دانلود Braveland Heroes 1.49.20 – بازی استراتژیک قهرمانان شجاع برای اندروید

دانلود Braveland Heroes 1.49.20 – بازی استراتژیک قهرمانان شجاع برای اندروید


منبع: دانلود ها

146

1399/2/30

17:31


Braveland Heroes یک بازی استراتژیکی نوبتی در سبک نقش آفرینی است که می‌توانید در سبک و سیاق بازی‌های قدیمی تجربه کنید. عصای سلطنتی متعلق به پادشاه هفت اقلیم به سرقت رفته است و شما وظیفه دارید که قدرتمندترین قهرمانان جادو را احضار کرده و این عصا را پیدا کنید. کسی که بتواند این عصا را پیدا کند، پاداش سخاوتمندانه‌ای از طرف پادشاه دریافت خواهد کرد و می‌تواند مقام و منصبی هم در این اقلیم داشته باشد. برای جستجوی این یادگار قدیمی، شما باید با استفاده تاکتیک‌های رزمی، به خطرناک ترین مناطق اعزام شده و وظایف خود را به‌درستی انجام دهید. مبارزه با باس‌ها یکی از سخت‌ترین وظایف شما است و بازیکنان دیگر نیز همراه با شما برای این منظور تلاش می‌کنند. فراموش نکنید که شوالیه‌ها و قهرمانان از دیگر اقلیم‌ها در بازی حضور دارند و حتی می‌توانید با دوستان خود به‌شکل متحد به این نبردها اعزام شوید.

Braveland Heroes 1.49.20 Apk + Mod

بازی-Braveland-Heroes

بازی Braveland Heroes ارتشی از کمانداران، راهبان، جانوران و شوالیه‌ها را به شما اعطا کرده است و می‌توانید در سفر ماجراجویانه خود، آن‌ها را به‌همراه داشته باشید. مسیر شما از یک جنگل می‌گذرد و باید بتوانید سرزمین‌های جنوبی و کوهستان‌های مرتفع آن‌جا را فتح کنید. باید با اورک‌ها وارد نبرد شده و قدرت جادویی خودتان را به‌کار بگیرید. عشایر اسرارآمیز جلوی شما را خواهند گرفت و نمی‌گذارند که به مراحل بعدی بروید. وایکینگ‌ها نقطه عطف دیگر داستان بازی هستند و باید به درگیری با آن‌ها نیز بپردازید. این بازی را می‌توانید روی سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

info

Old-school mobile turn-based RPG strategy!

The king’s scepter of the Seven Kingdoms was perfidiously stolen from the throne room. The kings have summoned the mightiest heroes of magic and offered a generous bounty to the person, who returns it. In high spirits, you set off on a dangerous quest in the search of the royal relic. Use tactics to lead legions of heroes, fight the bosses and conquer other players! As you play, your army will be joined by various kinds of allies – archers, monks, demons, beasts, knights, and many others. Your journey begins in an ancient forest; you will pass through the southern lands and over the high mountains, you will encounter orcs, ghosts and mysterious nomads. In the north you will fight with might and main in the age of Vikings wars, rush into the clash of thieves and assassins, and try to bear the palm in fights of fiends and pirates.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
افت سرعت دانلود با اینترنت ایرانسل

چنان‌چه ایرانسلی بوده و شاهد افت سرعت دانلود خود از سرورهای دانلودها هستید،

لطفا با مراجعه به وبسایت https://195.cra.ir و بخش "ثبت شکایت"، درخواست بررسی را به‌صورت قانونی ثبت کنید.

نمونه شکایت ثبت‌شده مشابه این عکس می‌تواند صورت بگیرد. با تشکر از همکاری شما کاربران عزیز.

لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو