دانلود بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena برای کامپیوتر

دانلود بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

127

1398/11/20

14:30


سری فیلم های ریدیک از محبوبیت زیادی برخوردار است. اولین فیلم با نام Pitch Black در سال ۲۰۰۰ با سبک خاص خود توانست منتقدان را راضی کند و در ادامه The Chronicles of Riddick در سال ۲۰۰۴ توانست این فیلم را به اوج محبوبیت برساند. در کنار موفقیت چشم گیر سری فیلم های ریدیک همراه با انتشار نسخه دوم فیلم، بازی این اثر به اسم The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay نیز منتشر شد.

Riddick یک مجرم فراری است که پس از دستگیری توسط فردی به اسم Johns به زندان Butcher Bay منتقل و ابتدا در منطقه ای به اسم Single max زندانی می شود. Riddick در بدو ورود خود به زندان، دنبال راهی برای خروج از زندان می گردد و با استفاده از اطلاعات موجود می فهمد که تنها راه خروج از زندان سوراخ بزرگی است که در محوطه حیاط زندان وجود دارد.

The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena PC-GOG

دانلود-بازی-The-Chronicles-of-Riddick-Assault-on-Dark-Athena

Riddick با استفاده از مهارت های خود در مخفی کاری و نبرد ها تن به تن موفق می شود وارد سیستم فاضلاب زندان شود که طبق گفته زندانیان تنها راه خروج از زندان می باشد. او در فاضلاب با دکتری مواجه می شود که بعد از انجام یک ماموریت قابلیت Eyeshine را به ریدیک اهدا می کند. Eyeshine همانند Night vision قدرت دید در شب را برای ریدیک به همراه می آورد و ریدیک برای کنترل این خاصیت در مناطق روشن از عینکی مخصوص استفاده می کند. پس از گذشت مدتی ریدیک باز دستگیر می شود و به منطقه ای به نام Double Max انتقال داده می شود و داستان اصلی Escape From Butcher Bay از اینجا آغاز می شود و . . . .

بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena دقیقا بعد از اتمام Escape From Butcher Bay شروع می شود. ریدیک و johns در حال فرار گرفتار سفینه فضایی می شوند که سرنشینان این سفینه قصد کشتن ریدیک را دارند. فرمانده این سفینه زنی به اسم Revas است که آشنایی دیرینه ای با ریدیک دارد و تنها قصد او از بین بردن ریدیک می باشد. ریدیک باز گرفتار شده است و باید دنبال راهی برای فرار بگردد.

در این سفینه تعداد زیادی انسان از تمام منظومه جمع شده اند و طی مراحلی آنها را تبدیل به ربات هایی به اسم Drone می کنند که توسط سیستم های کامپیوتری کنترل می شوند. ریدیک با نفوذ به سیستم امنیتی و آشنایی به چند نفر از زندانیان در میابد تنها راه خروجی استفاده از سفینه های تک نفره موجود است.

بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena نسبت به Escape From Butcher Bay داستان خاصی را دنبال نمی کند و این یکی از نقاط ضعف این بازی می باشد. قسمت گیم پلی بازی تغییر خاصی نداشته است و همانند EFBB باید با استفاده از مخفی کاری کار خود را پیش ببرید و این روند به سرعت برای شما تکراری می شود و علاوه بر خستگی از گیم پلی بازی در بازی باگ های عجیبی دیده می شود که معمولا با Load کردن دوباره بازی حل می شوند.

روند سخت و جذاب EFBB همراه با ماموریت های جانبی جذاب بازی، تقریبا در AODA از بین رفته است و بازی بسیار خطی و بدون کوچکترین ماموریت جانبی دنبال می شود. در AODA سعی شده است سلاح ها تغییر کنند. ریدیک در ابتدای بازی ۲ تیغ به اسم Ulaks پیدا می کند که دارای Combo های متنوعی است و نبرد های تن به تن را چندین برابر جذاب کرده است. سلاح های سرد تغییر خاصی نداشته اند اما در قسمت سلاح های گرم Rifle عوض شده و یک SMG اضافه شده است که کاربرد خاصی در مراحل بازی ندارد و بسیار سخت می توان برای آن مهمات پیدا کرد.

در طی پیشروی در بازی سلاحی به نام ScarGun پیدا می کنید که در کشتن ربات های Alpha بسیار کارآمد است. سلاح ها همانند EFBB کد شده نیستند و می توانید همه سلاح ها را استفاده کنید و حتی وقتی یک Drone را کشتید می توانید از اسلحه او در دستان خودش استفاده کنید. طبق روند EFBB باز نیز شما در میانه بازی تمامی سلاح های خود را از دست می دهید و باید دوباره آنها را به دست آورید. همانند EFBB در نیمه اول بازی tranquilizer gun اسلحه اصلی شما است اما با به دست آوردن Scargun این اسلحه به سلاح اصلی شما تبدیل می شود.

گرافیک بازی نسبت به نسخه قبل تغییر خاصی نداشته و فقط به آن افکت Motion Blur اضافه شده است. گرافیک در حد قابل قبولی قرار دارد ولی هنوز می توان به انیمیشن حرکت ریدیک در نمای سوم شخص و چند ضلعی های کم بدن او ایراد گرفت. در بعضی مواقع تکسچر های بدن اون از بین می روند. انجین مورد استفاده در بازی همان انجینی است که Starbreeze در ساخت EFBB و The Darkness از آن استفاده کرده است و هم اکنون Starbreeze با آپدیت های فراوان از این انجین در AODA استفاده کرده است.

نور پردازی و سایه پردازی با استفاده از افکتی به اسم Screen Space Ambient Occlusion به بهترین صورت ممکن طراحی شده اند. منابع نور اکثرا ثابت هستند ولی منابع نوری متحرک نیز به خوبی منابع ثابت طراحی شده و سایه ها نیز در بهترین حالت قرار دارند. در بعضی از صحنه افت فرم دیده می شود که می توان آن را نادیده گرفت.

همانند EFBB هنوز مشکل از بین رفتن تسکچر ها حل نشده است. صداگذاری بازی در سطح متوسطی انجام شده است. صدا گذاری شخصیت هایی که از سری فیلم های ریدیک حضور داشتند همگی توسط بازیگران انجام شده است و می توان قسمت دوبله را قوی ترین قسمت صداگذاری بازی دانست.

info

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena is a science fiction first-person action video game for Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 and Mac OS X. The game is a sequel to The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, which was remade and included along with the Assault on Dark Athena campaign. The game was released on April 7, 2009. A demo was released on Xbox Live on March 4, 2009, with a PlayStation Network release following on March 12, 2009. Virtual Programming released the Mac OS X version on April 16, 2010 as a download through Deliver2Mac.com and other digital distribution web sites.

The game was developed by Starbreeze Studios and published by Atari. According to Ian Stevens, Head of Production at Tigon Studios, the decision to do a remake was because Microsoft could not make the Xbox 360 backward compatible with Escape from Butcher Bay, and because they wanted to get the Escape story to a larger audience before progressing further.

Dark Athena has improved graphics and artificial intelligence (AI) from Butcher Bay along with the addition of a multiplayer mode. The single player mode has also been expanded to include Riddick escaping onto a mercenary ship called Dark Athena. Vin Diesel, the voice and likeness of the title character, was involved in the production of Assault on Dark Athena.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Pentium D 805 or AMD Athlon X2 3800+

RAM: 1 GiByte (2 GiByte for Vista)

OS: Windows XP SP2, Windows Vista

VIDEO CARD: Ati Radeon HD 2600 XT or Nvidia Geforce 6800 Ultra

HARDWARE T&L: Yes

PIXEL SHADER: 3.0

VERTEX SHADER: 3.0

SOUND CARD: Yes

FREE DISK SPACE: 11 GB

DVD-ROM: 6x speed or better

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو