مردان در یک رابطه عاشقانه چه چیزی می خواهند

منبع: مینویسم

92

1399/1/14

20:45


مردان در یک رابطه عاشقانه چه چیزی می خواهند

این که آیا شما به تازگی وارد یک رابطه شده اید یا ده ها سال در آن بوده اید، مفید است که بدانید مردان در یک رابطه چه چیزی می خواهند. به سادگی می توان فرض کرد که آن ها دقیقا همان چیزی را که می خواهند که شما می خواهید، اما این مورد همیشه دقت را اثبات نمی کند.

درک چگونگی عملکرد ذهن مرد در کل رابطه می تواند مفید باشد.

در زیر روش های مختلفی در مورد اینکه یک مرد چه چیزی در رابطه می خواهد، برای او ارائه شده است. اگر بتوانید تمام این موارد را در رابطه خود به کار بگیرید، می توانید تضمین کنید که رابطه شما سالم خواهد بود و مرد شما از تلاش شما خواهد کرد.

 

مردان در یک رابطه عاشقانه چه چیزی می خواهند : 

جذابیت

در حالی که ممکن است این توصیه بسیار واضح به نظر برسد، اما بسیاری از افراد به راحتی در روابطی قرار می گیرند که بسیار مناسب می باشند، حتی اگر هیچ جذابیتی نداشته باشند. در اوایل رابطه، روش هایی وجود دارند که می توانید به صورت غیرعمد جذابیت او را برای خود کم کنید.

اگر شما بیش از حد نیازمند یا متقاضی باشید، این مورد ممکن است اتفاق بیفتد. اگر او را بیش از حد دور کنید یا با او بازی های ذهنی کنید، در نهایت می تواند جذابیت خود را برای شما از دست بدهد. ناامیدی یک قاتل بزرگ برای جذابیت می باشد. در حالی که شما باید مایل به انجام کارهایی برای او باشید، باید احترام خود را نیز حفظ کنید.

بنابراین چگونه در صورت وجود یک جذابیت را حفظ می کنید؟ خودتان باشید و بگذارید تمام چیزها به صورت طبیعی اتفاق بیفتند. اجازه دهید روحیه جالب و آرام شما بدرخشد. مردان عاشق اعتماد به نفس هستند و زمانی که می توانید، اجازه دهید تمام چیزها در پشت شما قرار بگیرند. جذابیت همه چیز به نظر نمی رسد. این مورد در مورد نگرش شما نیز می باشد.

نیازی به گفتن نیست، نگرش مثبت در مورد زندگی جذاب است، در حالی که یک نگرش منفی به صورت پیوسته در مورد چیزها می تواند یک خاموشی عظیم برای مردان به ارمغان بیاورد. اگر مثبت باشید، احتمالا او نیز احساس مثبت بودن خواهد کرد و این مورد به روابط شما کمک می کند.

سعی نکنید در روابط خود اجبار یا عجله داشته باشید. اگر بیش از حد سعی کنید او را تحت تأثیر قرار دهید یا با عجله راه رابطه را طی کنید، ممکن است در نهایت او را خاموش کنید و او را بترسانید.

 

صمیمیت عاطفی

بیشتر آقایان دوست ندارند تمام احساسات خود را نشان دهند، اما تعداد کمی از افراد وجود دارند که می توانند با شما درد دل کنند. موارد دیگر باید افرادی باشند که بتوانند درد دل کنند. چیزی که یک مرد واقعا در یک رابطه می خواهد، این است که شما فضای امن او باشید.

یک علامت در مورد روابط قوی این است که او می تواند با شما درد دل کند. اگر این اتفاق بلافاصله رخ نداد، نگران نباشید. بعضی اوقات می تواند سال ها طول بکشد تا این نوع صمیمیت عاطفی شکل بگیرد.

او باید بداند که اگر در مقابل شما از هم بپاشد و گریه کند، این کار باعث نفرت شما نمی شود. اگر کاری کنید که که او نتواند در برابر شما آسیب پذیر باشد، اعتماد او به شما از بین خواهد رفت. یک مرد، زنی را می خواهد که بتواند ترک های زره ​​او را ببیند و باز هم او را دوست داشته باشد.

صمیمیت عاطفی همچنین در مورد احساساتی که شما و افراد مورد نظر شما نسبت به یکدیگر دارید، صدق می کند. نترسید که به او بگویید که به او اهمیت می دهید، به خصوص که رابطه بعدا پیشرفت می کند.

اگر یک پسر بخواهد در یک رابطه باشد، این مورد بدین معنا است که او تنها صمیمیت جسمی را نمی خواهد. او می خواهد از نظر عاطفی نیز به شما نزدیک باشد. و این مورد بدین معنا است که او قلب شما را می خواهد.

 

احترام

سر و کله زدن و اذیت کردن جنس مخالف، می تواند آسان و حتی گاهی سرگرم کننده باشد، اما در مورد افراد مورد علاقه باید مراقب باشیم. می توانید یک یا دو شوخی کنید، اما احساسات مرد خود را در نظر بگیرید.

همه ما کلیشه های جنسیتی را که وجود دارند، شنیده ایم. به خودتان لطف کنید و فرد مورد نظر خود را تحقیر نکنید. شما احتمالا دوست ندارید او را تحقیر كنید. بعضی اوقات ممکن است این اتفاق به صورت تصادفی رخ دهد. در مورد بیش از حد انتقادی بودن نسبت به او، مراقب باشید. خوب نیست که باعث شوید او نسبت به شما احساس خوبی نداشته باشد.

برای تعداد خوبی از مردان، احترام و عشق دست به دست هم می دهند. این مردان در زندگی عاشقانه خود احتیاج به احترام دارند و احترامی که شما به او نشان می دهید، عشق شما را نیز به او نشان خواهد داد.

بعلاوه، اگر به او احترام نمی گذارید، آیا واقعا او را دوست دارید؟ اگر به او احترام نمی گذارید، در این صورت او احساس عدم دوست داشتن، اضطراب و ناامیدی خواهد کرد.

بخش دیگری از احترام، دیدن او برابر با خود است. این مورد بدین معنا است که مانند کودک با او رفتار نکنید. با او مانند یک پسربچه رفتار نکنید و او را با مردانی مقایسه کنید که قوی تر، باهوش تر، خوش تیپ تر، ثروتمندتر و غیره هستند. به یاد داشته باشید که مردم سزاوار احترام هستند و این احترام برای افرادی که در یک رابطه هستند، دو برابر می باشد.

از نحوه برخورد خود نسبت به جنس مخالف آگاه باشید. در حالی که شما باید بتوانید دوستان دیگری داشته باشید، اما معمولا معاشرت با افراد دیگر، خواه مرد شما نیز در آنجا حضور داشته باشد یا خیر تا این معاشرت را ببیند، موهن به نظر می رسد.

بهترین قانون این است که در نظر بگیرید که چگونه می خواهید در نظر گرفته شوید و آن را در نحوه رفتار خود با مرد مورد نظر در زندگی اعمال کنید. داشتن احساس احترام متقابل و عمیق به یکدیگر برای روابط شما واقعا مناسب خواهد بود.

 

ستایش کردن

همه ما یک ذره خود بزرگ بینی داریم و در مردان نیز متفاوت نیستند. حتی با اعتماد به نفس ترین فرد نسبت به ظاهر می تواند از این اطمینان خاطر مجدد استفاده کند. این که آیا این مورد درباره خود آن ها، شغل آن ها، خوب بودن آن ها در رختخواب یا خوبی برای شراکت در زندگی باشد، مردان دوست دارند مورد ستایش قرار بگیرند.

در حالی که مردان معمولا به ستایش زیاد از طرف زنان احتیاج ندارند، تمجید از افراد مورد نظر آن ها بر اعتماد به نفس و عزت نفس آن ها می تواند تأثیر بگذارد.

مرد خود را به خاطر یک کار خوب که در محل کار یا خانه انجام می دهد، ستایش کنید و به او احساس خوبی نسبت به چیزهایی که در آن خوب است، بدهید. چه او واقعا قوی باشد و چه شوخ، اجازه بدهید که بداند خاص است.

اگر او اصلی ترین نان آور در رابطه است، به او بگویید که از کار سخت او و کارهایی که برای خانواده انجام می دهد، قدردانی می کنید. و اگر او اصلی ترین نان آور در رابطه نیست، به خاطر سایر مشارکت هایی که در زندگی دو نفر به عنوان یک زن و شوهر با هم به اشتراک می گذارید، قدردانی کنید.

مردان دوست دارند با توجه به کارهایی که انجام می دهند، چه بزرگ و چه کوچک، مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند، و همیشه ستایش از طرف فرد مورد نظر بهتر می باشد. این مورد این امکان را به آن ها می دهد که درست کار کنند.

 

پذیرفته شدن

مردان. شما نمی توانید با آن ها زندگی کنید و شما نمی توانید بدون آن ها زندگی کنید. این مورد می تواند ناامید کننده باشد که آن ها همیشه ماشین ظرفشویی را صحیح آماده نکرده و یا از یاد ببرند کارهای کوچکی را انجام دهند که تنها برای شما طبیعت دوم محسوب می شود. اما به هر حال عاشق مرد خاص خود هستی، درست است؟ به او بگویید که شما او را می پذیرید.

بیشتر مردان بالغ به روش خود عمل می کنند و به دنبال کسی نیستند که بخواهد آن ها را به شدت تغییر دهد. مطمئنا، همه ما نقص های خود را داریم و افراد مورد نظر ما می توانند به ما کمک کنند تا افراد بهتری بشویم اما محدودیتی برای آن وجود دارد. نباید بخواهید مرد شما فردی کاملا متفاوت شود.

به یاد داشته باشید، هیچ مرد سالم زنی را نمی خواهد که مانند مادر او رفتار کند. اگر می خواهید یک رابطه سالم برقرار کنید، او را مانند یک کودک و پسربچه در نظر نگیرید. اجازه دهید او مانند یک مرد احساس داشته باشد و او را با شخصیت منحصر به فردی که دارد، بپذیرد. بعلاوه، شما او را به یک دلیل خاص انتخاب کردید.

 

پیوند جسمی

در حالی که زنان به صورت عادی از طریق ارتباطات بهتر اتصال برقرار می کنند، مردان به صورت عادی از طریق صمیمیت جسمی بهتر ارتباط برقرار می کنند. صمیمی بودن بخش مهمی از بسیاری از روابط می باشد.

بسیاری از مردان می خواهند در روابط خود احساس نیاز کنند و اغلب می خواهند نیازهایشان نیز برآورده شود. در حالت ایده آل، این ارتباط جسمی باید وجود داشته باشد زیرا این امر می تواند یک رابطه بسیار قوی ایجاد کند.

زمانی که بیشتر به یک رابطه می پردازید، می توانید به راحتی احساس کنید که شور عشق از بین رفته است. اجازه ندهید که خود را در نارضایتی قرار دهید. آخرین چیزی که می خواهید اتفاق بیفتد این است که پیوند صمیمی در رابطه خود را کنار بگذارید.

این مورد حتی لازم نیست که به صورت کاملا برای صمیمیت در رختخواب اعمال شود. همچنین شامل حرکات کمی مانند لمس کردن و در آغوش گرفتن یکدیگر باشد. باور کنید یا نه، او ممکن است آرزوی لمس کردن شما را حتی در خارج از اتاق خواب داشته باشد.

او حتی ممکن است دست شما را بگیرد تا بداند که شما هنوز برای او حضور دارید. همراه شدن با او از نظر جسمی این است که به صورت عاشقانه نیز با او همراه شوید.

 

عشق

بعضی افراد فکر نمی کنند که مردها هم کمی عشق می خواهند. بعضی از آن ها عاشقانه تر از دیگران می باشند، بنابراین بفهمید که مرد شما در کجا قرار دارد. این انتظارات از شما می تواند در مورد شکلات ها و گل ها نباشد، اما بیان جمله شیرین به صورت گاه و بیگاه از جانب شما یا بوسه بر روی لب ها را گرامی بدارد.

قسمت بزرگی از عاشقانه های بزرگ شگفتی های ناچیزی هستند که مورد انتظار نیستند اما به هر حال تحویل داده می شوند. چیزهایی مانند یک بوسه سریع روی گونه یا یک نوازش ناگهانی. یا حتی می توانید چیزی تحریک آمیزتر مانند یک بوسه پرشور ناگهانی یا گاز گرفتن را امتحان کنید.

انجام حرکات عاشقانه نشان می دهد که شما در رابطه پرشور، خودجوش و سخاوتمند می باشید.

 

امنیت

احساس اطمینان در یک رابطه، همیشه برای طرفین همراه بسیار مهم می باشد. چه چیزی باعث می شود فرد نسبت به رابطه خود احساس امنیت داشته باشد؟ داشتن شریکی قابل اعتماد و صادق مطمئنا می تواند کمک کننده باشد. زمانی که می خواهیم امنیت در یک رابطه برقرار شود، پسر ها تفاوتی با دختران ندارند.

در این مورد فکر کنید. اگر یک پسر شما را به قراری دعوت می کند یا خانه ای با شما دارد، اگر شما تصمیم به پایان رابطه بدون هیچ گونه هشداری بگیرید، این کار ویران کننده خواهد بود. به همین دلیل مهم است که برای او قابل اعتماد و خوش برخورد باشید. به یاد داشته باشید که در اوقات خوب و اوقات بد نیز با او ارتباط برقرار کنید. بدین ترتیب، رابطه شما به صورت ضعیف ادامه نمی یابد.

تعهد قسمت مهمی از یک رابطه مطمئن می باشد. مهم است که هر دوی شما در مورد شرایط رابطه خود به توافق برسید و برای حفظ رابطه قوی تلاش کنید. اگر یک نفر تلاش خود را متوقف کند، این رابطه شروع به فروپاشی خواهد کرد.

 

بلوغ عاطفی

اگر در یک رابطه هستید، باید به اندازه کافی پیر باشید تا مانند یک فرد بالغ، ۱۶ سال یا ۶۰ ساله رفتار کنید. جای تعجب نیست که مردان در یک رابطه بلوغ عاطفی بخواهند. این مورد بدین معنا است که زمانی که شرایط سخت می شود، مانند کودک رفتار نکنید. در مورد آن فکر کنید چرا یک مرد عادی باید زنی را که مانند کودک عمل می کند بخواهد، در حالی می تواند با زنی که مانند یک فرد بالغ عمل می کند، رابطه بهتری داشته باشد؟

برای اینکه در رابطه خود از نظر عاطفی بالغ باشید، به یاد داشته باشید که همیشه با همسرتان ارتباط برقرار کنید و به احساسات او احترام بگذارید. خیلی سریع بر اساس احساسات خود عمل نکنید. اگر ناراحت یا ناامید شدید، خیلی سریع عمل نکنید.

نقطه مقابل کسی که بلوغ عاطفی دارد، کسی است که بازی می کند.

برای مثال، شما دوست پسر خود را عصبانی می کنید و به جای اینکه در مورد آن با او صحبت کنید، چندین روز او را نادیده می گیرید، این کار او را متعجب می کند که چه اشتباهی رخ داده است.

یک مرد کسی را می خواهد که بتواند به شکلی بالغ با او رفتار کند. به جای اینکه به گونه‌ای واکنش نشان دهید که پشیمان هستید، قدم بردارید و به عقب برگردید و سعی کنید بفهمید که چگونه مشکل را حل کنید. به یاد داشته باشید که یک رابطه احساسی بالغ مناسب می باشد.

 

ارتباط

ارتباط خوب قطعا با بلوغ عاطفی پیوند دارد. برای خوشبختی یک مرد در یک رابطه، شما باید بتوانید ارتباط برقرار کنید، حتی زمانی که ممکن است بخواهید در مقابل او سکوت کنید تا حدس بزند چه اشتباهی رخ داده است.

تا زمانی که هیچ تصوری ندارید که چرا فرد مورد نظر شما ناراحت است، موارد کمی می باشند. کار به نفع خود انجام را دهید و تنها با او صحبت کنید. اگر نیاز به آرام شدن دارید، به او بگویید که دوباره برای صحبت در مورد آن باز خواهید گشت. اما افراد در روابط سالم از برقراری ارتباط صریح و واضح با یکدیگر نمی ترسند.

اگر مشکلی دارید که در رابطه با آن سر و کار دارید، قبل از اینکه دیر شود به او بگویید. به یاد داشته باشید که مردان خواننده ذهن نیستند. در واقع، هیچ کس خواننده ذهن نیست. به همین دلیل است که ارتباط برقرار کردن با افکار و احساسات شما بسیار عالی می باشد. اگر با آنچه که در ذهنتان است، ارتباط برقرار نکنید، در این صورت مشکلی را که در رابطه خود با آن سر و کار دارید، تغییر نخواهید داد.

ارتباط همچنین شامل گوش دادن نیز می باشد. بنابراین به یاد داشته باشید اگر حرفی برای گفتن دارد، به او گوش دهید. در حالی که گفته می شود که آقایان کمتر می خواهند در مورد احساسات خود صحبت کنند، شما همچنین باید به او بگویید که اگر او نیاز به صحبت دارد، در آنجا حضور دارید. مردان احساسات دارند و به عنوان فرد مورد نظر، شما باید آنجا باشید که در صورت نیاز از او حمایت کنید.

به یاد داشته باشید که او را در اطراف خود نگه دارید. این مورد شامل همراه کردن او در برنامه هایی می باشد که شما در کنار هم شرکت می کنید. به خود اجازه ندهید که تمام وقت برای شما دو نفر برنامه ریزی کنید در حالی که او خبر ندارد.

اگر برای یک ملاقات دیر می کنید، به او اطلاع دهید. تا ۳۰ دقیقه یا بیشتر دیر کنید. اکثر آقایان اصلا صبر و حوصله این کار را ندارند.

 

شراکت

اگر مرد بخواهد در یک رابطه باشد، بدین معنا است که او شریک زندگی می خواهد. این مورد بدین معنا نیست که کسی برای شام بیرون بیاید و با او صمیمی شود، بلکه بدین معنا است که بتواند زندگی را با او بسازد و با او تصمیم گیری مهمی داشته باشد.

زمانی که دو نفر شریک زندگی هستند، آن ها به یکدیگر گوش می دهند و برای نظرات یکدیگر ارزش قائل هستند، به ویژه زمانی که صحبت از چیزهای بزرگ در زندگی باشد. شرکا از یکدیگر حمایت می کنند و یکدیگر را ناراحت نمی کنند.

در یک شراکت، دو شخص درگیر باید به یاد داشته باشند که یک نفر نباید تنها سود ببرد، در حالی که شخص دیگر تمام ضررها شامل شود. این مورد می تواند در مورد هر کاری باشد که برای گذراندن زمان مشترک برای به اشتراک گذاشتن مشاغل خانگی در صورت زندگی مشترک استفاده کنید. شراکت بدین معنا است که این کار را با هم انجام دهید.

 

سرگرمی

این که آیا این مورد یک حس ماجراجویی یا یک حس شوخ طبعی ایجاد می کند، چه کسی نمی خواهد در کنار فرد مورد نظر خود سرگرم شود؟ به خصوص مردان دوست دارند که بخندند و در حالی که می توانند با دوستان خود بخندند و شوخی کنند، احتمالا می خواهند با شما بخندند.

این مورد بدین معنا نیست که شما باید تمام چیزهایی را که مردتان با دوستانش خنده دار می دانند، دوست داشته باشید. دو نفر درگیر در یک رابطه می توانند شوخی های درون خود و مجموعه مواردی داشته باشند که می توانند در مورد آن ها بخندند. این همان چیزی است که آن را ویژه تر می کند.

بعلاوه، چه کسی دوست دارد که شریک زندگی خود را خیلی جدی بگیرد؟

توانایی خنداندن یکدیگر یا ایجاد یک وضعیت خنده دار بدین معنا است که می توانید راحت باشید. بدین معنا است که شما نمی ترسید که در مقابل فرد مورد نظر خود راحت باشید.

 

فضا

مهم نیست که یک رابطه چقدر قوی و چقدر شدید و دوست داشتنی باشد، هر فرد نیاز به فضای خاصی دارد. این که آیا شما در ابتدای یک رابطه عاشقانه هستید یا ۱۰ سال است که با قدرت پیش رفته اید، هنوز برای خودتان به زمان نیاز دارید.

احتمالا جای تعجب ندارد که مردان به فضای خود در یک رابطه احتیاج دارند. حقیقت امر این است که مردم بدون توجه به جنسیت به فضای خود نیاز دارند. همه ما به یادآوری و فهمیدن اینکه ما خارج از رابطه خود، به زمان احتیاج داریم.

اگر او سرگرمی ها و علایق خاص خود را دارد، باید بتواند آن ها را بدون احساس گناه انجام دهد، انگار که در کنار شما نیست. در حالی که برای یک زوج خوب است که سرگرمی ها و علایق خود را در کنار هم داشته باشند، اما بعضی اوقات یک مرد می خواهد یک بار در کارهای خود آن را انجام دهد، مهم نیست که چقدر به شما اهمیت می دهد.

زمانی که بحث فضا به میان می آید، هر دو شخص در گیر در رابطه باید درباره آنچه در روابط آن ها تشکیل شده است، صحبت کنند. همه زوج ها یکسان نیستند و همه آن ها نیازهای مختلف خود را خواهند داشت.

ممکن است بعضی از زوج ها در پایان هر روز به تنهایی احتیاج داشته باشند، در حالی که ممکن است سایر زوج ها تصمیم بگیرند که یک بار در هفته یا یک بار در ماه را به صورت جدا از هم بگذرانند. اطمینان حاصل کنید که با هم کار می کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما به عنوان یک زوج بهتر است.

ایده دادن فضا به او می تواند در مراحل اولیه روابط نیز کاربرد داشته باشد. زمان و مکانی را که نیاز دارد، به او اختصاص دهید. واضح است، شما نباید اجازه دهید که او بدون توجه به هدف به شما بچسبد، اما کارهایی مانند ازدواج را در قرار دوم انجام ندهید.

در حالی که صحبت کردن در مورد تعهد طولانی مدت در رابطه مهم می باشد، این مورد، مکالمه ای است که با پیشرفت رابطه می توانید، زمانی که هر دو آماده شدید، در مورد آن صحبت کنید. خیلی زود به او فشار وارد نکنید.

 

نتیجه گیری

در حالی که شما نباید خود را به شدت تغییر دهید تا متناسب با آنچه که مرد از یک رابطه می خواهد، باشید، باید در نظر بگیرید که رابطه یک جاده دو طرفه می باشد.

در پایان روز، مردان می خواهند رابطه ای برقرار کنند که در آن بتوانند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند و جایی باشند که احساس کنند در کنار یک فرد بالغ هستند. قادر بودن به برقراری ارتباط و سازش بعضی از جنبه های یک رابطه بالغ می باشند.

مردان از احترام و داشتن شریک زندگی که با آن ها مشارکت می کنند، قدردانی می کنند. اگر می توانید این کارها را انجام دهید، می توانید با مرد خود رابطه ای شاد و کامل برقرار کنید.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو