جدیدترین سرویس ‌های خواب

جدیدترین سرویس ‌های خواب


منبع: نوداد

699

1399/1/10

00:44


سرویس خواب شامل محصولات و لوازمی می‌شود که در یک اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آنجایی که افراد ترجیح می‌دهند لوازمی که برای اتاق خود تهیه می‌کنند، به نوعی از نظر شکل ظاهری، طراحی، رنگ و سایر خصوصیات باهم تناسب داشته باشند. به همین علت سرویس خوابی که شامل لوازم مورد نیاز در یک اتاق است، بهترین گزینه برای یک اتاق به شمار می‌رود. چراکه ممکن است هنگامی که شما محصولات را به صورت جدا تهیه می‌کنید، در نهایت از چیدمان اتاق و دکوراسیونی که در اختیار شما قرار می‌دهد ، کاملا رضایت نداشته باشید و احساس کنید که لوازم از چند جنبه مختلف با یکدیگر تناسب ندارد. 

سرویس خواب ممکن است برای یک زوج باشد، یا یک جوان، یک نوجوان و یا یک کودک. هر دسته از این افراد دارای نیازها و خواسته‌های مخصوص به خود هستند که پیش از تهیه لوازم باید به آنها توجه نمود. در ادامه ما به بررسی جدیدترین سرویس‌های خواب امسال می‌پردازیم. 

سرویس خواب کودک


سرویس خواب کودک

نکته‌ای که هنگام انتخاب سرویس خواب برای کودک بسیار اهمیت دارد، توجه به امنیت و سلامت کودک است. لوازم موجود در اتاق هیچ‌کدام نباید به گونه‌ای باشند که سلامت کودک را به خطر بیاندازند. برای مثال به هیچ‌وجه نباید لبه‌های تیز و خطرناک داشته باشند و باید استفاده از آن لوازم برای کودک بسیار آسان و راحت باشد به گونه‌ای که کودک در اتاق خود احساس راحتی داشته باشد.

جدید ترین سرویس خواب کودک کد 235

این سرویس خواب کودک از جنس ام دی اف بسیار مقاوم و بادوام ساخته شده است و رنگ انجام گرفته بر سطح آن محصولات کاملا ثابت بوده و در اثر عوامل گوناگون و طی مرور زمان از بین نمی‌رود.

این سرویس خواب شامل ۴ قطعه است، تخت‌خواب، کمد ویتره، شلف دیواری و دراور.

تخت‌خواب در دو مدل قابل سفارش است. یک نوع که تک کاربره بوده و تنها به عنوان تخت‌خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد و دیگری علاوه بر کاربری اصلی، دارای یک فضای کمد شکل نیز است که دارای طبقات و کشو می‌باشد و در انتهای تخت‌خواب قرار می‌گیرد. با تهیه این سرویس خواب دیگر نیازی به سایر لوازم و محصولات نبوده و یک اتاق کامل و تکمیل را به شما هدیه می‌دهد که تمامی نیازهای شما را از یک اتاق خواب کامل برطرف می‌نماید.

این سرویس خواب فضای مناسبی را برای قراردادن لوازم و اسباب بازی‌های فرزند شما فراهم می‌کند. چراکه طبقات و کشوهای کافی و لازم را در اختیار شما قرار داده و مانع از آشفتگی و بهم ریختگی اتاق فرزند شما می‌شود.

محصولات موجود در سرویس خواب دارای ۲۴ ماه ضمانت کالا هستند و پس از آنکه سفارش خود را ثبت نمودید، در طی ۲۰ روز کاری خدمت شما ارسال خواهد شد.

طراحی بسیار زیبای این سرویس خواب جدید برای هر کودکی بسیار جذاب بوده و در جهت رشد او کمک بسیاری خواهد کرد.

سرویس خواب نوجوان


سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که در وهله اول نوجوان به آن جذب شود تا موجب شود علاقه بیشتری جهت ماندن در اتاق از خود نشان دهد و بدین ترتیب جهت درس خواندن رغبت بیشتری داشته باشد. همچنین فرزند شما باید در اتاق خود کاملا احساس آرامش، راحتی و امنیت را تجربه کند.

جدید ترین سرویس خواب نوجوان کد 304

این سرویس خواب جدید دخترانه است و دارای یک میز تحریر، یک کتابخانه، یک دراور، یک کمد و یک تخت‌خواب است. اما دارای میز آرایش نمی‌باشد، از این رو جهت استفاده برای پسران هم می‌باشد.

تخت‌خواب در عرض‌های ۹۰ و ۱۲۰ قابل سفارش است. پاتختی دارای دو کشو و دراور دارای سه کشو و یک کمد می‌باشد. بنابراین فضای کافی برای قرارگرفتن لوازم و وسایل فرزند شما وجود خواهد داشت.

طراحی این سرویس خواب ساده و عین حال بسیار زیبا است به طوری که قطعا هر نوجوانی مجذوب آن خواهد شد. تمامی اتصالات این سرویس خواب ترک بوده و از کیفیت و دوام بسیار بالایی بهره‌مند می‌باشد و اگر قصد دارید تا فرزند شما برای مدت طولانی از لوازم اتاق خواب خود استفاده نماید، این سرویس خواب یک گزینه بسیار مناسب به شمار می‌رود. وجود کشوها و طبقات کافی فضای مناسبی را جهت مرتب کردن و جمع‌آوری لوازم اتاق فرزند شما فراهم خواهد کرد.

این سرویس خواب هم دارای بیست و چهار ماه گارانتی بوده و در طی بیست روز کاری خدمت شما عزیزان ارسال خواهد شد.

سرویس خواب بزرگسالان


سرویس خواب بزرگسال

انتخاب این سرویس خواب کاملا وابسته به نیاز شما در کنار خواست و سلیقه شما می‌باشد. بنابراین پیش از انتخاب باید درنظر داشته باشید که این فضا صرفا قرار است جهت خواب شما مورد استفاده قرار بگیرد و یا قرار است مدت زمانی طولانی را در آن سپری کرده و یا حتی به مطالعه و کار بپردازید. بنابراین باید در ابتدا خواسته‌ها و نیازهای خود را درنظر بگیرید.

جدید ترین سرویس خواب رایکا

این سرویس خواب یکی از جدیدترین طرح‌های سرویس خواب محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است و علت این امر هم طراحی بسیار خاص و زیبای محصولات آن است.

قسمت عمده بدنه این محصولات از جنس ام دی اف بوده و قسمت‌های سفیدی که مشاهده می‌کنید از جنس وکیوم می‌باشد. یکی از ویژگی‌هایی که موجب زیباتر کردن تخت این سرویس خواب شده است، لمسه ‌کاری بسیار زیبای انجام گرفته بر سرتخت آن است که بر جلوه و زیبایی آن بسیار افزوده است.

این سرویس خواب شامل یک تخت‌خواب، یک میز آرایش و یک پاتختی است. تخت‌خواب در عرض‌های ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ قابل سفارش است.

رنگ بدنه تمامی محصولات موجود در این سرویس خواب کاملا ثابت و بسیار کیفیت می‌باشد. این محصول نیز همانند سایر محصولات دارای ۲۴ ماه گارانتی بوده و در طی زمانی ۲۰ روزه کاری به دست شما خواهد رسید.

جدیدترین سرویس ‌های خواب


توجه داشته باشید که انواع سرویس‌های خواب گوناگونی در بازار موجود هستند اما همواره به دنبال آن سرویس خوابی بگردید که با روحیات شما سازگار باشد، نیازهای شما را برطرف کند، با سبک زندگی شما متناسب باشد، از رنگ بندی و جنس دلنشینی برخوردار باشد و بسیار بادوام و باکیفیت باشد تا بتوانید نهایت استفاده را از سرویس خواب مورد نظر خود برده و پس از خرید هرگز از خرید آنها پشیمان نشوید. شما می توانید با مراجعه به سایت moblomiz.com بهترین خرید را انجام دهید .



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو