داستان کامل قسمت ۶۶ سریال ترکی استانبول ظالم

منبع: کولاک

115

1399/1/13

15:01


داستان کامل قسمت ۶۶ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۶۶ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۶۶ سریال ترکی استانبول ظالم

قسمت ۶۶ سریال ترکی استانبول ظالم

آگاه پس از عذرخواهی از همگی به هواخوری رفته است. ابتدا سحر و سپس جمره سراغش می‌آیند تا دلیل شک و شبه هایش را بدانند. شنیز چمدان های آگاه را جمع می‌کند و به حیاط میرود. او به آگاه می‌گوید بخاطر کارهایی که کرده باید از این خانه برود. او حلقه ازدواج اش را نیز تحویل آگاه می‌دهد و راهی اش می‌کند. آگاه به مزرعه نزد ندیم میرود تا آنجا بماند. او اتفاقی که افتاده را به ندیم تعریف می‌کند.

ندیم در مورد جمره می‌پرسد و آگاه به دروغ می‌گوید: « عروسم جمره وقتی فهمید بچه از جنک نیست خیلی خوشحال شد.» ندیم با شنیدن این حرف، حرص می‌خورد و به تمرین فیزیوتراپی میرود. روانپزشک در مورد وضعیت روحی ندیم به آگاه می‌گوید که ندیم عاشق شده و حالا شکست عشقی و خشم درونش باعث پیشرفت او شده است. او با حرصی که از ازدواج جمره و جنک دارد، بیشتر تلاش می‌کند که سرپا بایستد.

جنک در اتاقش به دنبال نامه اش می‌گردد و امیدوار است که جمره آن را نخوانده باشد. جمره می‌آید و سراغ نامه را میگیرد. جنک وجود همچنین چیزی را انکار می‌کند. جمره که رابطه بین جنک و جرن مشکوک است می‌گوید:« اگه انگشتت هم به خواهرم خورده باشه، دنیارو روی سرت خراب میکنم.» درواقع، داملا نامه را برداشته و نوشته های جنک را می‌خواند. جنک نوشته که پدر بچه ی جرن است و از جمره عذرخواهی کرده.

آن شب جمره به اتاق خالی ندیم میرود و به یاد او گریه می‌کند. صبح روز بعد، جمره آماده شده و از نگهبان میخواهد که او را نزد آگاه (به مزرعه) ببرد. داملا نامه را روی تخت جنک می‌اندازد و جنک با دیدن او می‌فهمد که نامه را خوانده است. داملا با حالی آشفته از خانه خارج می‌شود و جیوان با دیدن حال او، همراهی اش می‌کند. جیوان میخواهد حرفی به داملا بزند که به کسی نگفته است. اما داملا نمیخواهد راز دیگری بشنود و تمایلی به حرف زدن ندارد. تا اینکه گوشی جیوان زنگ میخورد. دوست جیوان برایش در روستا کار پیدا کرده است و جیوان قصد دارد برای همیشه از آنجا برود. او دیگر از این موضوع حرفی به داملا نمی‌زند.

شنیز به همراه وکیلش فرم درخواست طلاق را پر می‌کند تا به آگاه بفرستد. جنک از کار مادرش تعجب می‌کند. شنیز می‌گوید که دوباره ریسک می‌کند تا قدرتش را بدست بیاورد. او فکر می‌کند با اینکارش آگاه، فرم را پاره کرده و به خانه بازمی‌گردد. فرم به شرکت و به دست آگاه می‌رسد. جنک نزد پدرش میرود تا مانع جدایی پدرمادرش شود. اما آگاه حرفی از جدایی نمی‌زند و از سختی های متاهل بودن می‌گوید. جمره در مزرعه با روانپزشک ندیم روبرو می‌شود. دکتر در مورد حال ندیم به جمره می‌گوید: « ندیم از ازدواج شما عصبانیه و با این خشم داره پیشرفت میکنه.» دکتر میخواهد از رابطه بین جمره و ندیم چیزی بفهمد اما جمره از احساسش حرفی نمی‌زند.

/ قسمت ۶۶ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

معرفی بازیگران و نقش هایشان در سریال استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو