آراس بولوت بازیگر نقش یاماچ در سریال ترکی گودال کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

آراس بولوت بازیگر نقش یاماچ در سریال ترکی گودال کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام


منبع: کولاک

662

1399/1/20

18:41


آراس بولوت بازیگر نقش یاماچ در سریال ترکی گودال کیست؟ به همراه بیوگرافی و اینستاگرام آراس بولوت بازیگر مشهور ترک همچنین نکاتی از زندگی شخصی. نقش کلیدی سریال سریال ترکی گودال Çukur آراس بولوت ایفا می کند. سریالی که محبوبیت زیادی در ترکیه دارد . یکی از متفاوت ترین سریال ها به لحاظ مضمون و داستانی ست. این سریال به موضوع مواد مخدر و قاچاقچیان و زندگی عجیب این افراد می پردازد و در دل خود چند روایت عاشقانه نیز دارد. در این سریال ارکان کولچاک بازیگر مشهو ترکیه ای در نقش صالح کوچوالی بازی می کند.

آراس بولوت بازیگر نقش یاماچ در سریال ترکی گودال

آراس بولوت بازیگر نقش یاماچ در سریال ترکی گودال

آراس بولوت اینملی (Aras Bulut Iynemli) ۲۵ آگوست سال ۱۹۹۰ در شهر استانبول ترکیه به دنبا آمد. او یک خواهر بزرگتر به نام یشیم (Yeşim) و یک برادر بزرگتر به نام ارکان (Orcun) دارد. برادر بزرگتر او یک بازیگر تئاتر است و خواهر بزرگتر او در رشته صداپیشگی و خوانندگی فعالیت می کند.

نام پدر او چنگیز و نام مادر او سوتاپ است. او مقطع دبیرستان را در دبیرستان آناتولیایی بشیکتاش به پایان رساند.او توانست جایزه OSS در ترکیه را ببرد و در بین ۱۰۰ دانش آموز برتر ترکیه قرار بگیرد.

پس از پایان دوران دبیرستان توانست در رشته هوانوردی وارد دانشگاه فنی استانبول (Istanbul Technical University) شود. اما آراس بولوت اینملی نتوانست مقطع دانشگاه را در موعد مقرر به پایان برساند چون در میانه تحصیل وارد حرفه بازیگری شد. قد آراس بولوت اینملی (Aras Bulut Iynemli) 182 سانتی متر و وزن او ۷۰ کیلوگرم است. رنگ چشم های او قهوه ای و رنگ موهای او قهوه ای روشن است.

فعالیت حرفه ای

آراس بولوت در کلیپ های تبلیغاتی بسیاری حضور پیدا کرد. در ادامه تعدادی از شرکت هایی که او با آنها همکاری کرده به ترتیب زیر است: Adsl, Sprite, Sprite, Eti Crax, Nescafe.

او با بازی در کلیپ تبلیغاتی شرکت پاتوس توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. یکی از این افراد زینب گونای تن (Zeynep Günay Tan) کارگردان مطرح ترک بود. این آشنایی باعث شد که از آراس در یکی از سریال هایش دعوت به همکاری کند. او در سریال زمان گذرا به ایفای نقش مته (Mete) پرداخت.

در سال ۲۰۱۳ آراس بولوت افتخار حضور در سریال تاریخی و باشکوه حریم سلطان را پیدا کرد. او در این سریال نقش شاهزاده بایزید یکی از فرزندان سلطان سلیمان را بازی کرد که مورد توجه عموم واقع شد.

همچنین آراس بولوت توانست در فیلم محمود و مریم که به صورت مشترک بین ترکیه و آذربایجان ساخته شد حضور پیدا کند. این فیلم بر اساس رمانی از الچین افندییو (Elçin Efendiyev) ساخته شد.

آراس در سال ۲۰۱۶ در سریال “درون” به کارگردانی اولوچ بایراکتار (Uluç Bayraktar) به ایفای نقش پرداخت. او در سریال گودال با دیلان چیچک دنیز و کوبیلای آکا و بونجوک ییلماز همبازی است.

جوایز

آراس بولوت اینملی (Aras Bulut Iynemli) در نظر بیشترین منتقدین یکی از باهوش ترین بازیگران ترک لقب گرفته که توانسته با این سن کم چنین جایزه هایی را از آن خود کند.

۲۰۱۱- در جشنواره تلویزیون ترکیه (TelevisionDizisi.com) موفق به کسب جایزه بهترین نقش مکمل مرد شد.

۲۰۱۱- در جشنواره تلویزیونی در آنتالیا (Antalya Television Awards) موفق به کسب جایزه بهترین نقش مکمل مرد شد.

۲۰۱۴- در نوزدهمین جشنواره صدری آلیشیک (۱۹th Sadri Alışık Awards) جایزه بهترین بازیگر با آینده درخشان را کسب کرد.

همسر و روابط عاطفی

بر اساس خبر هایی که از رسانه ها به دست آمده است آراس بولوت اینملی که برخی او را با نام مختصر یاماچ می نامند، اکنون با بیگه اونال رابطه دارد. خبر ارتباط آنها در سال ۲۰۱۵ پخش شد و تا کنون توانسته اند این رابطه را حفظ کنند. رابطه آنها بسیار صمیمی و رمانتیک است.

اینستاگرام

iynemliarasbulut@

صفحه شخص اینستاگرام آراس بولوت اینملی (Aras Bulut Iynemli) در حال حاضر نزدیک به ۶٫۲ میلیون نفر مخاطب (دنبال کننده) دارد. بدون شک این عدد با توجه به هوش سرشار این بازیگر ثابت نخواهد ماند و افزایش چشمگیری خواهد داشت. در ادامه تعدادی از عکس های این بازیگر را برای شما عزیزان قرار داده ایم امید است که مورد توجه شما واقع شود. اگر تمایل دارید که از زندگی این بازیگر ترک به صورت لحظه به لحظه اطلاع پیدا کنید توصیه می کنیم که به پیج شخصی او در اینستاگرام سری بزنید.

فیلم ها

۲۰۱۷ – Lord of the Seagulls (Motion Picture)
۲۰۱۷ – Çukur (Yamaç Koçovalı) (TV Series)
۲۰۱۶ – Inside (Mete) (TV Series)
۲۰۱۴ – Coming Soon (Aras Bulut İynemli) (Motion Picture)
۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ – Maral (Sarp) (TV Series)
۲۰۱۳ – Are We OK (İhsan) (Motion Picture)
۲۰۱۳ – Magnificent Century Season 4 (Şehzade Bayezid) (TV Series)
۲۰۱۲ – Mary and Mary (Mahmut) (Motion Picture)
۲۰۱۰ – ۲۰۱۲ – It Is Such A Time (Mete Akarsu) (TV Series)
۲۰۰۹ – Acacia Stop 2nd Season (Şener) (TV Series)
۲۰۰۸ – Back Streets Season 3 (Şener) (TV Series)


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی گودال Çukur


⇐ برای خواندن موارد به روز شده بیشتر به لینک برچسب های بیوگرافی بازیگران ترکیه ، سریال ترکیه ای ، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو