نحوه آميزش براي پسردار شدن

منبع: اوما

130

1399/2/5

11:01


نحوه آميزش براي پسردار شدن

آیا شما نیز از خانواده هایی هستید که جنسیت فرزندتان برایتان مهم است و دوست دارید پسر دار شوید؟ انجام تعیین جنسیت فرزند قبل از انجام لقاح تنها در حالت های آزمایشگاهی ممکن است. اما محققان به این نتیجه رسیده اند که برخی از موقعیت های رابطه جنسی نیز در تعیین جنسیت فرزند تاثیرگذار هستند. از این رو گروه سلامتی اوما تصمیم گرفت این موقعیت ها را برای افراد علاقه مند به جنسیت فرزند پسر توضیح دهند تا شانس بیشتری برای پسردار شدن داشته باشند.

جنسیت جنین چگونه تعیین می شود؟

برای برخی از پدر و مادرها مهم است که بدانند چگونه می توان جنسیت جنین را تعیین کرد و چگونه می توان از موقعیت های مختلف در رابطه جنسی برای تعیین جنسیت کمک گرفت. تئوری اصلی استفاده از موقعیت های جنسی مختلف برای بارداری هر جنسیتی بر این واقعیت استوار است که سلول های اسپرم مرد و زن چگونه حرکت می کنند و لقاح به چه شکلی انجام می شود؟(زمان تشکیل اندام تناسلی جنین پسر).

برای آن که فرزند شما پسر باشد باید سلول های اسپرم مرد که حاوی کروموزوم Y هستند، با کروموزوم X در سلول تخمک زن ترکیب شوند تا نطفه یک پسر با کرومزوم  (XY) تشکیل شود. از طرف دیگر، اگر سلول های اسپرم مرد که حاوی کروموزوم X است با کروموزوم X سلول تخمک ترکیب شود  نطفه یک دختر با کروموزوم (XX) تولید می شود. یکی دیگر از تفاوت های اصلی که سلول های اسپرم مرد با اسپرم زن دارند این است که سلول های اسپرم مردانه کوچکتر هستند، اما در مقایسه با سلول های اسپرم زنانه سریع تر شنا می کنند. از سوی دیگر، سلول های اسپرم زنانه اندکی آهسته تر هستند، اما سخت تر هستند و عمر طولانی تری نسبت به سلول های اسپرم مرد دارند (برای پسردار شدن مرد چه بخورد؟).

برای آن که فرزند شما پسر شود باید اسپرم مرد سریعا به تخمک قابل باروری برسد زیرا کروموزوم Y عمر کوتاهی دارد و اگر مسیر رسیدنش به تخمک طولانی شود از بین رفته و در صورت بارداری جنسیت فرزند دختر می شود. به همین دلیل موقعیت های رابطه جنسی در رساندن سریع کروموزوم Y به تخمک زنانه یعنی کروموزوم X نقش دارند.

مقاله پیشنهادی اوما: 12 راه پسردار شدن قبل از بارداری

موقعیت آمیزش برای پسردار شدن

به طور کلی هر موقعیت جنسی که باعث نفوذ عمقی تر آلت تناسلی مردانه در رحم زن شود، احتمال پسردار شدن را افزایش می دهد. بهترین موقعیت های آمیزش جنسی برای پسردار شدن عبارتند از:

1.رابطه جنسی از پشت

این روش به عنوان "سبک سگی" شناخته شده است و به زوج ها کمک می کند تا شانس بیشتری برای پسردار شدن داشته باشند زیرا آلت مردانه نفوذ بیشتری خواهد داشت و احتمال رسیدن کروموزوم Y به کروموزوم X افزایش می یابد.

2. داشتن رابطه جنسی در حالت ایستاده یا نشسته

داشتن رابطه جنسی در حالت ایستاده یا نشسته باعث می شود نفوذ به صورت عمیق تر انجام شود. در نتیجه اسپرم مردانه سریع تر تخمک زنانه را بارور می کند. نظریه دیگری که درباره این حالت وجود دارد این است که زمانی که دراز کشیده نیستید، اسپرم مجبور است در جهت مخالف گرانش شنا کند و این باعث می شود اسپرم مرد سریع تر نسبت به اسپرم زن شنا کند و احتمال پسردار شدن را افزایش دهد.

نحوه آمیزش برای پسردار شدن

3. موقعیتی را انتخاب کنید که ارگاسم برای خانم آسان تر باشد، مانند نشستن زن روی مرد

صرف نظر از توجه به لذت بخش تر بودن رابطه جنسی برای خانم ها در این حالت، انتخاب موقعیتی که به زن اجازه دهد ارگاسم راحت تری داشته باشد می تواند منجر به پسردار شدن شود. هر زمان که زن ارگاسم داشته باشد، واژن او قلیایی می شود و کروموزوم Y اسپرم مردانه محیط قلیایی را بهتر از اسپرم زنانه تحمل می کند و دیرتر از بین می رود. بنابراین شانس بیشتری برای پسردار شدن وجود دارد. برای پسردار شدن توصیه می شود در رابطه جنسی خانم بالا قرار گیرد زیرا می تواند سرعت و عمق نفوذ  مایع منی را کنترل کند که باعث می شود راحت تر ارگاسم انجام شود و شانس پسردار شدن زیاد می شود.

 

سخن آخر

انتخاب موقعیت جنسی تنها عامل تاثیرگذار در تعیین جنسیت فرزند نیست و عوامل دیگری مانند ویژگی های جنسی زن و مرد در بدنشان و همچنین تغذیه زن و مرد نیز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین در زمان هایی که خانم ها به اوج لذت جنسی یعنی ارگاسم کامل می رسند احتمال باردار شدن فرزند پسر بیشتر است. بنابراین بهتر است رابطه هایی که برای بارداری انجام می شود در محیطی آرام و بدون استرس و خستگی انجام شوند.

تهیه و تنظیم: گروه سلامت اوما

منبع: sg.theasianparent.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو