بهترین آموزشگاه های سئو در تهران

منبع: آسمونی

142

1398/3/19

02:37


سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. اگر به دنبال موسسات و آموزشگاه هایی برای یادگیری بهینه سازی سایت هستید این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که بهترین آموزشگاه های سئو در تهران را معرفی می کنیم.

بهترین آموزشگاه های سئو در تهران

بهترین آموزشگاه های سئو در تهران

بهترین آموزشگاه های سئو در تهران

آسمونی : سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران در سال ۱۳۵۸ با آموزش دوره های الکترونیک، الکتروتکنیک، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و تلویزیون سیاه و سفید و رنگی، ویدیو و برق صنعتی با نظر و همت دکتر سعید سعادت و مهندس سعید خرازی زاده، از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، رسماً فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود.

این موسسه ضمن ارتقاء کمی و کیفی دوره های آموزشی متداول در آن زمان، مطالعه و امکان سنجی با هدف پيشرو بودن در آموزش، دوره های جدید بر مبنای نیاز صنعت کشور را پیگیری نمود و در همین راستا از حدود سالهای ۱۳۶۱ و با ورود کامپیوترهای خانگی اولیه اقدام به تدوین دوره های آموزش کامپیوتر کرد. با متداول شدن PC در سال ۱۳۶۷ این موسسه به عنوان اولین مرکز مجاز آموزش علوم کامپیوتر موفق به دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شد و در حال حاضر با برخورداری از بیش از ۶۰ مرکز آموزشی در سطح کشور و نشر بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب و ده ها پروژه آموزشی و پژوهشی در حوزه ICT و کامپیوتر به عنوان بزرگترین سازمان ICT کشور در بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهد.

mft.info

۷learn

سون لرن مرجعی تخصصی برای یادگیری طراحی وب و برنامه نویسی است. ما در سون لرن با بهره گیری از نیروهای متخصص، باتجربه و با تحصیلات آکادمیک بالا، تمام تلاش خود را برای تهیه و تولید آموزش های با کیفیت و حرفه ای انجام می دهیم.

7learn.com

وبسیما

وبسیما حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. این گروه در سال ۲۰۱۲ میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی نهاد و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی در زمینه تبلیغات و بازاریابی، توانسته است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بماند. هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای کشور عزیزمان است. وبسیما ارائه دهنده یک بسته کامل از خدمات و سرویس هاست. این بدان معنی است که ما با بهره مندی از بهترین کارشناسان، به مشتریان خود سرویس ها و خدمات بی نظیری را ارائه میدهیم، یک آژانس خلاقیت کامل. یک طرح بازاریابی جامع و مهارت برای اجرای آن. اگر به یک سرویس تبلیغاتی آنلاین یا آفلاین، یا یک وبسایت منحصر به فرد و یا یک استراتژی بی رقیب نیازمند هستید، ما شما را حمایت می کنیم تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود.

websima.com

بهترین آموزشگاه های سئو در تهران

بهترین آموزشگاه های سئو در تهران

سئو مسترز

تیم بهینه سازی وب سایت سئو مسترز فعالیت خود را به طور تحقیقاتی از سال ۸۳ آغاز نمود و به طور رسمی و حرفه ای فعالیت سئو و طراحی وب سایت خود را در سال ۸۷ آغاز کرد . در همان سالهای نخست سئو مسترز به قدرت نمایی در استان های البرز – تهران – زنجان – گیلان پرداخت و توانست نخستین دپارتمان تخصصی سئو را در شرکت های معتبر تهرانی راه اندازی نماید و به مدیریت نیرو های سئو بپردازد. پس از اینکه بهینه سازی وب سایت در کشور به رشد چشمگیری رسید و نام هایی مشابه با سئو مسترز و سئو اکسپرتز و نام هایی با همین مشتقات تاسیس شد بر آن شدیم که قدرت پرسونال برندینگ سئو خود را در ایران به رخ دیگران بکشیم ?  پس با تمرکزی جدی بر علم سئو و طرح بهینه سازی سئو سوشیال برای اولین بار در ایران با برند مستر سئو وارد عرصه سئو شدیم . دیری نپایید که این برند بسیار فراتر از ما در کشور به خودنمایی رسید به طوری  که شرکت ها مستر سئو و تیم سئو آن به عنوان متخصص ترین گروه و شرکت سئو در ایران شناختند. این در حالی بود که کل روند برند سازی های ما و رونق مشاغل در ایران توسط ما بدون راه اندازی وب سایت سئو دنبال شد و این اعبتار و قدرت ما بود که مشتریان جدید برای ما به دنبال داشت.

این روند تا برگزاری ورکشاپ های تخصصی سئو و دوره های آموزشی سئو در استان های البرز – تهران – گیلان دنبال شد و بیش از پیش قدرت ما را در این علم به همگان نشان میداد.

seomasters.ir

سئو ۲۴

سئو ۲۴ متعلق به مجموعه وب سایت های وب ۲۴ است که در زمینه طراحی سایت – سئو و بهینه سازی سایت – بازاریابی اینترنتی و طراحی نرم افزار های تحت وب فعالیت می کند. وب سایت فوق یکی از مجموعه وب سایت های این شرکت است که در زمینه آموزش سئو و بهینه سازی سایت با هدف ترویج این علم در ایران و ارتقا سطح فرهنگ جامعه نسبت به سئو فعالیت می کند.

seo24.ir

ایباما

ایباما مخفف کلمه بنیاد آموزش مجازی و الکترونیک می باشد. ما را با ایباما٬ باما٬ بنیاد٬ بنیاد آموزش٬ مرکز آموزش مجازی٬ ایرانیان نیز می شناسند. ایباما از سال ۱۳۸۵ یعنی بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه دستیابی به ارائه سبک آموزش های نوین و همچنین فناوری اطلاعات و سیستم های مدیریت کیفیت با کادری مجرب در شهر فرهنگ و هنر اصفهان شروع به فعالیت نمود و امروزه با گسترش فعالیت های خود با ایجاد پایگاه های قدرتمند نمایندگی در سراسر کشور و تمامی استان ها و گسترش پایگاه های خود به سایر کشور ها اکنون به جرات بزرگترین شبکه آموزش در کشور می باشد.

iranelearn.com

مدیر وب

مدیر وب معادل کلمه انگلیسی Webmaster در انگلیسی است که به مدیر یک وب سایت گفته می شود، مدیر وب با هدف رشد کیفی در کسب و کارهای اینترنتی ایران و همچنین توسعه روند فروش و بازاریابی اینترنتی راه اندازی شده است و تا رسیدن به این مهم تلاش خواهد کرد. مباحث اصلی مدیر وب در زمینه بازاریابی اینترنتی و راه اندازی کسب و کارهای آنلاین می باشد و با تهیه محتوای اختصاصی تصویری سعی در ایجاد آموزشهای با سطح کیفیت جهانی دارد.

modireweb.com

بهترین آموزشگاه های سئو در تهران

بهترین آموزشگاه های سئو در تهران

فرنیان

فرنیان برای ما تنها یک محل کار نیست. بلکه با آن زندگی می‌کنیم و دنیای دیجیتال برای ما صرفا یک شغل نیست؛ چیزیست که با آن بزرگ شده‌ایم و به خوبی آن را می‌شناسیم. سالیان سال در این زمینه محتوا تولید کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم در جامعه IT دید صحیح‌تری به آن ایجاد کنیم. در آن خود را متخصص می‌دانیم چون توانسته‌ایم با مشتریان مختلفی همکاری کنیم و به آنها در کسب نتیجه دلخواه کمک کنیم.

farnian.com

موسسه آموزش عالی آزاد هادی

موسسه آموزش عالی آزاد هادی از سال ۱۳۷۹ با اخذ مجوز فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت خود را در برگزاری دوره های آموزشی در زمینه کامپیوتر آغاز نمود و در ادامه از سال ۱۳۸۲ همکاری خود را با دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت برگزاری دوره های آموزشی بلند مدت (مقطع دار) در مقاطع کاردانی و کارشناسی ادامه داد.  درحال حاضر این موسسه با راه اندازی هفت دپارتمان مدیریت، برق، اتوماسیون صنایع ، معماری ، دکوراسیون داخلی ، حسابداری و کامپیوتر  فعالیت میکند.

hadi-ac.com

سپند وب

گروه حرفه ‌ای سپند وب با بیش از ۷ سال تجربه در دیجیتال مارکتینگ به شما در راه اندازی و افزایش درآمد زایی از کسب و کار اینترنتی کمک می‌ کند تا به اهداف خود به راحتی دست پیدا کنید. هدف اصلی ما آموزش کامل و حرفه‌ ای از مرحله طراحی سایت تا خود کار کردن کسب و کار اینترنتی شما  بر اساس یک نقشه راه گام به گام و سریع است.ما در کنار شما هستیم  تا تمام  تجربیات  خودمان را در اختیارتان  گذاشته تا قدم به قدم فقط مراحل را اجرا کرده و در همه مراحل به سرعت به افزایش درامد دست پیدا کنید.

sepandweb.com

اف تی سنتر

اف تی سنتر از بدو تاسیس، با بهره گیری از اساتید متخصص و با تجربه و با هدف ارائه آموزش های تخصصی و پرورش نیروهای کارآمد می کوشد تا در افق چشم انداز سازمانی خود، سرآمد و پیشرو در سطح ملی و مطرح در سطح بین المللی باشد. اف تی سنتر مأموريت خود را گسترش و ارتقای خدمات آموزشی، توليد و انتشار كتب، نشريات، ارائه محصولات و خدمات مبتنی بر ICT در حوزه فناوری، هنر و کسب و کار تعريف نموده است و با استعانت از خداوند متعال، این امید را دارد که با استفاده از دانش فنی و تکنولوژی مدرن بتواند هنر، صنعت و تکنولوژی را به هم بیامیزد و از دست آورد آن جهت پیشرفت جامعه و همچنین شرکت ها و سازمان ها در عرصه رقابت داخلی و بین المللی استفاده نماید.

ftcenterco.com

0/5 ( 0 نظر )

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو