مدل مو ترند و پرطرفدار برای بهار 2021 و 1400

منبع: زیبامون

253

1399/12/19

19:23


در این بخش از زیبامون با جدیدترین و پرطرفدار ترین مدل موهای زنانه و دخترانه که در بهار 2021 و 1400 ترند هستند ، آشنا خواهید شد.

مدل مو ترند و پرطرفدار برای بهار 2021 و 1400

اگه همیشه ترندهای روز دنیا رو مورد بررسی قرار میدید و تمایل دارید بدونید در کنار رنگ مو ترند بهار 2021 و ترند ارایش صورت ، چه مدل مویی در بهار 2021 و 1400 ترند و پرطرفدار شده، حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها ببینید!

مدل موهایی که در این بخش بهتون معرفی کردیم جز مدل موهای بسیار پرطرفدار و جذاب هستند که به شما کمک می کنند تا مدل مو و استایل روزانه خودتون رو به زیباترین شکل ممکن تغییر بدید و در بهار 2021 و 1400 جذاب تر از همیشه باشید. همین تغییرات جزئی در حالت و مدل موها میتونه تاثیر خیلی خوبی در بهبود روحیه شما داشته باشه و باعث میشه تا برای شروع بهار 1400 و 2021 آمادگی و اشتیاق بیشتری پیدا کنید.
 

 

1. مدل مو گوجه ای بافته شده - ترند مدل مو در بهار 2021

مدل مو گوجه ای جز مدل های بسیار پرطرفدار در بین خانمهاست و میشه تقریبا برای هر اندازه از مو این مدل مو رو اجرا کرد. در بهار 2021 ، مدل مو گوجه ای ظاهر جدیدتر و زیباتری پیدا کرده و حالت مرتب تری خواهد داشت!

برای داشتن این مدل مو جذاب باید ابتدا موهاتون رو در بالاترین قسمت سر به شکل دم اسبی ببندید و به ساده ترین شکل ممکن ببافید. سپس موهای بافته شده رو به دور کش مو بپیچونید و با استفاده از گیره مو باریک، موهاتون رو فیکس کنید تا یک مدل مو گوجه ای بافته شده و مطابق با ترند بهار 2021 داشته باشید.

این مدل مو جذاب میتونه یکی از مدلهای بسیار سریع و راحت برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه باشه و با هر نوع از استایلی که برای عید و بهار 1400 دارید هم مناسب خواهد بود.

 

مدل مو گوجه ای بافته شده

 

2. مدل مو دم اسبی حبابی - ترند مدل مو در بهار 1400

مدل مو دم اسبی هم از جمله مدل موهای پرطرفدار در بین خانمهاست که میتونید در بهار 1400 و 2021 ظاهری مدرن و شیک برای این مدل مو به وجود بیارید و استایلی جذاب تر داشته باشید. این مدل مو رو به راحتی و خیلی سریع میتونید با استفاده از چند کش مو درست کنید.

ابتدا موهاتون رو از بالا به شکل دم اسبی ببندید و برای اینکه کش مو به طور کامل پوشش داده بشه ، یک دسته باریک از موها رو جدا کنید و به دور کش مو بپیچونید.

سپس یک کش مو باریک و کوچک بردارید و حدود چند سانتی متر پایین تر دوباره موها رو ببندید و باز هم یک دسته باریک از موها رو به دور کش مو بپیچونید تا کش مو پوشش داده بشه. بهتره در هر مرحله تارهای مو رو به سمت بالا بکشید تا حالت پف کرده و حبابی برای مو ایجاد بشه. اینکار رو تا انتهای مو ادامه بدید تا یک مدل مو دم اسبی فوق العاده زیبا و شیک داشته باشید.

 

مدل مو دم اسبی حبابی

 

3. مدل مو گوجه ای دو تایی - ترند مدل مو در بهار 2021

اگه دوست دارید مدل موها و استایلتون حالت بسیار جذابتری داشته باشه حتما این مدل مو گوجه ای که یکی از ترندهای محبوب در دهه 90 میلادی بود و این روزها دوباره محبوب و پرطرفدار شده رو امتحان کنید. این مدل مو در بین سلبریتی ها هم بسیار معروف هست و حالا وقت اون رسیده که شما هم این مدل مو جذاب و دخترونه رو در بهار 2021 امتحان کنید.

برای ایجاد مدل مو باید موهاتون رو به طور کامل از فرق باز کنید و هر دو طرف رو از کنار سر با کش مو ببندید و سپس ادامه مو رو در دو طرف سر، به صورت گوجه ای جمع کنید و با گیره مو فیکس کنید تا این مدل مو گوجه ای دوتایی و جذاب رو داشته باشید.

 

مدل مو گوجه ای دو تایی

 

حتما بخوانید: جدیدترین مدل مو زنانه و دخترانه 2020 [کوتاه - نیمه کوتاه - بلند]

 

4. مدل مو بافته شده و باریک در جلو سر - ترند مدل مو در بهار 2021

درست زمانی که فکر می کردیم این روند از مدل مو در حال کم رنگ شدن هست ، هایلی بیبر با این ضربه محکم و شکوه انگیز باعث شد تا مدل مو بافته شده در جلو سر دوباره احیا بشه و جز ترندهای مدل مو در بهار 2021 قرار بگیره.

تنها کاری که باید انجام بدید این هست که موهاتون رو از فرق وسط یا کنار باز کنید و سپس دو رشته باریک از جلو مو رو جدا کرده و ببافید!

 

مدل مو بافته شده در جلو سر

 

5. مدل مو کلیپس پنجه ای - ترند مدل مو در بهار 2021

جمع کردن موها با کلیپس یکی از ساده ترین و بی دردسرترین روشها برای مرتب کردن موهاست که در سال 2021 بسیار ترند و پرطرفدار شده است. شما میتونید با استفاده از کلپیس های پنجه ای بزرگ که دارای طراحی شیک و جذابی هستند این مدل رو برای خودتون ایجاد کنید و خوش استایل و مطابق با مد روز به نظر برسید!

 

مدل مو با کلیپس

 

6. مدل مو چتری - ترند بهار 1400

مدل مو چتری جز مدل موهای پرطرفدار زنانه و دخترانه هست که ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد رو برای خانمها به وجود میاره. اگه به این مدل مو علاقه مند هستید، بهار 2021 و 1400 بهترین فرصت برای ایجاد این مدل مو شیک و زیباست و میتونه استایل و چهره متفاوتی رو برای شما در سال جدید به وجود بیاره.

 

مدل مو چتری

 

حتما بخوانید: جدیدترین مدل های مو چتری کج دخترانه جدید و شیک

 

7. مدل مو با هد بند یا توربان، ترند بهار 1400

اگه به استفاده از اکسسوری برای مو علاقه مند هستید، حتما برای بهار 2021 و 1400 چند مدل هد بند و توربان تهیه کنید تا استایلی شیک و جدید برای موهاتون به وجود بیارید. 

این هد بندها نه تنها موهای قسمت جلو سر رو به خوبی جمع میکنند و برای روزهای شلوغ و پرکار مناسب هستند ، بلکه میتونن یک انتخاب ایده آل هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند باشند و به دلیل طراحی های بسیار متنوع و جذابی که دارند میتونید با هر مدل استایلی که دارید این هد بند ها رو ست کنید و خیلی سریع و راحت مدل مویی شیک و مد روز داشته باشید.

 

مدل مو با هد بند

 

8. مدل مو با روسری، ترند بهار 2021

مدل مو با روسری یکی از ترندهای محبوب و پرطرفدار هست که این روزها در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیره و برای بهار 2021 نیز بسیار پرطرفدار خواهد بود. این مدل مو جذاب نه تنها جلوه بسیار شیک و زیبایی داره بلکه میتونه بهترین مراقبت رو از موها در برابر تابش نور خورشید و آلودگیها داشته باشه. بهتره برای این مدل مو از روسری ابریشمی استفاده کنید تا از بروز مو خوره هم جلوگیری بشه!

 

 مدل مو با روسری

 

9. مدل مو باب کلاسیک - ترند بهار 2021

مدل مو باب ، جز مدل موهای بسیار مرتب و ساده ای هست که استایل شیکی رو برای موها به وجود میاره. اگه موهای صاف دارید و تمایل دارید که بلندی موها رو کوتاه کنید، بهترین پیشنهاد این هست که مدل مو باب کلاسیک رو امتحان کنید. این مدل مو در عین سادگی بسیار شیک و زیباست و هیچ وقت هم از مد نمیافته و به سادگی هم قابل ترمیم هست.

 

 مدل مو باب کلاسیک

 

حتما بخوانید: انواع مدل مو جدید مصری بلند دخترانه 2020

 

سخن آخر

انتخاب مدل مو موضوعی کاملا سلیقه ای هست و تمام افراد با توجه به نوع استایل، سلیقه و موقعیت اجتماعی که دارند ، سعی میکنند تا بهترین و زیباتری مدل مو رو برای خودشون داشته باشند. ایده گرفتن از مدل موهای جدید و مد روز هم میتونه به شما کمک کنه تا انتخابی بهتر و جذاب تر داشته باشید و زیبایی موهاتون رو با مدل مو جدید بیشتر کنید. شما کدوم مدل مو رو دوست داشتید؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو