تقویت قوای جنسی با تغذیه + معرفی 7 ماده غذایی برای قوی شدن قوای جنسی

منبع: روزانه

159

1398/12/23

14:20


تقویت قوای جنسی با تغذیه

تقویت قوای جنسی با تغذیه و گیاهان دارویی امکان پذیر است. بعضی از مواد غذایی مانند سیر، وانیل، زنجبیل، دارچین و … می توانند باعث تقویت قوای جنسی شوند. در ادامه 7 ماده غذایی موثر برای قوی شدن قوای جنسی را در سایت روزانه معرفی می کنیم.

از زمان های قدیم از گیاهان دارویی برای درمان بیماری های استفاده می کردند و خیلی از مشکلات مانند ضعف قوی جنسی را حل می کردند. شاید شما هم پس از مدتی دچار بی میلی جنسی شده باشد و نتوانید آنطور که باید از رابطه جنسی خود لذت ببرید ولی نباید نگران باشید زیرا با استفاده از مواد غذایی و گیاهانی که در اطراف شما وجود دارد می توانید این مشکل را حل کنید. اگر رژیم غذایی شما به صورت صحیح تنظیم شده باشد باید مطمئن باشید که باعث افزایش میل جنسی شما می شود و بهترین رابطه را خواهید داشت و روز به روز قوای جنسی شما قوی تر خواهد شد.

کاهش پیدا کردن میل جنسی، خشکی واژن، اختلالات زودانزالی، کاهش قوای جنسی و … از مشکلاتی هستند که همه را درگیر می کنند. اگر میل و قدرت جنسی شما دچار تغییرات منفی شده است و روز به روز کمتر می شود می توانید به گیاهان اعتماد کنید. بعضی از مواد غذایی می توانند به شما انرژی مضاعف بدهند و نیروی جنسی شما را بیشتر کنند. مواد غذایی زیادی در طبیعت وجود دارند که می توانند شما را به اوج لذت جنسی برسانند.

گیاهان و مواد غذایی مفید برای تقویت کردن قوای جنسی

در ادامه گیاهان و مواد غذایی که باعث افزایش میل جنسی و تقویت قوای جنسی می شوند را معرفی می کنیم.

 

گیاه مریم گلی

گیاه مریم گلی می تواند باعث تقویت میل جنسی شود. مریم گلی دارای هورمون هایی است که می توانند قوای جنسی زنانه را بیشتر کنند زیر این هورمون عملکردی مانند هورمون استروژن دارند. این گیاه برای خانم هایی که دچار سردمزاج و کاهش میل جنسی هستند درمانی عالی به حساب می آید.

 

جنسینگ

اگر دچار زود انزالی هستید و اختلالات جنسی دارید پس جنسینگ قرمز استفاده کنید. محققان کره ای به این نتیجه رسیده اند گیاه جنسینگ برای رفع مشکل زود انزالی و تقویت قوای جنسی مفید می باشد. جنسینگ قرمز روی سیستم عصبی مرکزی و بر روی بافت های جنسی مردان تاثیرگذار است. این گیاه تقویت کننده است و خستگی، کسالت و بی میلی جنسی را از بین می برد.

 

بستنی وانیلی

به منظور تقویت قوای جنسی می توانید بستنی وانیلی بخورید. بستنی دارای سطح بالایی از کلسیم و فسفر می باشد، کلسیم و فسفر دو ماده ای هستند که می توانند باعث انرژی ماهیچه های شما شوند و تمایلات جنسی شما را بالا ببرند. بستنی از نوع وانیلی را انتخاب کنید.

 

زنجبیل

زنجیبل می تواند باعث تقویت قوای جنسی شود. در طب سنتی چین زنجبیل را به عنوان ماده غذایی یانگ توصیه کرده اند. بعنی ماده غذایی که باعث گرمی است. برای همین زنجبیل میل و قوای جنسی را بالا می برد و شما را در شرایط خوبی نگه می دارد. نامی که چینی ها به زنجبیل داده اند به معنی مردی و چیزی است که نیروی جنسی و جسمی مردانه است. پس جای تعجب نیست که زنجبیل یکه از خوراکی های تقویت کننده جنسی باشد.

 

دارچین

اگر فکر می کنید دچار بی میلی جنسی شده اید و به دنبال روشی برای بالا بردن میل جنی خود هستید پس می توانید چوب دارچین استفاده کنید. دارچین می تواند باعث افزایش قدرت بدن شود و خستگی را رفع کند. به این ترتیب در وجود شما شور و نشاط جنسی بیشتر می شود. دارچین مانند محرک استروژن عمل می کند و برای همین باعث افزایش و تقویت قوای جنسی در زنان می شود.

 

بادام

از دوره باستان این اعتقاد وجود داشت که بادام باعث افزایش میل جنسی می شود. در سال 2007 محققان کشور ایتالیا عملکرد و قوای جنسی زنانی که از سندرم متابولیک رنج می بردند پس از 2 سال با مصرف بادام، میوه و سبزیجات، آجیل و مغزها و دانه های کامل و همچنین روغن زیتون بهبود یافته است.

سیر

شاید سیر بوی ناخوشایندی داشته باشد ولی پس از خوردن آن می توانید برگ نعنا در دهان بجوید. این ماده غذایی یکی از بهترین و مفیدترین مواد غذایی به منظور افزایش و تقویت قوای جنسی می باشد.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو