عکس های ریما رامین فر ، همسر و پسرش + ماجرای عاشقی و زندگی در آلمان

منبع: نمکستان

560

1398/8/22

00:13


عکس ریما رامین فر و همسرش + بیوگرافی ریما رامین فر و پسرش

ریما رامین فر ، عکس ریما رامین فر ، بیوگرافی ریما رامین فر ، ریما رامین فر و همسرش ، vdlh vhldk tv

نمکستان : ریما رامین فر در ۵ فروردین ماه ۱۳۴۹ شهر تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل لیسانس نمایش و کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر می‌باشد. این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر از سال ۱۳۷۶ آغاز نمود. در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد و با سریال های پایتخت به اوج شهرت خود رسید.

ریما رامین فر بازیگر نقش هما

همسر ریما رامین فر :

ریما رامین فر در سال ۱۳۸۰ ازدواج کرد و متاهل است. همسرش امیر جعفری بازیگر برجسته ایرانیست . آنها قبل از ازدواج به دلیل مشکلات مالی ۸ سال با هم نامزد بودند و اکنون یک پسر به نام آئین دارند. امیر جعفری در تئاتری خانم ریما رامین فر را دید و از آنجا عاشقش شد. خانم رامین فر حدود ۴ سال از همسر خود بزرگتر است.

امیر جعفری و ریما رامین فر

سابقه بازیگری ریما رامین فر :

ریما رامین فر از سال ۱۳۷۱ در رشته تئاتر وارد دانشگاه شد.  نمایش «شب به خیر مادر» نوشته مارشا نورمن و به کارگردانی حامد محمدطاهر اولین کار حرفه‌ای‌ است که در سال ۷۵ در تئاتر شهر اجرا کرد. وی علاوه بر بازیگری اش کارگردان و نویسنده نیز میباشد. زمستان، ۶۶ رقص کاغذ پاره‌ها، پس تا فردا، دل سگ، یک دقیقه سکوت، همان همیشگی و زمزمه مردگان از جمله نمایش هایی است که وی در این سال ها بر روی صحنه نمایش اجرا کرد. وی در سال ۱۳۸۰ با بازی در نمایش “در یک دقیقه سکوت” توانست جایزه دوم بازیگری جشنواره تئاتر فجر و با بازی در نمایش “زمزمه مردگان” جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر را کسب نماید.

به دلیل علاقه اش به هنر و بازیگری همیشه دوست داشت در یک رشته ای مانند تئاتر یا تلویزیون ادامه تحصیل دهد. پس از گرفتن دیپلم در رشته گرافیک قبول شد بعد از گذشت یک سال تصمیم گرفت به اروپا مهاجرت کند و در آنجا به تحصیل خود ادامه دهد. وی به مدت ۴ سال در آلمان زندگی کرد و سپس به دلایلی تصمیم گرفت به ایران برگردد. پس از بازگشت به ایران مجدد در ایران کنکور داد و در رشته نمایش قبول شد از همانجا فعالیتش در تئاتر را آغاز نمود و تصمیم گرفت علاوه بر بازیگری نمایشنامه بنویسد. نمایشنامه “پس فردا” اولین نمایشنامه ایست که خانم رامین فر نوشت و در  جشنواره تئاتر فجر اجرا بر روی صحنه برد. وی با اولین نمایشنامه توانست جایزه سوم را در جشنواره کسب نماید.

ریما رامین فر در سال ۱۳۸۱ اولین نمایشنامه مجموعه تلویزیونی خود را نوشت. نویسندگی سریال “بدون شرح” به کارگردانی مهدی مظلومی، چارخونه و کمربندها را ببندیم توسط خانم ریما رامین فر بنوشته شد که هر سه از سریال های پر مخاطب زمان خود بودند.

ریما رامین فر با ایفای نقش نیره در سریال “من یک مستاجرم” ساخته پریسا بخت آور در میان مردم دیده و شناخته شد اما با نقش آفرینی در سریال پایتخت به اوج شهرت رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو