دانلود بازی Company of Heroes Complete Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Company of Heroes Complete Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

147

1398/10/7

02:03


سال ۲۰۰۶ شرکت Relic Entertainment با همکاری THQ بازی Company of Heroes را به بازار عرضه کرد .سری بازی های Company of Heroes جنگ جهانی را به تصویر می کشند و شما را در یک جنگ تمام عیارقرار می دهند تا طعم یک جنگ را بچشید. پس از نسخه ی اول نسخه اضافه شونده ای به نام Opposing Fronts نیز در سال ۲۰۰۸ به بازار آمد و طرفداران بازی را خوشحال کرد. چند ماه خبری از نسخه ی جدید این سری بازی نبود اما در حالی که تنها کمتر از ۲ ماه از سال ۲۰۰۹ گذشته بود ، Tales of Valor به بازار عرضه شد، این بازی را می توان بیش از یک توسعه دهنده و به صورت یک بازی مستقل دانست ، بازی به سبک RTS است که قطعا طرفداران این سبک را مجذوب و فرصتی برای بازیکنان فراهم می کند تا مدیریت خود را در یک جنگ ارزیابی کنند. به جرات می توان گفت که بازی Company of Heroes یکی از زیباترین و در عین حال جذابترین بازی درمیان رقبای خود است.

Company of Heroes Complete Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Company-of-Heroes-Complete-Edition

سال ۱۹۹۴ فرانسه، نبردی عظیم میان متفقین و متحدین که هر دو خواهان نابودی یکدیگرند. سربازانی که باید نقص عضو، سختی ها، کشتار ها و مشکلات بی شماری را تحمل کنند، سربازانی که مرگ را به اسارت ترجیح می دهند، جنگی که عاطفه ای در آن نیست. شما در بازی Company of Heroes می توانید با فکر خود موفق شوید، تاکتیک های مختلف را امتحان کنید دشمنانتان را غافل گیر کنید اما با این حال پیروزی نامشخص است در حین بازی شما یکی از فرماندهان دشمن را محاصره می کنید. در ادامه موانع و اتفاقاتی رخ می دهد که بهتر است با سلامتی از آن ها عبور کنید.

گرافیک یکی از موثرترین قسمت بازی محسوب می شود به طوری که می تواند فرد را مجذوب و یا از بازی متنفر کند. در بازی Company of Heroes موتور Essence engine به کار گرفته شده که باعث شده گرافیک بازی در حد بسیار خوبی طراحی شود اما حرکات فیزیکی کاراکترها در بازی به وسیله ی موتور Havoc بسیار روان تر شده است برای مثال هنگامی که گلوله ها به تانک ها برخورد می کنند جرقه هایی بسیار طبیعی ایجاد می شوند. یا در برخورد موشک و خمپاره به سطح زمین، فرورفتگی هایی در زمین ایجاد می شود و خاک به اطراف پخش می شود طوری که گرافیک خیره کننده آن باعث می شود که شما خود را در بازی حس کنید. طراحی ها به خوبی صورت گرفته به نحوی که با نزدیک کردن دوربین به فردی از نیروهایتان می توانید ناراحتی و یا خوشحالی را در چهره اش مشاهده و حال او را درک کنید.

مطالب مرتبط

آسیب پذیری در بازی نیز به خوبی طراحی شده است برای مثال در برخورد موشک به تانک ،تانک به طور حیرت اوری منفجر می شود و هر قطعه ای از ان به طرفی پرت می شود. در این سری از بازی شب و روز نیز بسیار بهتر طراحی شده که با مرور زمان هوا تاریکتر شده و روشنایی ماه بازی را روشن می کند همچنین با وزش باد درختان تکان می خورند و سایه های درختان نیز جا به جا می شوند. بازی دارای نقشهای متفاوت، گروههای جدید و مراحل جدید است. در نسخه های قبل شما باید چند نیرو را اداره می کردید و پیروز می شدید اما در این نسخه شما یک تانک و یک جوخه دارید و باید با همین نیروها به مبارزه بپردازید و با تاکتیک ماهرانه ای دشمن را نابود کنید.

بر خلاف نسخه های قبل که تنها حمله لازم بود در این نسخه بازیکن باید از تمام قوای فکری خود برای رسیدن به پیروزی استفاده کند. همچنین بر خلاف نسخه های قبل شما باید از منابع به خوبی استفاده کنید زیرا در غیر اینصورت با کمبود آن مواجه می شوید و حتی خطر نابودی شما را تهدید خواهد کرد بنابراین شما باید با منابع محدود و نیروهای کم وبا کمک گیری از فکر و تاکتیکها به جنگ با دشمن بپردازید.

لیست بسته های الحاقی موجود در نسخه Complete Edition :

* Company of Heroes (main game)

* Company of Heroes: Opposing Fronts

* Company of Heroes: Tales of Valor

* Soundtrack

info

Delivering a visceral WWII gaming experience, Company of Heroes redefines real time strategy gaming by bringing the sacrifice of heroic soldiers, war-ravaged environments, and dynamic battlefields to life. Beginning with the D-Day Invasion of Normandy, players lead squads of Allied soldiers into battle against the German war machine through some of the most pivotal battles of WWII. Through a rich single player campaign, players experience the cinematic intensity and bravery of ordinary soldiers thrust into extraordinary events.

A Cinematic Single Player Experience that captures the turmoil of WWII as never before.

Advanced squad AI brings your soldiers to life as they interact with the changing environment, take cover, and execute advanced squad tactics to eliminate all enemy opposition.

Stunning Visuals – Relic’s next generation cutting-edge engine provides graphic quality and a physics driven world that is unprecedented in an RTS.

Environmental Strategy – Real-time physics and a completely destructible environment guarantee no two battles ever play out in the same way. Destroy anything and re-shape the battlefield! Use buildings and terrain to your advantage, or deny them to the enemy.

2-8 Player Multiplayer Competition via LAN or Internet – Go online with friends and join the ultimate battle of Axis versus Allies.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP or Vista

Processor: 2.0 Ghz Intel Pentium IV or equivalent or AMD Athlon XP or equivalent

Memory: 512 MB RAM

Graphics: DirectX 9.0c compatible 64MB video card with Pixel Shader 1.1 support or equivalent and latest manufacturer drivers

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX® 9.0c compatible 16-bit

Additional Notes: Supported Video Cards: NVIDIA: NVIDIA GeForce 3 series or better with latest manufacturer drivers (excluding the GeForce 4 MX series), ATI: ATI Radeon 9500 series or better with latest manufacturer drivers.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® XP or Vista

Processor: 3.0 Ghz Intel Pentium IV or equivalent

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6800 series or better

Sound Card: DirectX® 9.0c compatible 16-bit

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه Company of Heroes Complete Edition-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو