راز‌های جالب از حقایق زندگی آنجلینا جولی + عکسهای جدید

راز‌های جالب از حقایق زندگی آنجلینا جولی + عکسهای جدید


منبع: ستاره

551

1399/2/24

22:32


حواشی حقایق زندگی آنجلینا جولی، به عنوان یک بازیگر سرشناس و محبوب هالیوودی، همواره جزء پرطرفدارترین تیترها بوده‌است. برخی از ناشنیده‌ها درباره‌ی آنجلینا را در این مطلب بخوانید.

حقایق و راز‌های جالب از زندگی آنجلینا جولی + عکس‌های جدید


ستاره | سرویس چهره‌ها - کمتر کسی را می‌توان یافت که آنجلینا جولی زیبا و فوق‌العاده جذاب را نشناسد. اگرچه قبلا به عنوان دختر «جون وایت» شناخته می‌شد، اما زمانی که بازیگر نقش «ملیفیسنت» در دهه ۱۹۹۰ به فرش قرمز راه یافت، به شهرت زیادی رسید. جولی همیشه در مرکز توجه‌ها بوده؛ با این وجود نسبت به زندگی شخصی‌اش بسیار محتاطانه عمل کرده و کمتر پیش می‌آید که حقایقی را در رابطه با زندگی خود فاش کند. اما این موضوع، طرفداران و البته رسانه‌ها را از پیگیری زندگی این بازیگر محبوب، باز نداشته است. آنجلینا پس از آنکه به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم «Girl Interrupted»، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد، در صنعت سرگرمی به نام درخشانی رسید. در این مطلب، نگاهی می‌کنیم به برخی از حقایق زندگی آنجلینا جولی که کمتر شنیده‌اید.
 

حقایق و راز‌های جالب از زندگی آنجلینا جولی

۱. در لس‌آنجلس متولد شد، اما کودکی خود را در نیویورک گذراند

کودکی آنجلینا جولی

توصیف آنجلینا به عنوان «دختر دره» اشتباه است. در حقیقت این بازیگر حداقل ۵ سال از عمر خود را در پالیزاد‌های نیویورک گذرانده ‌است. او زمانی که تنها ۶ سال داشت به آن‌جا نقل مکان کرد. به گفته‌ی خود او، بسیاری از شادترین خاطرات آنجلینا جولی در «Big Apple» رقم خورده‌اند.

۲. آنجلینا پیش از شروع بازیگری، می‌خواسته «متصدی کفن و دفن» شود!

آنجلینا جولی در نوجوانی

 

به جرات می‌توان گفت که آنجلینا جولی همواره زنی عصبی بوده است. او به عنوان یک نوجوان، بسیار پرخاشگر بود و بسیار علاقه‌مند به مرگ. برخی ادعا کرده‌اند که این شیفتگی در نتیجه‌ی درگذشت مادربزرگش بوده ‌است. به دلیل علاقه به مرگ و میر، آنجلینا با هدف اشتغال به شغل «متصدی کفن و دفن» شروع به تحصیل کرد.

۳. آنجلینا در ۱۴ سالگی با دوست پسرش زندگی می‌کرد

راز‌های جالب از حقایق زندگی آنجلینا جولی + عکسهای جدید

 

اگرچه آنجلینا جولی در نوجوانی بسیار عصیانگر و ساختارشکن بوده، اما همزمان بسیار با احساس عمل می‌کرد. به طوری که در ۱۴ سالگی وارد یک رابطه‌ی متعهدانه شد که ۲ سال به طول انجامید. این رابطه به قدری عمیق بود که مادر آنجلینا به پسر اجازه داد با آن‌ها و در خانه‌شان زندگی کند.

۴. آنجلینا در دهه بیست سالگی اعتیاد خود را ترک کرد

آنجلینا جولی در مرکز ترک اعتیاد

آنجلینا جولی به رسانه‌ها گفته است که وقتی فقط ۲۰ سال داشت، تقریبا هر نوع ماده مخدر موجود را امتحان کرده ‌است. او همچنین با نوعی «اختلال در خوردن تشخیص داده نشده» دست و پنجه نرم می‌کرده و با احساس ناپایداری‌اش از خود کنار می‌آمده. آنجلینا به دلیل مشکلات بهداشت روانی درمان نشده، دارو‌های مخدری را به صورت خود درمانی و بدون تجویز پزشک امتحان می‌کرده اما آن را ترک کرده است.

۵. «Tomb Raider» فیلمی بود که زندگی آنجلینا را تغییر داد

آنجلینا جولی در تام ریدر

بازی در نقش «لارا کرافت» در فیلم «Tomb Raider» در سال ۲۰۰۱، نقطه عطف مهمی در زندگی آنجلینا جولی بود. از آنجا که فیلم‌برداری این فیلم در کامبوج بود، آنجلینا عاشق این کشور جنوب شرقی آسیا شد و از یک پرورشگاه در آن‌جا بازدید کرد. آنجا همان یتیم‌خانه‌ای بود که او اولین فرزند خود «مادوکس» را به فرزندی پذیرفت. بعد از آن، او شروع به انجام کار‌های بشردوستانه کرد.
 

 

۶. آنجلینا با پدر مشهور خود یک رابطه پر فراز و نشیب داشت

آنجلینا جولی و پدرش

مشکلات رابطه‌ی آنجلینا جولی و جان وایت از زمانی شروع شد که جان و مادر آنجلینا از یکدیگر جدا شدند. او تنها یک نوزاد بود که پدرش آن‌ها را ترک کرد. آن‌ها تا اوایل دهه‌ی اول قرن بیستم، با یکدیگر بیگانه بودند تا اینکه جان دخترش را «به طور جدی پریشان» توصیف کرد. بعدها گزارش شد که آن‌ها شروع به صحبت کردن با یکدیگر کرده‌اند.

۷. آنجلینا یک برادر دارد که او هم در صنعت سینما مشغول است

حقایق زندگی آنجلینا جولی و برادرش

«جیمز هَوِن» از زمانی که خواهرش را روی فرش قرمز بوسید، دیگر مورد توجه واقع نشده‌است. اگرچه او همچنان به عنوان بازیگر و کارگردان در این صنعت به فعالیت خود ادامه داد. آنجلینا در مراسم اسکار ۲۰۰۰، هنگامی که تصمیم گرفت بوسه‌ای بر لب‌های برادرش بزند، به سرتیتر خبر‌ها تبدیل شد!

۸. کوچک‌ترین دختر آنجلینا در فیلم ملیفیسنت بازی کرده‌است

آنجلینا جولی و دخترش در فیلم ملیفیسنت

آنجلینا در مصاحبه‌ای خاطر نشان کرد که همه‌ی کودکانی که در نقش «Baby Aurora» بازی کردند، در مقابل چهره‌ی او در فیلم، به گریه می‌افتادند. به همین علت «ویویان مارکلین جولی-پیت»، جوانترین دختر آنجلینا، تنها کودکی بود که بدون ترس از ملیفیسنت قدرتمند، می‌توانست این نقش را بازی کند.

۹. او هنوز با همسر سابقش، برد پیت، صاحب یک کارخانه است

آنجلینا جولی و برد پیت

 

در سال ۲۰۱۱، این زوج که گاهی توسط رسانه‌ها «Brangelin»، ترکیب ابتدای نام‌های برد و آنجلینا، نامیده می‌شدند، املاک «Château Miraval» و تاکستان آن را خریداری کردند، این ملک و تاکستان در فرانسه واقع شده‌است. آن‌ها با وجود آنکه برد پیت و آنجلینا یکدیگر جدا شده‌اند در آنجا یک کارخانه نوشیدنی سازی به راه انداخته‌اند.
 
 

عکس های زیبا از انجلینا جولی

 
برخی از جدیدترین تصاویر آنجلینا جولی را در ادامه می‌بینید:
 

آنجلینا جولی و فرزندانش

 

آنجلینا جولی همراه با برد پیت در اسکار

 

آنجلینا جولی در حال سخنرانی

 

آنجلینا جولی و روابطش

 

راز‌های جالب از حقایق زندگی آنجلینا جولی + عکسهای جدید

 

 

سخن پایانی

آنچه خواندید برخی از حواشی و حقایق زندگی آنجلینا جولی بود که شاید کمتر به آن‌ها پرداخته شده باشد. در صورتی که به حقایق جالب بازیگران و سلبریتی‌ها علاقه‌مندید، توصیه می‌کنیم به مطلب «سلبریتی‌های خارجی در دوران مدرسه چه شکلی بودند؟» نگاهی بیندازید. نظر شما درباره‌ی آنجلینا جولی، فیلم‌ها و حواشی زندگی او چیست؟ 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو