل بشه.

 

خط چشم دودی

 

خط چشم دودی

 

اگر عادت دارید با مداد چشم، خط چشم بکشید، حتما بعد از گذشت چند ساعت متوجه پخش شدن مداد چشم شده اید در فصل پاییز این مدل خط چشم که حالت پخش شده و دودی داره جز ترندهای آرایشی و پرطرفدار هست. پس اگر خط چشمهاتون پخش شد به اون دست نزنید!

 

آرایش چشم متالیک

 

آرایش چشم متالیک

 

استفاده از رنگ های متالیک و براق هم میتونه زیبایی خیره کننده ای رو برایچشم ها ایجاد کنهو یک آرایش چشم پاییزی و جذاب رو براتون ایجاد میکنه. این سبک از آرایش چشم رو در فصل پاییز حتما امتحان کنید.

 

لبهای براق و درخشان

 

لبهای درخشان

 

آرایش لب با برق لب های درخشان یکی دیگه از ترندهای پرطرفدار برای فصل پاییز هستند که ظاهر درخشان و فوق العاده براقی رو برای لب ایجاد میکنند!

 

مطالب پیشنهادی:

مدل های مختلف مو و آرایش برای پاییز 2018 در هفته مد نیویورک

مدل های آرایش مخصوص فصل پاییز

لوازم آرایش ضروری و مناسب برای فصل پاییز 2018

رنگ مو ترند و پرطرفدار برای پاییز 98 + تصویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو