ماجرای خیانت ندا جناب به همسر سابقش و اخراج شدن توسط شبخیز چه بود؟!

منبع: کولاک

2,327

1398/4/5

09:36


مجله اینترنتی کولاک: ماجرای خیانت ندا جناب به همسر سابقش و دیپورت شدن توسط شبخیز چه بود؛ راز عجیبی است از زندگی مجری مشهور شبکه “من و تو”. برخی منابع خبری فارسی زبان در حارج از کشور چند سال قبل ندا جناب مجری شبکه من و تو برای درخواست مجری گری به تلویزیون فارسی زبان ایران مراجعه کرده اما درخواستش توسط حمید شبخیز مجری ایرانی ساکن آمریکا از این تلویزیون رد شد!

ماجرای خیانت ندا جناب به همسر سابقش

ماجرای خیانت ندا جناب به همسر سابقش

 

چندی قبل هم در شبکه های اجتماعی شایع شده بود این مجری با خیانت به همسرش از وی جدا شده است. در سالهای اخیر اخبار حاشیه ای زیادی در خصوص مجریان شبکه من و تو منتشر می شود.

ندا جناب ٢٣ فروردین سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته کارشناسی رشته حقوق از دانشگاه آزاد نجف آباد است. ندا جناب بعدها در رشته مدیریت رسانه (مدیا) تحصیل کرد. او از کودکی به کار در تلویزیون علاقمند بوده و در دوران دانشجویی در ایران با گروه‌ های فیلمبرداری همکاری می‌ کرده است در لس آنجلس نیز از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در برخی از شبکه تلویزیونی خارج از ایران (مانند تپش) مجری و گزارشگر بود.

ندا جناب در ایران یکبار ازدواج کرده و صاحب دختری بنام نیکی است اما این ازدواج دوام نمی آورد و او بعد از طلاق به خارج از کشور مهاجرت می کند. گفته می شود یکی از دلایل مهاجرت ندا جناب خیانت او به همسرش بوده است. ندا جناب در زندگی خارج از کشور ابتدا ازدواج خود را مخفی نگه میداشت اما بعد از گذشت مدتی عکس هایی از دخترش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو