آیا فکر می کنید جذاب نیستید؟ ۹ مزیت زشت بودن چیست؟

منبع: آرگا

134

1398/8/22

18:16


آیا قرار ملاقات برای افراد غیر جذاب و زشت مشکل تر می باشد؟

آیا این افراد در ازدواج یا برقراری ارتباط مشکل خواهند داشت؟

البته می توانید با جدیدترین تکنیک های روانشناسی رنگ خود را جذاب تر جلوه دهید.

مزیت زشت بودن

این احتمال وجود دارد، هر چند که افراد دارای سطح جذابیت مختلف در مورد قرار ملاقات گذاشتن و روابط خودشان با یک سری چالش هایی مواجه هستند.

یک بار دیگر، شما می توانید تلاش کنید  که ظواهر خودتان را به عنوان یک محدودیتی برای خوشحال بودن و داشتن روابط سالم در نظر نگیرید.

بنابراین شما زشت بودن و ملاقات داشتن را به چه نحوی مدیریت خواهید کرد؟

شما باید انتظارات خودتان را مدیریت کنید و به خودتان یاد آوری کنید که ظاهر همه چیز یک همسر نمی باشد.

به بیان دیگر، شما احتمالا باید سعی کنید با یک فردی قرار بگذارید که وی هم در رتبه های پایین مقیاس زیبا بودن و جذابیت قرار دارد.

این یک واکنش دفاعی نیست. این واقعیت است.

برای شناخت بیشتر خود می توانید تست روانشناسی آنلاین انجام دهید.

مزیت زشت بودن

همچنین موارد زیادی وجود دارند که در آنها افراد تمایل دارند که روابط خودشان با یک فردی را خاتمه دهند که از نظر زیبایی و جذابیت مشابه آنها می باشد.

بنابراین یک ۵ و یک ۷ می تواند به ۶ منتهی شود. و همچنین یک ۸ می تواند در نتیجه یک ۷ و یک ۱۰ به دست بیاید.

در صورتی که شما در واقعیت نمره ۲ یا ۳ را داشته باشید، احتمالا بهترین حالت برای شما عبارت از انتخاب همسری خواهد بود که نمره وی ۲ یا ۳ یا ۴ باشد.

از یک فردی که به مدت چندین سال دارای یک رابطه ثابت و متعهدانه ای با وی بوده اید، بپرسید که مهمترین نکته در مورد یک همسر مناسب چه چیزی است و این مورد به طور قطع عبارت از ظاهر و چهره آنها نخواهد بود.

این نکته مهم عبارت از شخصیت آنها می باشد، هر چقدر که شما لحظات خوشی را با وی داشته باشید، آنها با شما مهربان تر خواهند بود و حمایت بیشتری را از شما به عمل خواهند آورد.

در صورتی که نسبت به نداشتن جذابیت فیزیکی و جنسی مناسب در همسرتان نگران باشید، به یاد داشته باشید که این جذابیت ها همراه با افزایش شناخت شما از یک فرد، افزایش پیدا خواهند کرد.

بنابراین در حالیکه ممکن است شما در ملاقات اول به یک فرد نگاه کنید و یک مقدار ناراحت شوید و آرزو داشته باشید که ای کاش زیبایی وی یک مقداری بیشتر بود، فورا نسبت به آنها بی توجه نباشید، هر چند که احتمال تبدیل شدن شما به یک زن و شوهر، به صورت بالقوه برابر با صفر می باشد.

در حالت کلی، ممکن است شما از سایر افراد بخواهید که نسبت به ظاهر شما اهمیت کمتری قائل شوند و یک شانس مجددی را به شما بدهند. آیا این مورد درست است؟

جذابیت شما برای آنها می تواند افزایش پیدا کند، درست همانند جذاب بودن آنها برای شما.

همچنین ملاقات داشتن با یک فردی که از نظر زیبایی نداشتن شبیه به شما می باشد، می تواند یک سری منافع دیگری داشته باشد …

این مورد می تواند منجر به از بین رفتن برخی از کمرویی هایی شود که شما در رابطه با ظاهرتان دارید.

فشار  مربوط به غلبه بر ظاهر موجود از طریق مطرح کردن یک برداشتی از اعتماد و خوشحالی، دچار کاهش می شود، چرا که هر دو شما پذیرفته اید که ظاهر یک عامل مهمی در پیشرفت های مربوط به ملاقاتتان نمی باشد.

شما می توانید احساس راحتی بیشتری داشته باشید و اجازه بدهید که شخصیت واقعی و حقیقی شما خودش را نشان دهد و سعی نکنید که از طریق وانمود کردن خودتان به یک چیزی که وجود ندارد، نیاز به گریم داشته باشید.

همچنین در صورتی که شما در حین رشد خودتان، جذابیت کمتری نسبت به همتایانتان داشته باشید، می توانید به خودتان یاد آوری کنید که یک سری از مواردی وجود دارند که عبارتند از …

مزایایی زشت بودن

شاید شما بر این عقیده باشید که به دلیل زشت بودن، شرایط بدی را در زندگی تان دارید …

… ولی افراد دارای جذابیت کمتر، از یک سری مزایایی در دنیای واقعی برخوردارند که عبارتند از:

  1. شما هیچ نگرانی نسبت به مسن شدن نخواهید داشت. قیافه افراد در طول زمان از بین می رود، ولی احتمالا شما زیاد دچار تغییر نخواهید شد. حتی ممکن است که شما در مقایسه با سایر افراد، سهم بیشتری را از زیبایی به دست بیاورید.
  2. هیچ کس این عقیده را نخواهد داشت که شما خودتان قیافه تان را درست کرده اید. همه افراد به خوبی مطلع هستند که در صورتیکه شما در زندگی خودتان موفق شوید، بیشترین نقش را خودتان داشته اید، ولی هیچ نقشی در ظاهر و قیافه خودتان ندارید.
  3. سایر افراد به خاطر خودتان شما را دوست خواهند داشت. این شرایط می تواند نشان دهنده شخصیت خوب شما باشد (با فرض اینکه آنها به خاطر پولتان شما را دوست نداشته باشند!)
  4. شما نیازی ندارید که آخرین مد موجود را دنبال کنید. برندهای بزرگ و آخرین گرایشاتی که هزینه بر هستند، ارزش این را ندارند که شما را اذیت کنند. شما می توانید لباس هایی را خریداری کنید که خودتان در آن احساس راحتی می کنید.
  5. شما نیازی به گرفتن سلفی های زیاد برای اشتراک گذاری آن در اینستاگرام نخواهید داشت.
  6. در صورتی که شما یک زن باشید، سایر زنان شما را به عنوان یک تهدیدی برای عزت نفسشان یا رابطه شان در نظر نخواهند گرفت و به همین دلیل برخورد بهتری با شما خواهند داشت.
  7. اغلب افراد زشت، خودشان را دست کم می گیرند. به همین دلیل شما با نشان دادن استعدادهایی که در درونتان نهفته است، از مشاهده کردن شگفتی و تعجب موجود در سایر افراد لذت خواهید برد. آیا نسبت به این موضوع شک دارید؟ احتمالا شما اسم سوزان بویل را نشنیده اید.
  8. شما آدم سطحی نیستید. شما می توانید مواردی فراتر از ظاهر موجود در سایر افراد را مد نظر داشته باشید. در صورتی که یک فردی زشت باشد، شما هیچ اهمیتی نسبت به این مورد قائل نخواهید شد و برای آنها فرصتی برابر با فرصت موجود برای سایر افراد در نظر خواهید گرفت.
  9. در صورتی که شما یک فرد درون گرایی باشید، احتمالا شما تعاملات اجتماعی بی معنی و گفت و گوهای کوتاه کمتری خواهید داشت.

آیا می خواهید نیمه گمشده و همسر آینده خود را پیدا کنید؟ تست روانشناسی عشق را انجام دهید.

مزیت زشت بودن

ذهن شما قوی ترین ابزار شما می باشد

واقعیت موجود عبارت از این است که هر چند زشت بودن شما می تواند ظاهری باشد، ولی این مورد تاثیر بسیار بیشتری بر روی شما دارد.

همچنین زشت بودن می تواند بر روی نحوه زندگی شما و نحوه برخورد سایر افراد با شما تاثیرگذار خواهد بود.

ولی بهترین روش برای مقابله با این شرایط، عبارت از تغییر تفکرتان در مورد آن می باشد.

همانطور که در بالا هم بیان شد، تفکر در مورد ظاهر به یک روش منفی می تواند منجر به کاهش دیدگاه مثبت شما نسبت به زندگی شود.

با این وجود، در صورتی که شما ظاهر خودتان را بپذیرید و جنبه های مثبت این شرایط را در نظر بگیرید، این مورد می تواند وضعیت دیدگاه شما را به صورت قابل توجهی بهبود دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو