ترندهای آرایشی مخصوص زمستان 2020 - 2021

ترندهای آرایشی مخصوص زمستان 2020 - 2021


منبع: زیبامون

516

1399/9/16

17:13


در این بخش از زیبامون با ترندهای آرایشی مخصوص زمستان 2020 و 2021 آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

ترندهای آرایشی مخصوص زمستان 2020 - 2021

اگرچه روزهای سرد زمستان احساس خواب آلودگی زیادی رو به همراه دارند اما میتونید این روزهای سرد و کسل کننده رو با تست کردن ترندهای جدید آرایش و میکاپ مخصوص زمستان 2020 و 2021 کمی مهیج کرده و بهتر از همیشه سپری کنید.

اگرچه در روزهای تابستانی، به دلیل گرمای هوا و عرق کردن زیاد، آرایش و میکاپ دوام زیادی نداره و توصیه میشه از کمترین میزان آرایش در این روزها استفاده بشه، اما شما میتونید آرایش و میکاپهای فوق العاده جذاب و جسورانه رو در روزهای زمستانی امتحان کنید و از زیبایی و جذابیتی که رنگهای مختلف محصولات آرایشی برای چهره به وجود میارند، لذت ببرید.

آرایش چشم با سایه چشم به رنگهای خاص مثل بنفش، خط چشمهای بلند و مد روز، ابروهای پرپشت و لیفت شده و استفاده از هایلایترهای گرم از جمله ترندهای آرایشی هستند که در زمستان 2020 و 2021 بسیار محبوب و پرطرفدار خواهند بود و شما نیز وسوسه خواهید شد تا این مدلهای آرایشی رو بر روی چهره خود تست کنید!

با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه بمانید و با تعدادی از ترندهای آرایشی مخصوص زمستان 2020 و 2021 آشنا بشید و با ایده گرفتن از این مدلهای آرایشی، تغییراتی رو در روند آرایش زمستانی خود ایجاد کنید.

 

1. آرایش لب با رژلب تیره، ترند آرایش زمستان 2020

فصل زمستان بهترین فرصت برای استفاده از رژلبهای قرمز با تناژ تیره هست و جذابیت خیلی زیادی رو هم برای چهره به وجود میاره. در زمستان 2020 و 2021 نیز رژلب تیره با تناژ قرمز یکی از ترندهای ارایشی محبوب و پرطرفدار محسوب میشه و رزق و برق و جذابیت ویژه‌ای رو برای چهره شما به وجود میاره. 

 

 آرایش لب با رژلب تیره

 

حتما بخوانید: چه ارایشی به صورت شما می آید + آموزش میکاپ اصولی

 

2. خط چشم کشیده و بلند، ترند آرایش زمستان 2021

بهتره در زمستان 2021، خط چشم گربه ‌ای معمولی رو فراموش کنید و انتهای خط چشم خودتون رو کمی بلندتر بکشید و خط چشم رو تا جایی که امکان داره، ادامه بدید. نیازی نیست خط چشم رو به گوشه داخلی چشم هم متصل کنید و فقط با یک خط چشم کشیده و بلند، جذابیت و زیبایی چشمهاتون رو تقوت کنید و ارایش چشم مطابق با ترند 2020 داشته باشید.

 

خط چشم کشیده و بلند

 

3. آرایش صورت تک رنگ یا مونوکروم، ترند آرایش زمستان 2021

یکی دیگه از ترندهای آرایشی جذاب برای زمستان 2020 و 2021، استفاده از ارایش تک رنگ یا مونوکروم برای تمام قسمتهای چهره هست. در این سبک از آرایش، رنگ رژلب با رنگ آرایش چشم و رژگونه ها تناسب خیلی زیادی داره و تقریبا دارای یک تناژ هستند و چهره‌ای گرم و جذاب رو برای شما ایجاد خواهند کرد.

 

آرایش صورت تک رنگ یا مونوکروم

 

حتما بخوانید: آموزش باریک کردن خط فک با آرایش

 

4. سایه چشم بنفش، ترند آرایش زمستانی 2020

اگرچه در سالهای گذشته، آرایش چشم دودی و اسموکی یکی از بهترین میکاپهای زمستانی محسوب میشد اما در زمستان 2020 و 2021، آرایش چشمها به یک نسخه بالاتر ارتقا پیدا کرده و رنگ جذاب و پر جنب و جوش بنفش یکی از بهترین سایه‌های چشم برای این فصل معرفی شده است! بنابراین از تست کردن این رنگ جسورانه و جذاب برای میکاپ چشم هاتون نترسید و حتما آن را امتحان کنید.

 

سایه چشم بنفش

 

5. پلکهای طلایی و درخشان، ترند آرایش زمستان 2021

رنگ طلایی، یکی از اصلی‌ترین رنگها برای فصل زمستان هست که هیچ وقت قدیمی نمیشه. برای اینکه در روزهای زمستانی یک ظاهر جذاب و ظریف داشته باشید، پیشنهاد میشه سایه چشم قهوه ای گرم رو با یک سایه چشم طلایی و پر زرق برق عوض کنید و از این طریق درخشش و گرمای خیلی خوبی رو برای چهره و میکاپ خود به وجود بیارید.

 

پلکهای طلایی و درخشان

 

حتما بخوانید: ارایش مناسب شب یلدا

 

6. ابروهای کرکی و لیفت شده، ترند آرایش زمستانی 2020

در زمستان امسال، ابروهایی با ظاهر طبیعی که حالت کرکی و لیفت شده دارند، یکی از ترندهای محبوب و پرطرفدار آرایشی خواهد بود. شما میتونید به سادگی با استفاده از یک براش ابرو و مقداری صابون مخصوص، ابروهاتون رو لیفت کنید و ظاهری یکدست و کرکی برای ابروها به وجود بیارید و چهره‌ای مطابق با ترند 2021 داشته باشید.

 

ابروهای کرکی و لیفت شده

 

7. آرایش چشم گرم و دودی، ترند آرایش زمستانی 2021

از انجایی که به دلیل شیوع کرونا و استفاده از ماسک، چشمها در مرکز توجه قرار دارند، بهترین کار این هست که آرایش چشمهاتون رو به زیباترین شکل ممکن انجام بدید! آرایش چشم به سبک دهه 60 میلادی و استفاده از سایه چشم مات با رنگهای گرم و دودی میتونه جذابیت چشمها رو چند برابر کنه و زیبایی شما رو در روزهای سرد زمستانی تکمیل خواهد کرد.

 

آرایش چشم گرم و دودی

 

حتما بخوانید: اموزش ارایش لایت برای دختر خانوم ها 2019

 

8. خط چشم نقره ای و درخشان، ترند آرایش زمستان 2020

در چند سال اخیر، استفاده از رنگ نقره‌ای در میکاپ بسیار کم شده است اما روزهای زمستان 2020 و 2021 بهترین زمان برای تغییر در این روند هستند و میتونید با استفاده از مقدار کمی خط چشم نقره ای، جذابیت چشمها و نگاه خودتون رو به چیزی در خور 1000 عکس سلفی تبدیل کنید!

تنها کاری که باید انجام بدید این هست یک خط باریک و نقره ای در زیر خط چشم مشکی خود بکشید و نظاره گر تعریف و تمجید دیگران از آرایش جذاب و جدید خود باشید.

 

خط چشم نقره ای و درخشان

 

9. خط لب مشخص و رژلب نوود، ترند آرایش زمستانی 2021

استفاده از خط لب واضح و مشخص یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آرایش و میکاپ صورت در دهه 90 میلادی بوده که در زمستان 2020 و 2021 نیز دوباره ترند و پرطرفدار شده است. خط لب و رژلب نوود به همراه سایه چشم قهوه‌ای و گرم شبیه به این میکاپ جنیفر لوپز، میتونه یک آرایش فوق العاده جذاب و زیبا برای روزهای زمستانی 2020 و 2021 باشه.

 

خط لب مشخص و رژلب نوود

 

حتما بخوانید: تصاویری از مدل آرایش سلبریتی ها

 

10. کانتور صورت با رنگ گرم، ترند آرایش زمستان 2020

یک کانتور گرم و براق فقط مخصوص تابستان نیست! زمستان امسال نیز با استفاده درست و مناسب از یک پودر کانتور و هایلایتر متناسب با رنگ پوستتون میتونید رنگ پوست رو زنده کنید و با استفاده از مقدار کمی ریمل و برق لب، آرایش صورت طبیعی و ملایمی برای روزهای زمستانی 2020 و 2021 داشته باشید.

 

کانتور صورت با رنگ گرم

 

سخن آخر

آرایش و میکاپ صورت باید مطابق با موقعیتی که قرار هست در آن حضور داشته باشید انتخاب بشه و بهترین انتخاب این هست که با آرایش کردن، زیبایی طبیعی چهره رو افزایش بدید. چراکه استفاده بیش از حد از لوازم آرایش و داشتن یک آرایش مصنوعی و غلیظ نه تنها زیبایی نداره بلکه باعث میشه تا زیبایی طبیعی چهره نیز از بین بره و آرایش شما نتیجه برعکس داشته باشه. بنابراین آشنا شدن با ترندهای آرایشی مخصوص هر فصل، میتونه به شما کمک کنه تا مناسبترین و بهترین مدل آرایش رو برای خودتون انتخاب کرده و مورد استفاده قرار بدید و همیشه و در همه جا زیبا و جذاب باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو