کاهش عوارض یائسگی، تاثیر ژل رویال

منبع: نی نی بان

104

1398/8/9

15:20


یکی از تاثیرات ژل رویال برای انسان، کاهش عوارض یائسگی است. کاهش این عوارض البته با مواد شیمیایی نیز امکان پذیر است اما مشکلاتی را برای بدن انسان ایجاد می کند که بهتر است از آن ها پرهیز شود. در ادامه قصد داریم به معرفی یائسگی و تاثیر ژل رویال بر یائسگی بپردازیم.
در شروع بلوغ و تولید هورمون زنانه (استروژن)، تخمدان ها و دستگاه ها و سلول های مختلف بدن دخیل هستند. بدین معنا که قبل از تولید استروژن از مولکول کلسترول، ابتدا پیش هورمون مردانه (آندروستدیون) که ماده اولیه مورد نیاز برای تولید استروژن است ترشح می شود. حال در صورتی که این ماده به هر دلیلی زیاد تولید شود یا جذب سلول های تخمدان نشود، علائم ثانویه مردانه مانند جوش صورت، پررنگی موهای زهار و بدن، و حتی پررنگ و ضخیم تر شدن موهای صورت و پشت لب به همراه افزایش مقدار این موها در زنان به وجود می آید. این حالت در شروع یائسگی هم ایجاد می شود و به علت انجام نشدن فرایند تخمک گذاری، میزان این هورمون در خون افزایش می یابد که به صورت پرمویی و جوش صورت در زنانی که در این سن قرار دارند بروز می کند.
عوارض دوران قبل از یائسگی قطعا شدیدتر از علائم دوران یائسگی است. در واقع، در کوتاه مدت و شروع این دوران، کاهش ترشح استروژن عوارض بسیار شدید ایجاد می کند و فرد دچار تغییرات فشار خون، عصبانیت، زودرنجی و افسردگی می شود. عارضه دیگر بروز تغییرات وازوموتور است.
به این معنا که در این دوران، سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک به درستی کار نمی کند و از نظم خارج می شود، و این امر گاهی به طور نامنظم باعث گشاد شدن و در مواردی هم تنگی عروق می شود که ربطی به عوامل محیطی مثل سرما و گرما ندارد. به همین دلیل این افراد گاهی در زمستان دچار تعریق می شوند یا در تابستان احساس سرما می کنند. مجموعه این عوامل آثار منفی زیادی بر مسائل خانوادگی و اجتماعی فرد به جا می گذارد.
راهکاری موثر در درمان یائسگی، استفاده از ژله رویال است. ژل رویال با مواد درونی خود توانسته عوارض یائسگی را به صورت کامل تحت تاثیر قرار داده و در درمان آن موثر باشد. عوارض یائسگی که بهتر است در قسمتی مجزا به آن پرداخته شود، کل زندگی زنان یائسه را به هم می ریزد. هرچند که یائسگی اسمی غلط در زبان فارسی است که مفهوم نا امیدی را متبادر می کند، اما با مصرف ژل رویال می توان از برخی عوارض این دوران که افسردگی نیز از جمله آن ها است ، جلوگیری کرد
ژل رویال با خواص انرژی زا بودن و همچنین ایجاد حس جوانی می تواند به آن دسته از افرادی که دوست دارند افکار منفی را در دوران یائسگی از خود دور سازند کمک کند. همچنین نشاط ایجاد شده با خوردن ژل رویال دائمی است و بر خلاف داروهای تجویز شده در دوران یائسگی ، موقتی نیست . مصرف مداوم و البته به اندازه ژل رویال، غیر از مشکلات عصبی، مشکلات جسمی بانوانی که در دوران یائسگی قرار دارند را نیز برطرف می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو