تست شخصیت شناسی فرم پیشانی شما چه چیزی در مورد شخصیت شما می گوید؟

تست شخصیت شناسی فرم پیشانی شما چه چیزی در مورد شخصیت شما می گوید؟


منبع: خبرنما

3

1402/4/27

16:33


تست شخصیت شناسی فرم پیشانی: آیا تا هنوز به شکل پیشانی خود دقت کرده اید؟ فرم پیشانی شما چگونه است؟ آیا می دانید مطالعات ثابت کرده است که شکل پیشانی می تواند جنبه هایی از شخصیت ما را فاش کند؟ این تست شخصیت شناسی را بخوانید تا بدانید پیشانی شما در مورد شخصیت شما چه […]

تست شخصیت شناسی فرم پیشانی: آیا تا هنوز به شکل پیشانی خود دقت کرده اید؟ فرم پیشانی شما چگونه است؟ آیا می دانید مطالعات ثابت کرده است که شکل پیشانی می تواند جنبه هایی از شخصیت ما را فاش کند؟ این تست شخصیت شناسی را بخوانید تا بدانید پیشانی شما در مورد شخصیت شما چه می گوید.

از نظر چهره خوانی فنگ شویی، پیشانی یک فرد قسمت و بخت یک نفر است. یک پیشانی باز و بلند نشان دهنده خوش شانسی، شهرت، قدرت و سلامتی است. اما پیشانی شما در موردتان چه می گوید؟

تست شخصیت شناسی فرم پیشانی

فرم پیشانی شما چگونه است؟

پیشانی پهن

پیشانی پهن

اگر پیشانی پهنی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که ترجیح می دهید دو قدم جلوتر از جمعیت باشید. شما به احتمال زیاد آلفای گروه خود هستید. ممکن است معمولا آرام به نظر برسید، با این حال، همه چیز را کنترل می کنید. دوست دارید همه چیز مطابق خواست شما پیش برود. اغلب مردم نیز به دلیل هوش ذکاوت تان، به نظر شما اعتماد می کنند. شما همچنین در دادن نصیحت، چه عملی و چه احساسی، مهارت دارید. شما تعادل خوبی بین IQ (ضریب هوش) و EQ (ضریب عاطفی) دارید.

تست شخصیت شناسی فرم پیشانی باریک

پیشانی باریک

اگر پیشانی باریکی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما فردی احساساتی هستید. شما اغلب از قلب خود پیروی کنید. مهم نیست که چقدر احساساتی باشید، اما باز هم اجازه نمی دهید شرایط تلخ روی شما تاثیر زیادی بگذارد. شما خود را با برنامه های خلاقانه مشغول خواهید کرد تا احساسات منفی خود را به نکته ای مثبت تبدیل کنید. ممکن است سخاوتمند باشید و از کمک به دیگران لذت ببرید، اما به دلیل ترس از صدمه دیدن و خیانت ترجیح می دهید خیلی به مردم نزدیک نشوید.

پیشانی منحنی

پیشانی منحنی

تست شخصیت شناسی فرم پیشانی: اگر شکل پیشانی شما منحنی است، یعنی فردی خونگرم و صمیمی هستید. شما به احتمال زیاد فردی اجتماعی هستید و به راحتی می توانید با دیگران صحبت کنید. مردم ممکن است حضور شما را نشاط آور بدانند. شما شخصیت عجیبی دارید، یک لحظه مانند نوجوانی خام رفتار می کنید بعد عاقل ترین فرد جمع می شوید. شما یک رهبر ذاتی هستید که قادر به ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دیگران است.

تست شخصیت شناسی فرم پیشانی m  شکل

پیشانی m مانند

اگر فرم پیشانی شما اینگونه است، یعنی فردی هنرمند و تحلیلی هستید. شما از چیزهایی لذت می برید که به شما فضایی برای ابراز احساسات و تخیلات می دهد. شما هیچگاه کورکورانه دنبال جمعیت نمی روید و دوست دارید برای هر کاری که انجام می دهید دلیل قاتع کننده ای داشته باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست شخصیت شناسی فرم پیشانی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو