زندگینامه کامل کریم انصاری فرد و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

زندگینامه کامل کریم انصاری فرد و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام


منبع: کولاک

216

1398/8/14

01:45


کولاک ، محمد سیمری : فوتبال از جمله ورزش هایی است که در سرتاسر نقاط جهان، طرفدارانی فوق العاده زیاد و چشمگیر دارد. ورزش فوتبال در کشور ایران نیز بسیار مورد توجه است و افراد بسیار زیادی به طرفداری از تیم ها و بازیکنان محبوب خود می پردازند. از جمله بازیکنان بسیار محبوب و حرفه ای می توان کریم انصاری فرد را نام برد.

کریم انصاری فرد

کریم انصاری‌ فرد متولد ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۶۹ شمسی در شهر اردبیل است. کریم، سه خواهر و سه برادر دارد و خود او نیز فرزند آخر خانواده می باشد! کریم درباره ی کودکی خود چنین می گوید: “برادر بزرگ‌ ترم که در شهر تبریز دانشجو بود، به من گفت اگر در پایان سال سوم ابتدایی با معدل ۲۰ درس خود را تمام کنم، برای من یک دست لباس تیم‌ ملی ایران را خواهد خرید! من هم تمام تلاش خود را کردم و حسابی درس خواندم تا به معدل ۲۰ برسم! سپس وقتی آن یک دست لباس را از او هدیه گرفتم، تشویق شدم تا بیشتر از قبل دنبال ورزش فوتبال بروم!”

کریم در ادامه می گوید: “در سال ۱۳۷۷ شمسی و وقتی ۸ ساله بودم، مدارس فوتبال اینترکمپوس در شهر اردبیل تاسیس شد و خانواده‌ ام با توجه به علاقه ی فراوان من به فراگیری ورزش فوتبال، مرا در این مدرسه ثبت‌ نام کردند و در اصل الفبای فوتبال را در این مدرسه آموختم.”

کریم انصاری فرد فوتبال خود را از باشگاه ذوب آهن شهر اردبیل آغاز کرد.  او در مصاحبه ای دیگر این چنین می گوید: “در ۸ سالگی به اردوی تیم ملی نونهالان زیر ۸ سال ایران رفتم و در تیم ملی زیر ۱۰ و ۱۲ سال نیز بازی کردم! سپس عضو تیم ذوب آهن اردبیل شدم. در سال ۱۳۸۵ شمسی و وقتی شانزده ساله بودم به باشگاه سایپا آمدم تا در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کنم”

شاید جالب باشد که بدانید علی دایی معرف وی به سطح نخست فوتبال ایران می باشد! لازم به بیان است علی دایی، فوتبال کریم را زمانی که تیم فوتبال سایپا را به اردوی شهر اردبیل برده بود، در حین تمرین در کنار تیم دیده بود و از او برای حضور در سایپا دعوت کرده بود!  به همین دلیل شاید کریم از علی دایی به عنوان الگوی زندگی خود نام می برد! کریم در آکادمی جوانان باشگاه سایپا پذیرفته شد. بعد از مدتی او به تیم اصلی سایپا راه یافت و ۱۳۱ بازی رسمی در لیگ برتر خلیج فارس و همچنین ۵۵ گل حاصل کار او در تیم فوتبال سایپا بود. لازم به بیان است او در تیم فوتبال سایپا، پیشنهادات خارجی خوبی داشت که به‌ دلیل برخی مشکلات انتقال او انجام نشد!

انصاری فرد

کریم فارغ التحصیل لیسانس رشته ی تربیت بدنی از دانشگاه آزاد اسلامی است. کریم انصاری فرد از بازیکنانی است که تمام رده های تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کرده است! کریم در نخستین بازی ملی خود در رده ی بزرگسالان در برابر تیم ملی کشور ایسلند، تنها گل بازی و همچنین اولین گل ملی خود را به ثمر رساند! علاوه بر این، کریم انصاری فرد تک گل بازی ایران و کره شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر سال ۲۰۱۱ میلادی را به ثمر رساند. همچنین در جام جهانی ۲۰۱۸ میلادی نیز در دیدار تیم های دو کشور ایران و پرتغال، او تک گل ایران را از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند.

کریم پس از درخشش در تیم فوتبال سایپا، در ۱۷ ژوئن سال ۲۰۱۲ میلادی یا خرداد ماه سال ۱۳۹۱ شمسی با قراردادی سه ساله به صورت رسمی به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او در تیم فوتبال پرسپولیس شماره ۹ را پوشید! همچنین او نخستین گل خود را در یک بازی قبل از فصل با آلومینیوم به ثمر رساند.

کریم انصاری فرد در اتریش

نخستین بازی رسمی او برای تیم فوتبال پرسپولیس در یک مسابقه برابر تیم فوتبال صنعت نفت بود و گل اول رسمی خود را نیز در برابر تیم فوتبال گهر زاگرس به ثمر رساند. او اولین هت تریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در برابر تیم فوتبال پیکان تهران انجام داد! متاسفانه کریم قرارداد خود را سر یک سال، فسخ کرد و در ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۹۲ شمسی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

پس از پیوستن وی به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، به دلیل ارسال نشدن به موقع مدارک به سازمان لیگ، وی از همراهی این تیم در بازی نخست لیگ برتر ایران جا ماند! و از دومین بازی لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتورسازی را همراهی کرد. نخستین گل انصاری فرد برای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، در برابر تیم فوتبال ذوب آهن به ثمر رسید.

انصاری فرد

کریم انصاری فرد لژیونر می شود!

کریم در سال ۱۳۹۳ شمسی با قرار دادی دو ساله به باشگاه اوساسونا پیوست؛ رسانه های خبری باشگاه اوساسونا، عکسی از کریم انصاری فرد با پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را منتشر کردند و در مورد این بازیکن، توضیحاتی دادند و شماره او را ۱۲ اعلام کردند! اما متاسفانه کریم عملکرد خوبی نداشت و پس از ۱۶ بازی از این تیم جدا شد.

او سپس در تابستان سال ۱۳۹۴ شمسی به باشگاه ورزشی پانیونیوس در سوپر لیگ کشور یونان رفت و با ۴۴ بازی و ۱۴ گل عملکرد نسبتا خوبی را به نام خود ثبت کرد. در سال ۱۳۹۶ شمسی کریم انصاری فرد با حقوق سالیانه ۲٫۵ میلیاردی (قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو) و عقد قراردادی سه سال و نیمه به دیگر تیم یونانی، یعنی المپیاکوسپیوست و در حال حاضر بازیکن این تیم است.

وی در فصل جاری با زدن ۱۷ گل، بهترین گلزن تیم فوتبال المپیاکوس در سوپر لیگ فوتبال کشور یونان لقب گرفته است.

انصاری فرد

زندگی شخصی کریم انصاری فرد

کریم درباره ی زندگی خود می گوید: “خدا را شکر وضعیت خانواده‌ ام خیلی خوب بود و تامین مالی بودم. همه چیز در زندگی من برنامه‌ ریزی شده است و دارای اصول می باشد. مبلغ اولین قرارداد فوتبالی‌ من ۲۵ هزار تومان بود که با تیم بزرگسالان ذوب‌ آهن شهر اردبیل در ۱۴ سالگی منعقد کردم!”

رسانه های مطرح کشور یونان با انتشار تصاویری از رابطه یعاطفی ملی پوش ایرانی باشگاه ورزشی المپیاکوس با یک میلیاردر یونانی–آمریکایی پرده برداشتند و مدعی شدند این دو تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کرده اند! براساس گزارش رسانه های یونانی، کریم انصاری فرد که برای تعطیلات سال نو میلادی به کشور اتریش سفر کرده بود با یک زمرد گران قیمت از نامزد ۲۴ ساله ی خود به نام الکساندر صوفیا کالولی، خواستگاری کرده است و از او پاسخ مثبت نیز دریافت کرده است.

کریم انصاری فرد و همسرش

در این مراسم که در حضور پدر و مادر الکساندر برگزار شد، برای برگزاری مراسم ازدواج نیز تصمیماتی گرفته شد!

جالب است بدانید به ادعای رسانه های کشور یونان، همسر کریم انصاری فرد یعنی الکساندر صوفیا کالولی، از خانواده های ثروتمند کشور یونان محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTE را که یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی است، برعهده دارد!

کریم درباره ی زندگی شخصی خود می گوید: “از لحاظ اعتقادی آدم سفت و سختی هستم! اگر بدانم مسئله‌ای وجود دارد که مرا آزار می‌ دهد، از آنجا که انسان معتقدی هستم، سعی می‌ کنم با نماز خواندن و دعا، به آرامش برسم. گاهی اوقات حتی به زیارت می‌ روم!”

کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی

افتخارات کریم انصاری فرد

افتخارات باشگاهی

قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ شمسی به همراه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز

قهرمانی سوپر لیگ فوتبال یونان در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی به همراه تیم فوتبال المپیاکوس

افتخارات فردی

آقای گل لیگ برتر خلیج فارس: ۲

حضور در تیم سال لیگ برتر خلیج فارس: ۲

آقای گل فصل سوپر لیگ فوتبال یونان: ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی

آدرس اینستاگرام انصاری فرد

https://www.instagram.com/kariiiiim10

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو