رستوران دریاباز، متخصص در سرو غذاهای دریایی

رستوران دریاباز، متخصص در سرو غذاهای دریایی


منبع: همگردی

695

1398/3/19

14:13


رستوران دریاباز نماد رنگ، طعم و زیبایی است و تمام تلاش خود را کرده است که از بهترین، تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه، پیش غذاها و غذاهای متنوع و لذیذی از قبیل ایرانی، فرنگی، دریایی، سوشی و فست فود همراه با نوشیدنی های گرم، سرد و طبیعی، دسر های هیجان انگیز که اکثرا مختص به رستوران دریاباز ولنجک هستند.

رستوران دریاباز

رستوران دریاباز

رستوران دریاباز یه کشتی بزرگ سه طبقه است که در فصل هایی که هوا خوب است می توان در فضای باز رستوران دریاباز ولنجک نشست و از آب هوای منطقه ولنجک لذت برد. در این رستوران علاوه بر غذا و منوی کافه؛ قلیان هم سرو میکنند. هر طبقه دکوراسیون خاص خود را دارد. طبقه سوم کافه است و دی جی دارند، طبقه دوم نورپردازی بسیار زیبایی دارد و حتی بر روی میزهای سرو غذا که شیشه هستند پر از شن و صدف های زیبا است.

دردریاباز چی بخوریم؟

چی بخوریم؟

رستوران دریاباز ولنجک منوی خیلی متنوعی دارد و هر سبک سلیقه و ذائقه ای داشته باشید بالاخره یک غذای خوشمزه پیدا می کنید که با سلیقه تان جور باشد. زمانی که به رستوران دریاباز ولنجک رفتید پیتزای کباب را از دست ندهید. پیتزا کباب غذای مخصوص این رستوران است که کباب کوبیده و ریحان را با رسپی مخصوص به شکل پیتزا سرو میکنند، شاید در ابتدا برای سفارش این غذا شک داشته باشید اما بعد از امتحان کردن آن متوجه طعم جذاب و خوشمزه آن خواهید شد. همان طور که از اسم رستوران مشخص است؛ تخصصی بسیار خوب در غذاهای دریایی دارند. یکی از مهم ترین اصول سرو غذای دریایی این است که غذا به هیچ عنوان بوی زهم ندهد. ماهی حلوا سفید در این رستوران به روشی بسیار مخصوص طبخ می شود. برای درست کردن آن یک کوره نمکی درست میکنند که ماهی داخل آن گذاشته می شود و بدون اضافه کردن روغن در فر قرار داده می شود که طعمی بسیار عالی دارد و بسیار لذیذ و نرم است. نحوه سرو کردن، دورچین و دیزاین غذاهای رستوران دریاباز ولنجک زیباست،و همراه با غذا یخ خشک می آوردند که دود میکند و کنار تک تک غذاها هم سس مخصوص گذاشته می شود و خیلی به خوشگلی غذاها دقت میکنند که تاثیر مستقیمی بر اشتها می گذارد.در دریاباز انواع سوشی مانند سوشی آواکادو، سوشی دراگون و ... هم سرو می شود. قلیه ماهی که قطعا انتخاب خوبی است مخصوصا برای افرادی که غذاهای جنوبی را دوست دارند. البته در این جا انواع نوشیدنی های طبیعی سرو می شود که جایگزین بسیار عالی به جای نوشابه است.

چی بخوریم؟


بریم رستوران دریاباز؟

اگر به کیفیت غذایتان اهمیت می دهید و دوست دارید غذایتان را در محیطی خاص با پرسنلی حرفه ای میل کنید این رستوران قطعا انتخاب خوبی برای شما است. مخصوصا که منوی متنوع آن که انواع غذا و موشدنی ها را سرو می کند می تواند بسیار مناسب برای جمع های دوستانه و خانوادگی با سلایق و علایق متفاوت باشد.

 بریم رستوران یاسمینا؟


اطلاعات دسترسی

آدرس: ولنجک بلوار دانشجو مرکز تجاری ولنجک میدان گلریزان داخل پارک
شماره تلفن: 75127
وب سایت : http://daryabazrestaurant.ir/
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/darya_baz_restaurant/

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو