همه چیز درباره گالوانیک صورت (هیدوردرمی پوست) و فواید آن

همه چیز درباره گالوانیک صورت (هیدوردرمی پوست) و فواید آن


منبع: آرگا

181

1398/10/3

11:18


یکی از انواع روش های لیفت صورت گالوانیک می باشد که در آن خبری از عمل جراحی نیست اما بهتر است قبل از استفاده از گالوانیک صورت اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید.

امروزه روش های مختلفی به منظور کاهش چین و چروک و داشتن پوستی جوان وجود دارد که یکی از آن روش ها گالوانیک صورت می باشد که در بین خانم ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است در ادامه مطلب شما را با هر آنچه که درباره این روش باید بدانید آشنا خواهیم کرد.

انواع دستگاه گالوانیک

گالوانیک صورت و فواید آن

گالوانیک صورت سبب تحریک پوست می شود در نتیجه پوست را نرم و کرم های ضد آفتاب و دارو را به عمق پوست می برد که در واقع این روش به منظور بهبود سطح گردش خون و هیدراتاسیون انجام می شود در نتیجه درخشندگی پوست را چندین برابر می شود و دارای دو نوع می باشد که عبارتند از:

لونتوفورسیس : در این روش بر روی پوست ژلی با بار مثبت زده می شود و یک الکترود منفی در نزدیکی شانه قرار می گیرد و یا از شما خواسته می شود که آن نگه دارید سپس یک جریان با بار مثبت از پوست شما عبور کرده و کمک می کند که مواد موثر وارد شده به پوست تان به عمق لایه های اپیدرمی وارد کند در نتیجه این روش سبب افزایش کارایی تمامی محصولات پوستی می شود که از این به بعد استفاده می کنید.

دسینکراشتیشن: در این روش از جریان گالوانیک به منظور امولسیون کراتین، سبوم موجود در فولیکول های مو و نرم کردن استفاده می شود و در واقع روشی جهت آماده سازی پوست برای برداشتن بدون درد و نرم است، در ادامه این روش از برداشتن دستی استفاده می شود که نرم کردن پوست و پاکسازی عمیق پوست در یک زمان انجام می شود.

استفاده از این روش برای تمام انواع پوست ها مناسب می باشد و دارای فواید زیادی است که در ادامه با فواید آن آشنا خواهید شد:

رفع تیرگی پوست

گالونیک صورت سبب از بین بردن تمام ناخالصی ها از روی پوست و افزایش غلظت اکسیژن می شود در نتیجه استفاده از این روش پاکسازی عمیق، سبب رفع تیرگی پوست و کاهش بی حالی و پیری می شود.

کاربرد دستگاه گالوانیک هیدرودرمی

بهبود خاصیت کشسانی پوست

گاهی اوقات بنا به دلایل مختلفی از جمله استرس و مراقبت نکردن از پوست، خاصیت سفت بودن پوست از  بین می رود که با انجام گالوانیک صورت جریان برقی که در طول مدت درمان از پوست عبور می کند سبب سفت شدن پوست صورت می شود و در نتیجه پوست سالخورده بهبود می یابد.

دستگاه گالوانیک و کاربرد آن

کاهش خطوط چین و چروک

قرار گرفتن در معرض آفتاب و پیری سبب بروز خطوط چین و چروک بر روی می شود که گالوانیک صورت سبب رفع چین و چروک پوست می شود و در نتیجه پوست تان را محکم و از علایم پیری زود رس جلوگیری می کند.

افزابش جریان خون

گالوانیک صورت باعث افزایش تولید سلول های تازه پوست و جایگزین سلول ها قدیمی می شود و همچنین به افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی به صورت کمک می کند و در نتیجه پوست شاداب تر و سفت می شود.

جلوگیری از بروز آکنه

استفاده از نوع دسینکراشتیشن گالوانیک صورت سبب از بین بردن تمامی ناخالصی ها در منافذ پوست می شود و در نتیجه به پاکسازی پوست و پیشگیری از آکنه کمک می کند.

فواید هیدرودرمی پوست

تعادل PH پوست

استفاده از این نوع لیفت صورت سبب تسکین بافت ها و ماهیچه های صورت می شود و در نتیجه باعث افزایش اکسیژن رسانی و خون بیشتری به سلول های پوست می شود و به نرم و صاف شدن پوست کمک می کند.

درخشان شدن پوست

از دیگر فواید مهم این روش بهبود رنگ پوست می باشد به دلیل اینکه استفاده از این روش سبب پاکسازی صورت و از بین رفتن سموم مضر از پوست می شود در نتیجه باعث روشن شدن رنگ پوست خواهد شد.

فواید گالوانیک صورت

هیدراته کردن پوست

همانطور که می دانید تمام محصولات مرطوب کننده که استفاده می کنید به لایه های پوست نفوذ نمی کنند و در نتیجه فرد با خشکی پوست مواجهه می شود اما با کمک گالوانیک صورت می توانید این مشکل را برطرف کنید زیرا این روش با حذف سلول های مرده و احیای پوست به حفظ رطوبت پوست کمک شگفت انگیزی می کند.

چه کسانی نمی توانند این روش را انجام دهند؟

  • بیماری قلبی دارند.
  • دستگاه ضربان ساز قلب دارند.
  • روی پوست بریدگی، زخم و خراش داشته باشند.
  • خانم های باردار
  • از داشتن دیابت رنج می برند.
  • مبتلا به فشار خون بالا هستند.
  • داروهای نازک کننده پوست استفاده می کنند.
  • به تازگی پیلینگ شیمیایی انجام داده اند.
  •  در بدن خود ایمپلنت های فلزی دارند.

آشنایی با فواید هیدرودرمی پوست

 

آشنایی با عوارض جانبی این روش

جریان گالوانیک به شکل گسترده ای به منظور درمان فلج بل و فلج صورت مورد استفاده قرار گرفته می شود از این رو یک درمان بی خطر می باشد و میزان حساسیت به محرک بسته به شرایط بدن در افراد متفاوت می باشد که ممکن است برخی از افراد نسبت به محرک های نرم نیز بسیار حساس باشند همچنین در صورت داشتن مواد پرکننده دندان پزشکی مانند تاج فلزی یا بریس فلزی در انجام این روش احتیاط کنید و فرد امکان دارد در طول این روند درمان طعم فلز در دهان را تجربه کند و حتی ممکن است یک شوک الکتریک برای فرد به وجود آورد و یا باعث سردرد ملایم شود که با چند احتیاط می توانید از این روش استفاده کنید.

عوارض دستگاه گالوانیک صورت

طریقه استفاده از گالوانیک در منزل

تجهیزات گالوانیک صورت دستی و ژلش در بازار وجود دارند که طبق مراحل زیر می توانید از آن استفاده کنید:

در ابتدا صورت و گردن را با تمیز کننده ای به صورت کامل تمیز کنید و پس از خشک کردن تونر مورد علاقه تان را اسپری نمایید سپس ژل درمانی را بر روی نیمی از صورت و گردن تان بمالید سپس در صورت نداشتن تایمر، تایمر آن را تنظیم نمایید و دست هایتان را مرطوب کنید و دستگاه را نگه دارید سپس دکمه شروع را فشار دهید و انتهای دستگاه را بر روی پوست تان فشار دهید تا زمانی که ژل وجود دارد به اطراف حرکت دهید و در پایان تایمر این کار را متوقف کرده و همین مراحل گفته شده را بر روی نیم دیگر صورت و گردن انجام دهید و در نهایت ژل باقی مانده را با کمک یک حوله از روی صورت برداشته و یک مرطوب کننده یا سرم اعمال نمایید.

طریقه استفاده از گالونیک صورت در منزل

توجه: در صورتی که در طول درمان ژل خشک شد می توانید کمی آب روی آن بزنید و مراحل را ادامه دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو