دانلود بازی Marc Eckos Getting Up Contents Under Pressure برای کامپیوتر

دانلود بازی Marc Eckos Getting Up Contents Under Pressure برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

154

1398/11/28

16:27


بازی Marc Eckos Getting Up Contents Under Pressure عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی قدرتمند Atari برای پلتفرم های مختلف منتشر شد. در بازی داستان فردی روایت می شود که اصطلاحا اتوگراف است و Graffityهای مختلفی را بر روی در و دیوار خیابانهای مختلف می کشد. داستان بازی از جایی شروع می شود که فردی که تصمیم دارد شهردار شود پدر شخصیت اصلی را کشته است و او تصمیم دارد هر طور که شده از او انتقام بگیرد . بنابراین سعی دارد با نصب بنرهای و نقاشی های گرافیتی مختلف در نقاط اصلی شهر چهره اصلی او را به مردم نشان دهد و او را رسوا نماید.

Marc Eckos Getting Up Contents Under Pressure PC-P2P

دانلود-بازی-Marc-Eckos-Getting-Up-Contents-Under-Pressure

بازی Getting Up دارای سبک گیم پلی بسیار منحصر به فرد است و خلاقیت و نوآوری های فراوانی را درون خود جای داده است. از ویژگی های آن می توان به گیم پلی لذت بخش در نقاشی های گرافیتی اشاره کرد که در آن باید سعی کنید نقش و نگارهای مختلف و گاه پیچیده را بر روی دیوارهای مختلف نقاشی کنید و مراقب باشید که رنگ اضافی از آن بیرون نریزد و طرح را بهم نزند. در طول مراحل مختلف با مامورهای شهرداری مواجه می شوید که با پیشروی در بازی سر سخت تر می شوند و از بین بردن آنها دشوار تر می شود . از دیگر نکات مثبت Getting Up می توان به تنوع طرحه ا و امکان نصب بنرهای بزرگ در مراحل پایانی بازی اشاره کرد که از حالت یکنواختی خارج کرده است.

گرافیک بازی در حد خوبی است و چهره کاراکترها و گرافیک محیط نیز در حد خوبی قرار دارد و در کل محیط بازی در مراحل مختلف تقریبا با هم فرق دارد ولی شاید در انتهای بازی کمی گرافیک محیط خسته کننده به نظر برسد. سایه ها و نور پردازی بازی و چهره دشمن ها نیز خوب طراحی شده اند هر چند که دشمنان در این بازی تنوع آنچنانی ندارند. صدا گذاری بازی و موزیک های بازی به خصوص موزیک های منو ها که از آهنگ های خوانندگان خوب بر گرفته شده است عالی است وصداگذاری شخصیت ها و محیط بازی نیز عالی است و در طول بازی نیز می توانید موزیک های بیشتری آزاد کنید و از آنها لذت ببرید.

info

Play as Trane, a “toy” graffiti artist with the street smarts, athletic prowess and vision to become an “All City King” – the most reputable of all graffiti artists. Along your quest, uncover the mayor’s deep, dark secret and use your fighting talents and high-wire graffiti to expose the city’s leader as a corrupt tyrant. As you struggle to save a neighborhood from an oppressive government, one question stands out: What if graffiti could change the world? Risk your life battling city authorities and rival graf gangs – mere obstacles in your attempt to get your tag up. And in this city, not just any tag will do. You have to “Get IN, Get UP and Get OUT”.

Combat: master a unique fighting technique and use improvised weapons

Graffiti: create tags in pressure situations, using multiple skills and styles

Intuition: follow your sixth sense to find the best spots to tag

Sneak mode: infiltrate areas and avoid capture as you creep silently through the city

Navigation: utilize a unique guidance system to “get up” and tag

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: 1.8 GHz CPU

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 64MB Video Memory, T&L compatible video card

DirectX: Version 9.0c

Storage: 3 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

Additional Notes: Wired Xbox 360 Controller Strongly Recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7

Processor: 2.2 GHz CPU

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 256MB Video Memory, T&L compatible video card

DirectX: Version 9.0c

Storage: 3 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

Additional Notes: Wired Xbox 360 Controller Strongly Recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Marc Eckos Getting Up Contents Under Pressure-P2P :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو