بزرگترین فروشگاه لوازم ساختمانی و بهداشتی در "جوانرود"

منبع: بیتوته

226

1399/2/28

07:54


بزرگترین فروشگاه لوازم ساختمانی و بهداشتی در "جوانرود"



جوانرود,فروشگاه لوازم ساختمانی در جوانرود,بازرگانی ساختمانی فخری در جوانرود

بازرگانی ساختمانی فخری در جوانرود

 

جوانرود
جوانرود یکی از شهر های استان کرمانشاه است. جمعیتی بالغ بر 100/000 نفر دارد. بازار جوانرود از اهمیت خاصی برخوردار است. امنیت در جوانرود حرف اول را می زند. فرهنگ بومی جوانرود به گونه ای است که بسیار جذاب است و مسافران را  از سراسر ایران به این شهر می کشاند. فاصله جوانرود کرمانشاه نزدیک به 90 کیلومتر است.

 

معمولا کسانی که می خواهند به این شهر بیایند هواشناسی جوانرود و اینکه آب و هوای جوانرود چگونه است برایشان مهم است. هوای جوانرود معمولا معتدل است و کمتر شاهد یخ بندان و گرماهای طاقت فرساست. از آنجا که جوانرود به شهر خرید معروف است امروز می خواهیم یکی از فروشگاه های تاپ جوانرود رو بهتون معرفی کنیم با ماهمراه باشید.

بازرگانی ساختمانی فخری
بازرگانی ساختمانی فخری یک فروشگاه بزرگ فروش لوازم ساختمانی و بهداشتی در جوانرود است که سابقه فعالیتی به بلندای 40 سال دارد. از جمله معتبرترین و شناخته شده ترین فروشگاه لوازم ساختمانی است و دارای نمایندگی رسمی بیش از 50 کارخانه را در داخل و خارج کشور داراست.


مدیریت این فروشگاه مهندس بختیار فخری است که دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و از صادر کنندگان برتر صنایع ساختمان در کرمانشاه است.


محل قرار گیری فروشگاه در میدان بسیج ابتدای خیابان طالقانی ( بهداری) واقع شده است.


قیمت مناسب محصولات و کیفیت اجناس در کنار شرایط مناسب فروش از جمله مواردی است که بازرگانی ساختمانی فخری را به برترین فروشگاه لوازم ساختمانی جوانرود تبدیل کرده است.


نمایندگی رسمی پکیج و رادیاتور بوتان در جوانرود
بوتان از شرکت های برتر در صنعت وسایل گرمایشی ساختمان است.  پکیج بوتان مدل بیتا از پرفروشترین مدل پکیج بوتان است، آب گرمکن دیواری بوتان نیز در خانه هایی که فاقد پکیج است کاربرد فراوانی دارد، قیمت آبگرمکن بوتان به نسبت مناسب است. بازرگانی ساختمانی فخری نماینده فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات پکیج و تعمیرات آبگرمکن بوتان در جوانرود است، رادیاتور آلومینیومی نیز از جمله تولیدات بوتان است که کیفیت بالایی دارد، حوله خشک کن، دودکش های دوجداره آلومینیومی و پکیج بوش نیز از جمله وسایلی است که در فروشگاه لوازم ساختمانی فخری می توان خرید.

نمایندگی محصولات لورچ در جوانرود
لورچ نیز از کارخانه های خوشنام در صنعت سرمایش و گرمایش ساختمان است از جمله تولیدات این شرکت می توان به کولر آبی، پکیج و رادیاتور اشاره نمود.


پکیج لورچ به نسبت پکیج سایر شرکت ها قیمت مناسب تری دارد. قیمت پکیج لورچ در فروشگاه ساختمانی  فخری با تخفیفات عالی همراه است.


باتوجه به بالا رفتن قیمت ها شرکت لورچ جایگاه خوبی  در فروش پکیج و رادیاتور کسب نموده است.

نمایندگی ایران رادیاتور
همانطور که از نام این شرکت پیداست از جمله کارخانه های قدیمی و فعال در زمینه صنعت گرمایشی است به تازگی شروع به تولید کولرگازی ایران رادیاتور نیز نموده است و با این اقدام گام نخست را در ورود به صنایع برودتی نیز برداشته است.


قیمت ایران رادیاتور با بوتان تقریبا هم تراز است ولی نسبت به سایر مارک ها مانند ایساتیس گرانتر است. پکیج ایران رادیاتور دارای بازدهی مناسب و هدر رفت انرژی اندک است. لیست قیمت پکیج ایران رادیاتور را هر روزه با سوال در قسمت دایرکت اینستاگرام بازرگانی ساختمانی فخری دریافت نمایید.  حوله خشک کن، رادیاتور، پکیج، لوله های تلفیقی و اتصالات و مشعل های گازوییل سوز و گاز سوز از جمله تولیدات شرکت ایران رادیاتور است.

نمایندگی شرکت فروولی ایتالیا
شرکت فرولی تولید کننده چیلر، مینی چیلر و پکیج شوفاژ است
پکیج فرولی بسیار با کیفیت و فوق العاده است. این محصولات را در جوانرود فقط از فروشگاه بازرگانی ساختمانی فخری می توان خرید.

نمایندگی شرکت نیوپایپ
شرکت نیوپایپ فعال در زمینه تولید لوله های 5 لایه است که کاربرد آن در کلیه سیستم های آب سرد و گرم بهداشتی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش از کف و انتقال آب در رایزرها است.


از جمله محصولات نیوپایپ می توان به کلکتور نیوپایپ، لوله 5 لایه نیوپایپ، اتصالات کوپلی نیوپایپ و اتصالات پرسی نیوپایپ اشاره کرد. کلیه این محصولات را در بازرگانی ساختمامی فخری با بیشترین تخفیف می توانید خریداری نمایید زیرا نمایندگی فروش نیوپایپ جوانرود می باشد.


قیمت لوله نیوپایپ و اتصالات نیوپایپ را با تماس با فروشگاه فخری بدست آورید.

 

جوانرود,فروشگاه لوازم ساختمانی در جوانرود,بازرگانی ساختمانی فخری در جوانرود

فروشگاه لوازم ساختمانی در جوانرود

 
نمایندگی شرکت وینو پلاستیک
محصولات وینو پلاستیک شامل دودسته لوله ها و اتصالات ساختمانی و پروفیل های تخصصی upvc است.


کانال هواکش اگزاست
این قطعه در تهویه طبیعی هوا مورد استفاده فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی آشپزخانه ها کارخانه ها و اماکن صنعتی و عمومی مانند رستوران ها و فروشگاهها کاربرد دارد.
لوله و اتصالات وینو هیدروپول
کاربرد آن در تاسیسات استخر، انتقال آب آشامیدنی و مواد شیمیای مکان های صنعتی است.
لوله و اتصالات درین
این اتصالات برای دفع اب محیط ( رطوبت هوا) توسط دستگاههای خنک کننده استفاده می شود
لوله و اتصالات برق، اتصالات لوله اب، لولهرهای فاضلاب و بست های روکش دار از جمله تولیدات این شرکت است.
پروفیل سقفی سایند، قرنیز داکت دار، لوله های نپل جهت انتقال اب در صنایع طیور نیز از جمله تولیدات ارزنده شرمت وینو پلاستیک است.
بهترین قیمت لوله وینوپلاستیک و بهترین کیفیت را میتوان از نماینده شرکت وینوپلاستیک جوانرود. بازرگانی ساختمانی فخری تهیه نمود

نمایندگی شرکت سنی پلاستیک
سنی پلاستیک نیز از شرکت های مهم و معروف در زمینه ساخت محصولات بهداشتی است نمایندگی این شرکت در جوانرود متعلق به فروشگاه لوازم ساختمانی فخری است
از جمله محصولات تولید شده محبوب  این شرکت  در بین خانوارهای ایرانی می توان به محصولات زیر اشاره نمود
جکوزی سنی پلاستیک
کابین دوش سنی پلاستیک
توالت فرنگی سیار سنی پلاستیک مدل الیزه
آینه سنی پلاستیک

علاوه بر محصولات بسیار محبوب فوق این شرکت سیفون ، فلش تانک، توالت، دوش،وان، شیرالات، کابینت حمام، آینه و باکس، کابینت باسنگ، اکسسوری، جادستمال، جا حوله، جاصابون، جامسواک، دست خشک کن، آویزتوالت ایرانی، توالت فرنگی، تجهیزات جانبی و کلی محصول دیگر تولید می کند.

نمایندگی محصولات چینی کرد
چینی کرد که چند دسته از  محصولات بهداشتی حمام و دستشویی مانند توالت فرنگی سنگ دستشویی ایرانی زیردوشی و روشویی تولید می کند جز بهترین برندهای داخل ایران است و محصولات تولیدی این شرکت کیفیت و دوام و زیبایی بسیار بالایی دارد. قیمت روشویی چینی کرد معمولا از سایر مارک های موجود دربازار بالاتر است.


روشویی کابینتی و روشویی سنگی از انواع مختلف تولیدات چینی کرد است. روشویی در کل دو نوع دارد روشویی که زیرش کابینته و به دیوار چسب میشه و روشویی که کابینت دارد. کابینت روشویی از جنس پلاستیک فشرده ساخته می شود. روشویی اجزای مختلفی دارد مانند کاسه روشویی، سیفون روشویی و کابینت روشویی


توالت فرنگی در ایران کمتر مورد علاقه است هرچند که افراد مسن و بیماران بیشتر تمایل به استفاده از توالت فرنگی دارند.


قیمت توالت فرنگی بسته به مارک و نوع فرق دارد. توالت فرنگی مروارید از مدل های پر طرفدار است. نصب توالت فرنگی توسط نصاب های بازرگانی ساختمانی فخری در کمترین زمان ممکن انجام می گردد. روش نصب توالت فرنگی را می توان در اینستاگرام فروشگاه مشاهده نمود. به تازگی توالت فرنگی کودک نیز ساخته شده است.

نمایندگی شیرآلات شیبه و شیرالات گلپایگان
بازرگانی ساختمانی فخری نمایندگی شیرآلات شرکت های شیبه و گلپایگان را داراست و بزودی نمایندگی شیرالات قهرمان، شیرالات راسان و شیرالات شودر را نیز در جوانرود کسب می نماید.


قیمت شیرالات راسان و قیمت شیرالات قهرمان مناسب است و علاوه براین تخفیفات بیشتری در جشنواره های تخفیفی فروشگاه لوازم ساختمانی فخری عرضه می شود.

نمایندگی استیل البرز
نمایندگی استیل البرز در جوانرود به فروشگاه لوازم ساختمانی فخرب تعلق دارد. محصولات استیل البرز متنوع می باشد که به اختصار به هرکدام اشاره میکنیم. سینک استیل البرز از پرفروش ترین محصولات این شرکت است، کیفیت و طراحی آن مثال زدنی است. گاز استیل البرز و هود استیل البرز جز محصولات لاینفک آشپزخانه های مدرن داخل ایران است بدلیل زیبایی، کیفیت بالا و استفاده از فن آوری های نوین همیشه مورد توجه بوده است. گازهای این شرکت در دو نوع گاز رومیزی استیل البرز و گاز صفحه ای استیل البرز تولید میگردد.


فرتوکار استیل البرز هم از جمله محصولات تاپ بشمار می رود که قابلیت نصب داخل کابینت آشپزخانه را دارد.

نمایندگی پرنیان استیل
پرنیان استیل نیز به تولید گاز صفحهای، هود، سینک ظرفشویی  مبادرت نموده است. این شرکت نیز از برندهای برتر تولید وسایل آشپزخانه می باشد و دارای کیفیت و نرخ مناسبی است


سینک ظرفشویی پرنیان استیل در انواع مختلف تولید می شود
سینک استیل که خود به دو گروه فانتزی و نیمه فانتزی تقسیم می شود و سینک شیشه ای
اجاق گاز پرنیان استیل به دو دسته اجاق گاز ایرانی و اجاق گاز خارجی تقسیم می گردد. فر پرنیان نیز از فرگازهای بسیار عالی می باشد
هود پرنیان نیز در سه دسته هود شیب دار،هود مخفی و هود شومینه ای تولید می گردد .

نمایندگی داتیس
شرکت داتیس تولید کننده محصولات زیر می باشد
فر داتیس، فر توکار داتیس
گاز داتیس، گاز رو میزی داتیس، گاز صفحه ای داتیس
ساعت داتیس، تشک داتیس
هود داتیس
اجاق گاز داتیس
این شرکت برای محصولاتش مدل های متفاوتی را تعیین نموده است و از هر نوع از این محصولات چند مدل مختلف با قیمت های مختلف تعیین نموده است. یکی از برندهای برتر صنعت وسایل آشپزخانه در کشور ایران است

نمایندگی شرکت کن (can)
شرکت کن را همه با نام هود کن می شناسند آن هم بدلیل تبلیغات زیادی بود که برای این محصول در تلویزیون انجام شد.


نمایندگی هود کن در جوانرود به فروشگاه ساختمانی فخری تعلق دارد. هود آشپزخانه کن مدل های متفاوتی دارد که هود مخفی کن و هود مدل اطلس کن از محبوبیت بیشتری برخورادر است.


این شرکت علاوه بر هود اجاق گاز هم تولید می کند گاز رومیزی کن و گاز صفحه ای کن از تولیدات این شرکت است. شعله پخش کن های این شرکت از بهترین نوع ها در بازار است.

 

جوانرود,فروشگاه لوازم ساختمانی در جوانرود,بازرگانی ساختمانی فخری در جوانرود


اطلاعات تماس بازرگانی ساختمانی فخری
آدرس: استان کرمانشاه، جوانرود، میدان بسیج، ابتدای خیابان طالقانی
شماره تماس : 08346224610
اینستاگرام فروشگاه : http://bia2safa.net/goto/web/url/1553983
مدیریت فروشگاه : مهندس بختیار فخری
نقشه گوگل مپ  بازرگانی ساختمانی فخری
http://bia2safa.net/goto/web/url/1553984

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو