زیبایی دندان ها بدون پس انداز، اقساطی

منبع: تاپ تراول

238

1398/4/4

09:54


خرید بلیط هواپیما

خدمات زیبایی دندان

امروزه خدمات زیبایی به خصوص در زمینه دندانپزشکی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در اکثر موارد دیده شده که زیبایی دندان‌ها بیشتر از هر عامل دیگری روی زیبایی چهره‌ی فرد تاثیرگذار بوده است.

خدمات زیبایی دندان

خدمات زیبایی دندان

کامپوزیت دندان

بین خدمات زیبایی دندانپزشکی، لمینت دندان که به دو صورت لمینت سرامیکی و لمینت کامپوزیتی انجام می‌شود، بیشترین تقاضا را دارد. کامپوزیت دندان به دو دلیل نسبت به لمینت سرامیکی دندان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، یکی ارزان بودن آن و دیگری عدم نیاز به تراش دندان. البته ماندگاری لمینت نسبت به کامپوزیت دندان بیشتر است ولی اگر هزینه و سلامت دندان‌ها برایتان مهم است، کامپوزیت دندان را انتخاب کنید. شایان ذکر است که در برخی موارد قبل از انجام کارهای زیبایی، بعضی از دندان‌ها ممکن است نیاز به درمان‌هایی مانند ارتودنسی، عصب کشی، پرکردن دندان و… داشته باشند.

همانطور که گفتیم در لمینت سرامیکی، دندان نیاز به کمی تراش دارد که به دلیل ترس از این موضوع و یا عوارض احتمالی آن بیشتر مردم تمایل به انجام کامپوزیت دندان دارند. البته تراش دندان در لمینت سبب آسیب به مینای دندان و یا موارد دیگر نمی‌شود. لمینت سرامیکی هم نسبت به کامپوزیت مزیت‌هایی دارد که می‌توان به طول عمر بالا و زیبایی و سفیدی بیشتر دندان‌ها اشاره کرد. برای اطلاع از هزینه‌ی حدودی ابتدا باید بدانید که چه تعداد از دندان‌های شما نیاز به کامپوزیت دارد. برای اینکار کافی است جلوی آینه رفته و لبخند بزنید، هر تعداد از دندان‌های شما که مشخص بود باید کامپوزیت شوند.

قیمت هر واحد کامپوزیت دندان حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و هر واحد لمینت حدود ۱ میلیون تومان می‌باشد. بنابراین برای محاسبه‌ی هزینه ونیر کامپوزیت یا لمینت دندان‌های خود کافی است تعداد دندان‌هایی که نیاز به کامپوزیت و یا لمینت دارند را در این اعداد ضرب کنید.

ایمپلنت دندان

در نسل‌های گذشته که کمتر به سلامت دندان‌هایمان اهمیت می‌دادیم و به راحتی از کنار دندان‌های خراب و یا کشیده شده، می‌گذشتیم، شاید به این موضوع فکر نمی‌کردیم که برای کاشت هر دندان در آینده باید پول زیادی که تقریبا بین ۳ تا ۵ میلیون تومان می‌باشد، هزینه کنیم. بله امروزه برای کاشت دندان یا همان ایمپلنت بسته به جنس و کیفیت آن باید بین ۳ تا ۵ میلیون تومان پرداخت شود. یکی از مهمترین خدمات مربوط به زیبایی ایمپلنت است.

ایمپلنت دندان با قرار گیری در فک شما، درست همانند دندان طبیعی شما عمل خواهد کرد. ایمپلنت دندان دارای مراحلی است که طی چند ماه تکمیل خواهد شد.

ایمپلنت برعکس کامپوزیت که در مواردی توسط دندانپزشکان عمومی هم انجام می‌شود، حتما باید توسط متخصص و جراح مربوطه انجام شود و پزشکان عمومی معمولا این کار را انجام نمی‌دهند.

بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان

یکی از به صرفه‌ترین راه‌های سفید کردن دندان، بلیچینگ دندان می‌باشد. این روش برای افرادی که ظاهر دندان‌هایشان خوب است و فقط نیاز به سفید کردن دارد، مناسب است. دندان‌های شما با استفاده از بلیچینگ دو یا سه درجه از وضعیت فعلی خود سفیدتر می‌شوند. بلیچینگ به رو روش بلیچینگ در منزل و بلیچینگ در مطب و یا هردو روش با هم انجام می‌شود. برای انجام بلیچینگ در منزل ابتدا از دندان‌های فرد قالبگیری می‌شود و سپس مواد، قالب‌ها و ابزارهای آن به فرد داده می‌شود تا در منزل و معمولا شب‌ها قبل از خواب در دهان خود بگذارد. معمولا بعد از دو هفته تاثیر آن روی دندان‌ها قابل مشاهده است. بلیچینگ در مطب تاثیر بیشتری نسبت به بلیچینگ در خانه دارد. در روش بلیچینگ در مطب از لیزر برای سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌شود. در بیشتر موارد برای کسب نتیجه‌ی بهتر دندانپزشک توصیه می‌کند که از هر دو روش باهم استفاده شود. قیمت بلیچینگ در مطب حدودا بین ۱ تا ۲ میلیون تومان و در منزل حدودا ۱ میلیون تومان است. مواد مختلفی برای بلیچینگ در بازار تجهیزات دندانپزشکی عرضه می‌شود که بهترین آنها بلیچینگ آمریکایی می‌باشد.

ارتودنسی

ارتودنسی یکی از قدیمی‌ترین و اصولی‌ترین راه‌های درمان در زمینه‌ی دندانپزشکی است. امروزه ارتودنسی در انواع مختلفی از جمله ارتودنسی ثابت، متحرک، سرامیکی، لینگوال، نامرئی و… انجام می‌شود که بیمار می‌تواند با توجه به نیاز، شرایط و نظر دندانپزشک یکی از آنها را انتخاب کند. ارتودنسی روشی مطمئن و دائمی برای منظم شدن و زیبایی دندان‌ها می‎باشد. هزینه ارتودنسی هم با توجه به نوع آن بین ۳ تا ۸ میلیون تومان است.

و اما بحث هزینه‌ها

همانطور که می‌دانید هزینه‌های دندانپزشکی خصوصا خدمات زیبایی دندان زیاد است. اما نگران این موضوع نباشید زیرا برخی از دندانپزشکی‌های معتبر خدمات زیبایی خود را به صورت اقساطی نیز ارائه می‌دهند. یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی اقساطی، کلینیک دندانپزشکی سیب سفید است که در محدوده‌ی جنت آباد مرکزی می‌باشد که تمرکز زیادی روی کارهای زیبایی دارد. معمولا برای اقساطی کردن هزینه‌ها، داشتن چک الزامی است.

به خاطر داشته باشید که همیشه قبل از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی برای انجام کارهای زیبایی، از کیفیت موادی که قرار است برای انجام کار شما استفاده شود، اطمینان حاصل نمایید. به عبارت دیگر در ویزیت اولیه از دندانپزشک بخواهید تا مواد را به شما نشان دهد و توضیحاتی در خصوص جنس و کشور سازنده آن بدهد. دلیل تاکید بر این موضوع این است که متاسفانه در برخی کلینیک‌ها برای کاهش هزینه ممکن است موادی را برای دندان‌های شما مورد استفاده قرار دهند که به جای اینکه ۵ تا ۸ سال کارایی داشته باشد و آسیبی به دندان‌های شما نزند، در کمتر از ۳ سال خراب شده و نیاز به تعویض خواهند داشت.

امروزه بازار شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام بسیار داغ است و یک نکته‌ی مهم که حتما باید به آن دقت کنید این است که فریب تصاویر پر زرق و برقی که هر روز در اینستاگرام و سایر شبکه‌ها و تبلیغات می‌بینید رانخورید. خیلی از این تصاویر ویرایش و ادیت شده‌اند و یا با نورپردازی‌های بسیار حرفه‌ای عکاسی شده‌اند. بهترین کار این است که با کلینیک دندانپزشکی مورد نظر خود هماهنگ کنید تا هنگامی که در حال انجام کار هستند به آنجا مراجعه کنید و از نزدیک شاهد نمونه کار آن کلینیک باشید. انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی از طریق گوگل بسیار بهتر و مطمئن‌تر از شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید در غرب تهران از معتبرترین و بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در زمینه‌ی خدمات زیبایی مانند ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت دندان، لمینت دندان، بلیچینگ دندان و… می‌باشد که به صورت اقساطی تمامی خدمات زیبایی خود را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اقساط این کلینیک می‌توانید با شماره‌های ۴۴۴۶۱۴۷۱ و ۴۴۴۵۱۴۵۳ تماس بگیرید.


  تبلیغات   

          هتل انقلاب تهرانرزرو هتل ارزان | هتل های مشهد | اقامت اروپا


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو