بهترین آرایشگاه های تهران در اپلیکیشن بیوتایل

منبع: زیبامون

177

1398/12/14

21:36


در این بخش از زیبامون اطلاعات کاملی در رابطه با اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه های زنانه بیوتایل کسب خواهید کرد. با ما همراه باشید.

بهترین آرایشگاه های تهران در اپلیکیشن بیوتایل

یکی از دغدغه های خانم ها این است که کدام آرایشگر یا کدام سالن زیبایی برای من بهتر است؟ اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه های زنانه بیوتایل این دغدغه را به بهترین شکل حل کرده است. حالا وقت این رسیده است که دنیای زیبای بیوتایل را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی آرایشگاه های برتر زنانه تهران

هر کجای تهران که باشید اپلیکیشن بیوتایل، یک آرایشگاه یا آرایشگر به شما معرفی خواهد کرد. شما می توانید بسیار ساده و راحت بر اساس موقعیت جغرافیایی خود و محل سکونت یا محل کار یا هر مکان دیگری از اپلیکیشن بیوتایل بخواهید که آرایشگرهای نزدیک شما را معرفی کند.

حالا نوبت شماست.

می توانید نمونه کارهای این آرایشگاه ها یا آرایشگرها را ببینید، مقایسه کنید و سپس انتخاب کنید.

مشغول هستی و وقت آرایشگاه رفتن نداری؟

خُب جای درستی آمدی.

بر روی عبارت "رزرو آرایشگاه زنانهکلیک کن، اپلیکیشن مناسب گوشی خودتون رو دانلود کنید.

اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه زنانه بیوتایل رو نصب کن. طبق پاراگراف قبل آرایشگاه های نزدیکت رو پیدا کن. زمان های خالی آرایشگاه ها که برات مناسب هست رو بررسی کن و بهترین رو انتخاب کن.

 

مقایسه آرایشگاه های زنانه

شما حالا می توانید نمونه کارهای آرایشگرها را ببینید.

نظرات کاربران را بخوانید.

قیمت آن ها را بررسی کنی و سپس بهترین انتخاب رو داشته باشی.

فکر کنم حالا متوجه شده باشید که چرا اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه زنانه بیوتایل رو به شما معرفی کردم.

 

 

بیوتایل

 

افزایش اعتبار برای رزرو آرایشگاه

لازمه که این مورد رو هم بدونید که بعد از هر پرداخت برای رزرو آرایشگاه، 10% از آن مبلغ به حساب کاربری شما واریز خواهد شد. این کار برای این است که در رزرو بعدی مقداری از هزینه را با اعتباری که دارید پرداخت کنید.

 

تخفیفات ویژه برای رزرو آنلاین خدمات زیبایی

در روزهای مختلف در ساعت هایی از روز، آرایشگرها تخفیف های ویژه ای را برای کاربران اپلیکیشن بیوتایل در نظر خواهند گرفت. شما با عضویت در این اپلیکیشن از این تخفیفات با خبر خواهید شد.

 

لیست خدمات زیبایی در اپلیکیشن بیوتایل

زمانی که اپلیکیشن بیوتایل را نصب کردید، قسمتی در اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه های زنانه بیوتایل وجود دارد به نام لیست خدمات...

شما با وارد شدن به این قسمت متوجه خواهید شد که این اپلیکیشن تمام خدمات زیبایی را پوشش می دهد. شما می توانید خدماتی از قبیل ماساژ، اپیلاسیون تا میکاپ و گریم عروس را در این اپلیکیشن ببینید.

 

آموزش کار با اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه های زنانه بیوتایل

با کلیک بر روی "آموزش کار با اپلیکیشن بیوتایل" می توانید ویدئو آموزشی که برای شما در آپارات تهیه شده است را ببینید.

 

اپلیکیشن بیوتایل

 

شما آرایشگر یا ارایه دهنده خدمات زیبایی هستید؟

شما میتوانید سالن مجازی خود را راه اندازی کنید و به مشتریان و کاربران بیوتایل اجازه دهید تا بدانند که شما آمادگی ارایه خدمت به آنها را دارید. کلیه خدمات قابل ارایه، ساعات کاری، نمونه کارها و آلبوم کاری خود را در آرایشگاه مجازی خود قرار دهید. تقویم کاری ‌و وقت های رزرو شده را مدیریت کنید و از وقت ها و سررسید آنها مطلع باشید. به کمپین های تبلیغاتی ما بپیوندید و مشتریان بیشتری جذب کنید و از برنامه های ما استفاده کنید تا بیشتر دیده شوید.

برای شما که آرایشگر هستید در آپارات فیلمی آماده شده است که می توانید آن را بعد از کلیک بر روی عبارت "رزرو انلاین آرایشگاه" ببینید. توصیه ما این است که در این اپلیکیشن ثبت نام کنید و تمام اطلاعات خود را در آن تکمیل کنید.

 

مجله زیبایی بیوتایل

این تیم تمام امکانات را برای شما عزیزان آماده کرده است. تیم بیوتایل قصد دارد تا یک مجله و دایره المعارف کامل زیبایی برای مخاطب های خودش آماده کند.

برای دیدن محتواهای جذاب و آموزشی بیوتایل بر روی عبارت"مجله زیبایی بیوتایل" کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو