عکس و بیوگرافی میلیشا مهدی نژاد + همسرش آرش و دخترش میشا

عکس و بیوگرافی میلیشا مهدی نژاد + همسرش آرش و دخترش میشا


منبع: نمکستان

343

1398/12/16

18:37


میلیشا مهدی نژاد متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران است اما اصالتی بختیاری دارد. دارای مدرک کارشناسی روانشناسی است و بیشتر او را با نقش افسر در سریال جراحت که در ماه رمضان پخش شد می شناسند.

نمکستان: میلیشا مهدی نژاد متولد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران است اما اصالتی بختیاری دارد. دارای مدرک کارشناسی روانشناسی است و بیشتر او را با نقش افسر در سریال جراحت که در ماه رمضان پخش شد می شناسند. سریالی زیبا که در آن هستی مهدوی فر، ثریا قاسمی و نیز امین تارخ نقش آفرینی میکردند. همچنین او نقش کوتاهی نیز در فیلم زیبای ارتفاع پست ابراهیم حاتمی کیا داشت.

میلیشا مهدی نژاد عکس میلیشا مهدی نژاد و همسرش آرش مجیدی بیوگرافی میلیشا مهدی نژاد و دخترش میشا

آغاز فعالیتهای بازیگری

میلیشا مهدی نژاد  کارش را از سال ۷۶ با شرکت در کلاسهای بازیگری کانون سینماگران جوان زیر نظر کمند امیرسلیمانی، سیما تیرانداز و نیز آقای فروزش آغاز نمود. اولین فیلمی که در آن حضور یافت سریالی به نام توی خونه بود. در دو کار سینمائی نیز نقش آفرینی کرد. این بازیگر بیشتر یک بازیگر تلویزیونی است و در سریالهای زیادی که از صدا و سیما پخش میشد جلوی دوربین قرار گرفت.

خانه وحشت یک کار سینمائی از میلیشا مهدی نژاد بود که چندان در آن دیده نشد در ارتفاع پست حضور کوتاه و کم رنگی در کنار بازیگران توانمند و مشهوری چون لیلا حاتمی، حمید فرخ نژاد و گوهر خیر اندیش داشت. وی در این فیلم نقش دختر جوانی را ایفا میکرد که جزو مسافرین هواپیمای مسافربری بود و با کشف حجابش همه را غافلگیر میکند.

سریال های شیدایی و نیز جراحت از جمله سریالهای مشهوری هستند که میلیشا مهدی نژاد به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخت. در سریال تلویزیونی جراحت که یک کار مناسبتی برای ماه مبارک رمضان بود او نقش دختر امین تارخ به نام افسر را بازی میکند که متاهل است و فرزند دارد و با همسر خود دچار مشکلات زناشوئی است. نقش مقابلش را رامین راستاد برعهده داشت.

این سریال که از سال ۹۸ و در شبکه سه سیما پخش شد خیلی زود مورد علاقه مخاطبان سیما قرار گرفت و مردم توانستند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند. کارگردان سریال جراحت با محمد مهدی عسگرپور بود و فیلمنامه آن را نیز سعید نعمت الله نگاشته است. داستان فیلم در مورد درگیری ها و اختلافات و کشمکش های خانوادگی دو برادر به نامهای بزرگ و اسماعیل است که نقش آن را به ترتیب امین تارخ و علی عمرانی ایفا میکنند.

بیوگرافی میلیشا مهدی نژاد و همسرش

خانم مهدی نژاد در مورد چگونگی حضورش در این سریال در مصاحبه ای گفته است که دستیار کارگردان فرزین فتحی با او تماس می گیرد و فیلنامه را برای مطالعه در اختیارش قرار میدهد. وقتی او فیلمنامه را میخواند به قدری برایش جذاب بود که فورا پیشنهاد بازی در آن را میپذیرد و بعد از مدتها دوری از بازیگری به عوامل این فیلم زیبا می پیوندد. همچنین وی معتقد است شخصیت افسر در این سریال بسیار به کاراکتر شخصیتی خود وی نزدیک بود.

شیدایی دیگر سریالی است که میلیشا مهدی نژاد در آن حضور داشته که بازهم کار دیگری از محمد مهدی عسگر پور بود و وی نقش دختری به اسم سارا را بازی میکرد. این سریال در سال ۹۰ از شبکه سوم سیما به نمایش درآمد و در آن بازیگرانی همچون: امیر جعفری، اندیشه فولادوند و آتنه فقیه نصیری هم بازی خانم مهدی نژاد بودند.

نکته جالب توجه حضور همسر میلیشا مهدی نزاد یعنی آرش مجیدی بود که نقش همسر وی را در فیلم ایفا نمود. این دومین تجربه مشترک بازیگری میلیشا مهدی نژاد با آتنه فقیه نصیری پس از سریال جراحت بود. سریالهای حکایت صبح و محکومین از جمله دیگر مجموعه های تلویزیونی بودند که شهرت و محبوبیت شیدائی و جراحت را نداشتند.

میلیشا مهدی نژاد

زندگی خانوادگی :

میلیشا مهدی نژاد با بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران آرش مجیدی ازدواج کرده و این دو صاحب دختری به نام میشا هستند. آرش مجیدی متولد ۱۳۵۳ در شهرستان آباده است و دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی است. این دو سال ۱۳۸۳ بایکدیگر ازدواج کردند و به گفته خودشان بعد گذشت یازده سال از زندگی مشترک شان تصمیم گرفتند صاحب فرزند شوند و آن را تجربه لذت بخشی میدانند. خانم مهدی نژاد یک خواهر و یک برادر دارد و همسرش نیز مانند او صاحب یک خواهر و برادر است.

اوقات فراغت :

بیشتر سعی میکنند کنار خانواده هایشان باشند. میلیشا مهدی نژاد در مصاحبه ای گفته است که بیشتر نزد خانواده همسرش به اصفهان میروند و یا در کنار دیگر اعضای فامیل با مسافرت به شهرهای دیگر و خوردن نهار و شامهای دسته جمعی در طبیعت اوقات فراغت شان را میگذرانند.

صفحه اینستاگرام میلیشا مهدی نژاد :

میلیشا مهدی نژاد با آیدی milishiam در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد. چنانچه طرفدار این بازیگر هستید می توانید صفحه اش را دنبال نمایید.

صفحه اینستاگرام میلیشا مهدی نژاد

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده میلیشا مهدی نژاد همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده میلیشا مهدی نژاد و همسرش آرش مجیدی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده میلیشا مهدی نژاد و همسرش آرش مجیدی

عکس های جدید میلیشا مهدی نژاد

عکس های جدید میلیشا مهدی نژاد

بیوگرافی میلیشا مهدی نژاد

بیوگرافی میلیشا مهدی نژاد و همسرش

بیوگرافی میلیشا مهدی نژاد

تصاویر و زندگینامه میلیشا مهدی نژاد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو