دو عضو ارشد طالبان در کابل ترور شدند

منبع: برترین ها

64

1398/11/18

19:49


منابع خبری افغانستان اعلام کردند که دو عضو ارشد طالبان پاکستانی هفته گذشته بطور مرموزی در کابل پایتخت افغانستان کشته شدند.

ایرنا: منابع خبری افغانستان اعلام کردند که دو عضو ارشد طالبان پاکستانی هفته گذشته بطور مرموزی در کابل پایتخت افغانستان کشته شدند.

رسانه های افغانستان امروز جمعه به نقل از منابع اطلاعاتی در پاکستان نوشتند که «شیخ خالد حقانی» و «قاری یوسف یونس» دو تن از اعضای ارشد رهبری طالبان پاکستانی در کابل کشته شدند.

دو عضو ارشد طالبان در کابل ترور شدند

این منابع نوشتند که این افراد در ده ها حمله انتحاری و تروریستی در پاکستان دسته داشته اند.

رسانه های افغانستان همچنین گزارش کردند که براساس برخی اطلاعات، این افراد از استان پکتیکا برای برخی مشوره ها به کابل آمده بودند که بطور مرموزی کشته شده و اجساد آنها هفته گذشته از نزدیکی هتل «اینترکانتیننتال» در کابل پیدا شده است.

اما برخی رسانه های افغانستان نوشتند که اداره امنیت ملی افغانستان تائید کرده که دو نفر هفته گذشته بگونه مرموز در منطقه «باغ بالا» در کابل کشته شده اند اما اینکه آنها از اعضای ارشد رهبری طالبان پاکستان اند، را رد کرده و گفته است که هر دو فرد کشته شده افغان هستند.

تاکنون علت این ترور روشن نیست و در این روزها گفت وگوی صلح بین طالبان و آمریکایی ها و حمایت پاکستان از روند گفت وگوهای صلح ادامه دارد، هرچند تاکنون این گفت وگوها نتیجه ملموسی نداشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو