آموزش کامل طرز تهیه کیک یزدی بسیار خوشمزه در منزل

منبع: نمکستان

134

1398/9/27

00:20


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کیک یزدی در منزل بسیار خوشمزه به سبک قنادی ها را در نمکستان برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

نمکستان : برای این پست آموزش طرز تهیه کیک یزدی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش شیرینی پزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم کیک یزدی :

آرد ۳۰۰ گرم
تخم مرغ ۳ عدد
ماست ۲۰۰ گرم
شکر ۲۰۰ گرم
روغن جامد ذوب شده ۱۵۰ گرم
نمک میوه یک قاشق مربا خوری
جوش شیرین یک قاشق مربا خوری
وانیل یک قاشق مربا خوری

کیک یزدی کیک یزدی بابا رحیمی طرز تهیه کیک یزدی رزا منتظمی طرز تهیه کیک یزدی رزا منتظمی کیک یزدی به خانه برمیگردیم کیک یزدی آسان

طرز تهیه کیک یزدی :

با آموزش طرز تهیه کیک یزدی از سری آموزش های آشپزی شیرینی پزی نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه کیک یزدی ابتدا باید در کاسه ای تخم مرغ ها را بشکنید و آن ها را با چنگال یا همزن دستی خوب بزنید تا کف دار شوند. سپس شکر را به آن اضافه کنید و هم بزنید. بعد ماست و وانیل و جوش شیرین و نمک میوه را داخل مواد بریزید و مخلوط می کنید. آرد را ۳ مرتبه الک کنید و کم کم و طی چند مرحله به موادتان اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر کاملا یکدست شود.

قالب های مخصوص کیک یزدی را آماده کنید و داخل آن ها را کمی چرب کنید. حالا خمیر را داخل قیف بریزید و با ماسوره در قالبهای مخصوص کیک یزدی بریزید. قالبها را در سینی فر بچینید و در فر با دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد به مدت ۴۰ دقیقه قرار دهید تا پخته شوند. برای تزیین کیک یزدی میتوانید مقداری کنجد روی آن ها بپاشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو