دانلود بازی Roots Of The Woods برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

دانلود بازی Roots Of The Woods برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO


منبع: دانلود ها

61

1398/7/4

21:21


Roots Of The Woods با المان های ترسناک عرضه شده است و طرفداران را راضی می کند. این اثر در مورد یک مکان غیرعادی و عجیب و غریب است که کسی جرعت بازگشت به آنجا را نداشته است. این جنگل مکانی است که همه وقایع مهم در آنجا رخ می دهد و شخصیت های اصلی روایتگر آن هستند. این شخصیت ها به طور اتفاقی به این جنگل راه پیدا کرده اند و تریشا و هارلند به عنوان مسببان روایت را به جلو هدایت می کنند. هرکدام از بازیکنان باید در تاریک ترین بخش جنگل فرو روند و انتخاب های سرنوشت ساز خود را صورت دهند. بازی به سه فصل تقسیم شده است و هر قسمت گستردگی خودش را چندبرابر می کند. تاریخ، شخصیت ها و انگیزه آنها با دقت خلق شده است و سازندگان به چیزی که ارائه می کنند کاملا واقف هستند.

Roots Of The Woods PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Roots-Of-The-Woods

مکان های بازی Roots Of The Woods تنوع بالایی دارد و هر بازیکنی می تواند پایان خاص خود را مشاهده کند. تعدادی از اسرار، معماها و ایستراگ ها در بازی دیده می شود و الهامی از چندین بازی روی آن صورت گرفته است. طراحی شخصیت ها و هیولاهای ترسناک به بهترین شکل صورت گرفته است و ترسناک هستند. بازی هنری است و بیشتر تصاویر ثابت هستند که نقش شان را ایفا می کنند. کاربران می توانند با همراه داشتن یک نسخه دیگر قسمت ها را تجربه کنند و تجربه ای کامل را داشته باشند. دنیای بازی بسته به انتخاب های بازیکنان دچار تغییر می شود و حتی ممکن است که سرنوشت شخصیت ها هم تغییر کند. ممکن است که گروهی از آدمیان کشته شوند و برخی هم با توجه به انتخاب شما جان سالم به در ببرند. ممکن است مسیرهایی از بازی به سرانجام نرسند و شما را با شکست روبرو کنند.

info

Roots Of The Woods – quest with elements of horror.

The game is about an anomalous and strange place. No one who gets here will ever be able to return. Or can they? The Forest is a place where all the major events unfold. The main characters, met by chance, – Trisha and Harland – will face many trials. Players will have to sink into the deep history, unravel the secrets of the Forest and make a decisive choice that will predetermine the fate of not only the heroes, but also the whole Forest.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7-10 x86/x64

Processor: Intel Core i3 or AMD equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GPU supporting OpenGL 3+

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Any

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Roots Of The Woods-TiNYiSO با لینک مستقیم

ADs

دانلود بازی Roots Of The Woods برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو