دسته بندی : پزشکی و سلامت

چطوری سریع باردار شم ؟؟ (۱۶ کار برای سریعتر باردار شدن)

چگونه سریع باردار شم ؟ زمانی که تصمیم به تشکیل خانواده می گیرید، دوست دارید که همه چیز در بهترین حالت ممکن و با کمترین استرس پیش برود. خوشبختانه مراحل زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از انها سرعت همه چیز را بیشتر کنید. زمانی که میزان باروری را اندازه می گیرید، دوره تخمک گذاری را محاسبه می کنید، بارداری موثرتری خواهید داشت و می توانید لذت بیشتری را از این دوران ببرید.

بسم الله الرحمن الرحیم 

چیکار کنم سریع باردار شم

 

میخوام سریع باردار شم چیکار کنم؟؟

 

  1. حساب کتاب چرخه قاعدگی خود را در دست داشته باشید.

اگر چرخه منظمی دارید، برنامه یزی راحت تری خواهید داشت. اگر چرخه شما ۲۸ روزه است، پس احتمالا بین روزهای ۱۲ و ۱۴ تخمک گذاری خواهید داشت. معمولا ۱۶ روز بعد از اولین روز پریود شما در ماه آینده، تخمک گذاری در بالاترین حد خود می باشد. احتمالا بعد از پنج روز از اتمام پریود نیز زمان خوبی برای بارداری باشد.

میخوام سریع باردار شم 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۱۰)

 

  1. دمای بدن خود را بدانید.

معمولا چند روز بعد از بارداری، دمای بدن حدود ۲ درجه فارنهایت افزایش پیدا می کند. می توانید از گرماسنج برای اندازه گیری این دما استفاده کنید. می توانید از داروخانه این لوازم را تهیه کنید.

چطور سریع باردار شم 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۱۱)

 

  1. ترشحات خود را زیر نظر داشته باشید.

رنگ و بافت ترشحات را بسنجید. ترشحات شما در زمان تخمک گذاری معمولا به لزج ترین حالت خود می رسند. اگر این ترشحات بین انگشتان کش می آید، احتمالا در دوران تخمک گذاری هستید. شاید بررسی این تغییرات کمی سخت باشد، اما با چند بار بررسی می توانید این کار را انجام دهید.

چیکار کنم سریع باردار شم 

ترشحات بارداری

 

  1. یک کیت تخمک گذاری خریداری کنید.

این لوازم می توانند تعداد تخمک های آزاد شده در بدن را در روز محاسبه کنند. این وسایل از روش یکسان با تست بارداری استفاده می کنند. اگرچه که ممکن است قیمت آنها کمی بالا باشد. می توانید آنها را از داروخانه محل خود خریداری کنید.

چی بخورم سریع باردار شم 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۱۳)

 

  1. قبل از تخمک گذاری، رابطه جنسی داشته باشید.

اسپرم ها می توانند تا پنج روز در بدن شما زنده بمانند. بنابراین اگر قصد دارید یک دو یا سه روز قبل از تخمک گذاری اقدام کنید، پس حتما باردار خواهید شد. اگر می خواهید که این کار را از راه امن انجام دهید، باید هر روز یا یک روز در میان در هفته دوم یا سوم چرخه خود اقدام به رابطه جنسی کنید.

کی رابطه جنسی داشته باشم که سریع باردار شم 

کی رابطه جنسی داشته باشیم که حامله بشیم

 

  1. از روغن ها دوری کنید.

روان کننده های جنسی یا روغن های مصنوعی مخصوصا آنهایی که در درونشان اسپرم کش دارند، می توانند باروری را کاهش دهند یا اسپرم ها را از بین ببرند. به جای آن سعی کنید که پیش نوازی قبل از رابطه جنسی داشته باشید. اگر به این روغن ها نیاز دارید، به دنبال مواد طبیعی باشید، مثل روغن کانولا یا روغن معدنی.

دوست دارم سریع باردار شم 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۱۵)

 

  1. ریلکس کنید.

زمانی که استرس دارید، ممکن است چرخه قاعدگی شما بهم بریزد. کمی آرام باشید و هیجان را وارد زندگی کنید. اگر بیش از حد استرس دارید، باید ورزش هایی مثل یوگا یا تمرین های مدیتیشن را در پیش بگیرید. فقط ۱۵ دقیقه در روز را صبر کنید تا بتوانید به آرامش خود کمک کنید.

دلم میخواد سریع باردار شم 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۱۶)

 

  1. مصرف کافئین را محدود کنید.

مصرف بیش از حد کافئین می تواند باروری را محدود کند. سعی کنید که حداکثر ۵۰۰ میلی گرم از آن را در روز مصرف کنید. اگر خودتان در منزل این کار را انجام می دهید، این مقدار برابر با ۵ فنجان کوچک می شود. اما اگر در کافه از قهوه استفاده می کنید، باید مقدار را تغییر دهید. مثلا برای قهوه آمریکایی یک فنجان در روز کفایت می کند.

اگه بخوام سریع باردار شم باید چکار کنم ؟

چطوری سریع باردار شم ؟ (۶)

 

  1. مواد مغذی مصرف کنید.

باید یک رژیم متعادل را در پیش بگیرید. انواع و اقسام غذاهای مختلف را وارد رژیم خود کنید که به شما کمک می کند که بتوانید آهن، کلسیم، فولیک اسید و پروتئین خود را تامین کنید. می توانید این مواد مغذی را از چغندر، سبزیجات، بروکلی، غلات سبوس دار بگیرید. اسیدهای چرب امگا۳ نیز بسیار مهم می باشند. اگر گیاه خوار هستید، مجبور نیستید که برای امگا۳ از ماهی استفاده کنید. می توانید آن را از دانه های کتان یا گردو نیز بگیرید.

چکار کنم سریع باردار شم ؟

چطوری سریع باردار شم ؟ (۴)

 

  1. به دنبال یک وزن سالم باشید.

اگر اضافه وزن دارید، شاید باید دو برابر یک خانم با وزن نرمال برای بارداری تلاش کنید. اگر کمبود وزن دارید، باید چهار برابر تلاش کنید. با دکتر خود در مورد رژیم مناسب صحبت کنید و توده بدنی خود را به حد تعادل برسانید. اگر وزن مناسبی دارید، رژیم خود را سالم و پایدار نگه دارید.

روش های بارداری سریع 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۵)

 

  1. مصرف الکل ممنوع .

الکل تاثیر منفی بر باروری خانم ها دارد. خانم هایی که بیش از دوبار در روز الکل می نوشند، در معرض ناباروری هستند. مردان نیز با مصرف الکل باعث کاهش اسپرم می شوند.

عوامل موثر بر بارداری سریع 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۷)

 

  1. سیگار نکشید.

اگر سیگاری هستید، این کار را برای اقدام به بارداری ترک کنید. سیگار کشیدن باروری را کاهش می دهد و خطر بارداری خارج از رحم و سقط را بالا می برد. گاهی اوقات سیگار باعث کر شدن نوزاد و کاهش وزن و مشکلات ریوی او می شود. اگر همسر شما هم سیگاری هست، باید او نیز سیگار را ترک کند. سیگار همچنین در توانایی باروری و اسپرم های مرد تاثیر می گذارد.

نکات لازم برای بارداری سریع 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۲)

 

  1. از ویتامین های پیش زادی استفاده کنید.

ویتامین های پیش زادی، بدن را برای وجود یک فرد اضافه در بدن تقویت می کند. این ویتامین ها حاوی فولیک اسید هستند که می تواند در رشد جنین تاثیرگزار باشد و از ترک مهره ها جلوگیری می کند. به همین دلیل پزشکان برای جلوگیری از این مشکل به خانم ها قبل از اقدام به بارداری، پیشنهاد به خوردن این ویتامین ها می کنند.

چگونه میتوانم سریع باردار شم

چی بخورم زود حامله بشم

 

  1. با دکتر خود مشورت کنید.

پزشکان از شما یک آزمایش کامل می گیرند و تاریخچه دارویی شما را نیز بررسی می کنند. به آنها در مورد تجویز داروها در گذشته اطلاع دهید و حتی ویتامین ها و مکمل ها را نیز به انها بگویید. آنها به شما خواهند گفت که برای یک بارداری امن باید کدام یک از ویتامین ها را کنار بگذارید. انها را در موراد زیر در جریان بگذارید:

  • مشکلات تناسلی، شامل سابقه بارداری ناموفق، سقط جنین، مشکلات تخمک گذاری، فیبروم، اندومتروز، بیماری های جنسی یا سرطان تناسلی.
  • واکسیناسیون، مخصوصا واکسن ها سرخک، گوشگ و سرخچه. اگر در دوران بارداری با چنین بیماری هایی مواجه شدید، قطعا به جنین شما آسیب وارد خواهد شد.
  • سابقه پزشکی خانواده، شامل خواهر و برادر یا والدین که بیماری هایی مثل سرطان، بیماری های قلبی یا مشکلات زنتیکی را دارند یا پشت سر گذاشته اند.
  • عادات ورزشی.
  • سایقه پزشکی همسر، مثل تعداد کم اسپرم ها، سابقه سرخک، گوشگ، سرخچه یا دیگر بیماری هایی که می تواند به باروری تاثیرگزار باشد.

چیکار کنم سریع حامله بشم 

چطوری سریع باردار شم ؟ (۸)

 

  1. در صورت ضرورت به متخصص مراجعه کنید.

معمولا توانایی باروری خانم ها بعد از سن ۳۵ سالگی کاهش پیدا می کند. اگر زیر ۳۵ هستید، یک سال قبل از اقدام به بارداری، آزمایشات مربوط به باروری را بدهید. اگر بالای ۳۵ هستید، شش ماه صبر کنید. اول با دکتر خود ملاقات کنید و مرتب تحت نظر باشید. شاید در صورت نیاز شما را به یک متخصص ارجاع دهند. جزئیات را به دکتر خود اطلاع دهید تا بتواند برنامه ریزی خوبی را برایتان انجام دهد. رایج ترین آزمایش هایی که در این دوران از شما گرفته می شود:

  • آزمایشات مربوط برای شناسایی سرطان ها.
  • آزمایش ادرار برای کلامیدیا که می تواند لوله های رحم را مسدود کند.
  • آزمایش خون که می تواند تعادل هورمونی شما رابهم بریزد.
  • آزمایش خون در طول پریود و بعد از آن برای تست تخمک گذاری.
  • آزمایش خون در هر زمان برای تست سرخچه.

چطوری سریع حامله بشم 

مشورت با متخصص قبل از بارداری

 

  1. از هورمون های جلوگیری از بارداری استفاده نکنید.

این روش ها مثل مصرف قرص یا هر نوع روش هورمونی دیگر، می تواند چرخه قاعدگی شما را بهم بریزد. برای برنامه ریزی بارداری باید مدت زمان این چرخه را بدانید و بدانید که بدون این قرص ها، قاعدگی شما چند روز طول می کشد. اگر از این هورمون ها استفاده کرده باشید، زمان زیادی برای دقیق شدن چرخه قادگی شما طول می کشد. اگر می خواهید که بارداری را یکی دو ماه عقب بیاندازید، از کاندوم استفاده کنید. بدن هر خانم با دیگری متفاوت است. بعضی از خانم ها باید یک سال یا بیشتر صبر کنند تا اثر قرص های جلوگیری در بدنشان از بین برود و بتوانند باردار شوند، در حالیکه بعضی دیگر می توانند به سرعت باردار شوند.

اگه بخوام سریع باردار شم چی خوبه چی بده ؟

چطوری سریع باردار شم ؟ (۱)

 

سوال و جواب در مورد بارداری سریع 

  • یک خانم قبل از بارداری باید چند سال داشته باشد؟

زمانی که چرخه قاعدگی آغاز می شود، می تواند بارداری را نیز تجربه کند.

  • آیا یک خانم می تواند در سن ۴۳ سالگی باردار شود؟

بله، اما خانم های سن بالاتر کمی بیشتر در معرض خطرات هستند.

اگرچه بسیاری از بچه های سالم حاصل بارداری بالای ۴۰ سال هستند.

  • آیا می توانم بعد از بستن لوله های رحم، بارداری را تجربه کنم؟

برای ان کار تنها اقدام موجود انجام جراحی برای باز کردن لوله ها می باشد.

 

منبع wikihow / ترجمه اخصاصی سایت دلبرانه 

 

عوامل موثر در بارداری سریعتر