خواهش بهرام افشاری از مردم برای در خانه ماندن

منبع: آرگا

78

1399/1/5

00:38


بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال «پایتخت ۶» با انتشار پست جالبی در اینستاگرامش در خصوص رعایت بهداشت و در خانه ماندن منتشر نمود و از مردم عاجزانه خواهش نمود به سفر نرفته و در خانه بمانند.

فصل ششم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم از روز اول فروردین سال جدید از شبکه یک سیما پخش شد، گفتنی است که فیلمبرداری این سریال در شرایطی در مازندران و تهران انجام شد که کرونا شیوع یافته بود.

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در این سریال پستی را در اینستاگرام خود منتشر نمود و در ان از مردم خواهش کرد که به سفر نرفته و در خانه هایشان بمانند.

بهرام افشاری نوشت:

“روز اول فیلمبرداری پایتخت این فیلمو به یادگار گرفتم که با ذوق و شوق لحظه سال تحویل بزارم هممون خوشحال از اینکه عید امسال باز هم مهمان شماییم و دوباره خاطره بازی می کنیم، هیچکدوم فکر نمی کردیم که درگیر این همه اتفاق شیم. ته دله هممون غصه داره واسه خیلی چیزایی که اتفاق افتاد و قراره بیفته اما چه میشه کرد، زندگی ادامه داره و بی رحمِ؛ من عاجزانه ازتون میخوام سفر نرین و تو خونتون بمونید، التماستون می کنم … اگه پایتخت رو دیدین و لبخندی به لباتون اومد یادتون نره که به عشقه همین لحظه خیلیا خیلیا زحمت کشیدن پس خرابش نکنین.”

خواهش بهرام افشاری از مردم برای در خانه ماندن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو