دیدنی های هانوی و آشنایی بیشتر با این منطقه زیبا در ویتنام

دیدنی های هانوی و آشنایی بیشتر با این منطقه زیبا در ویتنام


منبع: آرگا

125

1398/12/28

22:34


دیدنی های هانوی از جذابیت های زیادی برای گردشگران برخوردار است این منطقه یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی در ویتنام به شمار می آید سفر به این مناطق جذابیت های زیادی برای گردشگران خود دارد به ویژه با وجود چندین دریاچه و طبیعت زیبا که توجه هر فردی را به خود جلب می کند و در اینجا نیز با مهم ترین این جاذبه های آشنا خواهید شد.

هانوی یکی از مهم ترین مناطق گردشگری در ویتنام است که هر ساله مسافران زیادی به این مناطق سفر می کنند این شهر دارای ۱۸ دریاچه است به همین دلیل به عنوان یکی از مهم ترین مکان های گردشگری ویتنام از آن یاد می شود. این دریاچه ها در بیشتر سایت های گردشگری عنوان شده اند و از اهمیت توریستی بالایی در منطقه برخوردار می باشند علاوه بر این دریاچه های پر جاذبه ها موزه های فرهنگی تاریخی متعددی نیز در این شهر توریستی ویتنام موجود هستند که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.

در این موزه ها فرهنگ و تمدن مردمان منطقه به چشم می خورد و بازدید از آن ها اطلاعات فرهنگی تاریخی متعددی را در اختیار افراد قرار می دهد این در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در زمینه جذب توریست داشته است و یک منطقه مهم گردشگری در این کشور است. این شهر دومین شهر بزرگ در ویتنام است که دارای مساحتی ۳ هزار کیلومتر مربع می باشد قدمت تاریخی این منطقه بسیار بالا است و متعلق به ۳۰۰۰ سال پیش است بنابراین می توانید جاذبه های تاریخی نیز در این شهر مشاهده کنید. در ادامه ان بخش ما علاقه مندان و گردشگران عزیز می توانید با جاذبه های بیشتری از این شهر ویتنام آشنا شوید.

دیدنی های هانوی در کشور ویتنام:

از دوران گذشته و از زمان پادشاهان این شهر از اهمیت زیادی برخوردار بوده است پادشاهان تانگ لانگ در این مناطق از قدرت بالایی برخوردار بوده اند این مرکز محل اقامت بسیاری از اقوام ویتنامی بوده است و در حال حاضر نیز یکی از جاذبه های ویتنام است و با نگاهی به دیدنی های ویتنام می توان به اهمیت گردشگری این منطقه پی برد.

 

معبد ادبیات هانوی:

یکی از مهم ترین دیدنی های هانوی معبد ادبیات است که قدیمی ترین دانشگاه کشور ویتنام می باشد که قدمتی ۱۰۰۰ ساله دارد. این مکان در جنگ قرن بیستم این کشور تقریبا به ویرانی کشیده شد که با مرور زمان مجدد مورد بازسازی قرار گرفت و شکوه دوباره خود را به دست آورد. این معبد زیبا دارای ۵ حیاط سرسبز و زیبا می باشد که آخرین حیاط آن در گذشته دانشگاه صاحب منصبان کشور ویتنام بوده است. اگر قصد سفر به پایتخت کشور ویتنام یعنی هانوی را دارید پیشنهاد می کنیم بازدید از این جاذبه ی فوق العاده را از دست ندهید. این معبد یکی از باارزش ترین مکان های این شهر می باشد.

دیدنی های هانوی

 لوته سنتر هانوی:

این مکان فوق العاده یکی از بلندترین ساختمان های شهر هانوی می باشد که بازدید کنندگان می توانند از نمای شیشه ای آن تمام شهر را به صورت ۳۶۰ درجه تماشا کنند و از آن لذت ببرند. بازدیدکنندگان برای استفاده از سکوی دید می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب به این ساختمان فوق العاده مراجعه کنند. شما می توانید با بازدید از این مکان در طبقه ۶۵ بر روی کف شیشه ای این ساختمان راه بروید و یک روز خاص را در لوته سنتر تجربه کنید. این مکان یکی از مهم ترین مکان های کشور ویتنام می باشد که برای مردم آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و برای این مکان احترام زیادی قائل هستند این منطقه یکی از مهم ترین دیدنی های هانوی است.

بازارهای هانوی

رود سرخ هانوی:

مسافران عزیز می توانند در سفر خود به رود سرخ بروند تا یک روز تفریحی بی نظیر را تجربه کنند. رود سرخ هانوی با چشم انداز بی نظیر خود همه ساله بیش از یک میلیون نفر مسافر دارد و از آن بازدید می کنند. شما می توانید با مراجعه به این مکان با قایق های این رود به مکان های بکر هانوی سفر کنید و به مکان هایی بروید که در زندگی خود کمتر آن ها را دیده اید. همه روزه تعداد زیادی از تورها مسافران را به سراسر این رود می برند تا از روستاها،معابد و … در اطراف این رود بازدید نمایند. شما نیز اگر قصد سفر به کشور ویتنام را دارید رود سرخ هانوی بهترین مکان برای تفریح در طول سفر می باشد که می تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند.

طبیعت هانوی

محله قدیمی هانوی:

محله ای که به عنوان مرکز خرید شهر هانوی شناخته می شود یک نماد بزرگ برای کشور ویتنام می باشد که به اقتصاد این کشور کمک بزرگی می کند. این بازار قدیمی همه روزه جمعیت زیادی را در خود جای می دهد که برای خرید به آن می روند. گردشگران می توانند در این محله خرید و سوغاتی هایی که می خواهند را پیدا کنند و از سفر خود در این شهر لذت ببرند. همچنین در این محله رستوران های سنتی و مدرن زیادی وجود دارد که می توانید با پرداخت هزینه های بسیار کم از غذاهای خوشمزه و خوش طعم رستوران های این محل لذت ببرند. اگر می خواهید در سفر خود خرید داشته باشید در مکان می توانید هر چیزی که برای خرید می خواهید را پیدا کنید.

هانوی را بشناسید

دریاچه هوان کیم هانوی:

یکی دیگر از دیدنی های هانوی دریاچه هوان کیم می باشد که در نزدیکی محله قدیمی این شهر که در بالا درباره این محله برای شما صحبت کردیم می باشد و از جاذبه های مهم کشور ویتنام است که چشم انداز فوق العاده ای دارد. این دریاچه مکان فوق العاده ای برای ثبت عکس های زیبا می باشد که اکثر آتلیه های عکاسی عروس و داماد های این شهر را به دریاچه هوان کیم می آورند تا عکس هایشان را ثبت کنند. در این مکان همه روزه گروه های ورزشی زیادی در هنگام صبح به ورزش و نرمش های صبحگاهی می پردازند و یک روز پرنشاط را آغاز می کنند. این مکان به علت سرسبز بودن و آب دریاچه هوای بسیار پاکی دارد و شما می توانید ساعاتی را در هوای مطلوب این دریاچه سپری کنید و از سفر خود لذت ببرید.

دریاچه هانوی

زندانی قدیمی در این شهر می باشد که یکی از دیدنی های هانوی است و سیاست‌مدار و خلبان معروف ایالت متحده آمریکا اسارت خود را در این زندان سپری کرد و هنوز هم لباس های این شخص برای بازدید عموم در این زندان قرار دارد. این زندان قدیمی در سال ۱۸۰۰ توسط فرانسوی ها در هانوی پایتخت کشور ویتنام ساخته شده و در طول سالیان گذشته درهای آن برای بازدید عموم باز شد تا گردشگران بتوانند با تاریخچه این زندان بیشتر آشنا شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو